Kas mitte vastupidi ei olnud et mitte Solberg ei lastud lahti, vaid samal ajal kui ta sõitis Fordiga, semmis ta juba endale Subarusse koha, millega Wilson tundis end reedetuna ja suhted olid mõned aastad külmad?toomasa kirjutas:Huvitav on siinpuhul see, et muudkui Wilson ja Wilson. Mis kuradi taevamanna see M-spordi omanik siis nüüd on?
Solberi, näiteks. Lasti Fordist omal ajal lahti, liikus Subarusse - tuli MM tiitel.
Siinkommenteerijad ilmselt ei suuda(taha sinisest ovaalist kaugemale näha), VW, Hyundai, Toyota (?), ja kes kõik veel. Las poiss kasvab, kasvatab oma stabiilsust kah juurde, ja jääb kiireks. Nagu ta ise oma pärisintervjuus ütles, et lõpus loksujaid ei taha keegi..
Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Ott Tänaku diskussioon
Re: Ott Tänaku diskussioon
Tänak on veel noor, temast võib asja saada aastatega. McRae aga jäigi lotomängijaks, seda ka eraelus kurval kombel.viplala kirjutas:Naljaga pooleks peaks ehk Tänakut Colin McRaega juba võrdlema hakkama. Vaadates tema sõite läbi aastate siis crash/katkestamine käib võitudega käsikäes. http://en.wikipedia.org/wiki/Colin_McRae
-
- Reactions: 0
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kuulun selle GB intsidendi osas ka kindlasti nende sekka, kes arvavad, et siin polnud teha midagi. Kindlapeale sõit ei tähenda rallis seda, et sirgel lased poole gaasiga - põhjagaasi lõik, on ikka põhjagaasi lõik. Pigem on küsimus kurvikiiruses ja pidurdusmaades. Aga see selleks, oli mis oli... Ja ma ei käi üldse selle seltskonna hulka, kes Tänaku tegemisi ainult läbi roosade prillide vaatab.
Kui nüüd aga tulevikku vaadata, siis ühelt poolt on seis ju tume aga teisalt... M-Sport laadne äriettevõte (aka eratiim) võib ju lubada omale selliseid sõitjaid nagu Novikov (kes oma koha kinni maksavad - ja tegelikult rallit võitma ei lähe kunagi). Kuni pappi tuleb ja kasum jookseb seni on ju kõik hästi. Või hea näide ka nt. Mini ja Nobre ja miks mitte ka Prokop (kelle iganese all ja kelle iganese rahadega tema sõidab). Kui nüüd aga järgmisel/ülejärgmisel aastal, aga lisandub tõsiselt võetavaid tootjaid, siis ma ei näe küll kuidas üks tehasemeeskond võiks minna rajale põhimõttel - võtame suure rahakotiga aeglased mehed ja töristame mõne aasta sarjas kaasa. Igal juhul peaks vaatam vähemalt ühe väga kiire sõitja suunas. Ja sellistest on hetkel WRC's sõna tõsises mõttes defitsiit. Tegevsõitjatest on teistest selgelt kiiremad Loeb, Latvala ja Ogier. Järgmised mehed - Solberg (on juba suunaga allapoole minumeelest), Hirvonen (pole kunagi olnud teravalt kiire, pigem stabiilne) ja Östberg (ei tundu ka päris Loebi/Latvala materjal), Sordo (kohati hädas kruusaga). Et kes siis võiks üldse olla need mehed kelle poole tehasetiimid edasi vaataks - eelmainitute järel tulebki ju Tänak, kellel on vähemalt väga head eeldused olla kiire (kui saaks ka stabiilsuse osa paika). Küsimus on siis selles, kas jõutakse stabiilsuse kasv ära oodata. Üks lähiajaloo sarnane juhtum - Duval - näitas kohati väga head kiirust, kuid tema puhul katkes enne kannatus, kui katkestamised). Ja sel hooajal polegi olnud rohkem ühtegi meest, keda võiks isegi kaaluda tehasemeeskonna esisõitjaks. Kui ehk mõni eemalejäänu tagasi meelitada... Loomulikult ei saaks praeguse hooaja tulemuste põhjal kaaluda ka Tänakut esisõitjaks, aga kui sa tahad meeskonda meest, kes tippmeeste ebaõnneta oleks võimeline sõitma ka kõrgemale kohale kui see on 6. siis on valik ikka väga väike hetkel (seda enam, kui Ogier suurde mängu naaseb). Selles valguses, ei kannaks veel Tänaku aktsiaid maha, on ta mitu korda väiksema kogemuste pagasiga hetkel siiski selgelt best-of-the-rest (viie suure järel, kuue kui Ogier ka punti panna). Ja pole mõtet siin hakata rääkima hooaja punktiseisust. Räägime toorest kiirusest, potensiaalist, materjalist - ehk sellest X faktorist, mis teeb Loebist Loebi ja Latvalast Latvala.
Piibli lõpp.
Kui nüüd aga tulevikku vaadata, siis ühelt poolt on seis ju tume aga teisalt... M-Sport laadne äriettevõte (aka eratiim) võib ju lubada omale selliseid sõitjaid nagu Novikov (kes oma koha kinni maksavad - ja tegelikult rallit võitma ei lähe kunagi). Kuni pappi tuleb ja kasum jookseb seni on ju kõik hästi. Või hea näide ka nt. Mini ja Nobre ja miks mitte ka Prokop (kelle iganese all ja kelle iganese rahadega tema sõidab). Kui nüüd aga järgmisel/ülejärgmisel aastal, aga lisandub tõsiselt võetavaid tootjaid, siis ma ei näe küll kuidas üks tehasemeeskond võiks minna rajale põhimõttel - võtame suure rahakotiga aeglased mehed ja töristame mõne aasta sarjas kaasa. Igal juhul peaks vaatam vähemalt ühe väga kiire sõitja suunas. Ja sellistest on hetkel WRC's sõna tõsises mõttes defitsiit. Tegevsõitjatest on teistest selgelt kiiremad Loeb, Latvala ja Ogier. Järgmised mehed - Solberg (on juba suunaga allapoole minumeelest), Hirvonen (pole kunagi olnud teravalt kiire, pigem stabiilne) ja Östberg (ei tundu ka päris Loebi/Latvala materjal), Sordo (kohati hädas kruusaga). Et kes siis võiks üldse olla need mehed kelle poole tehasetiimid edasi vaataks - eelmainitute järel tulebki ju Tänak, kellel on vähemalt väga head eeldused olla kiire (kui saaks ka stabiilsuse osa paika). Küsimus on siis selles, kas jõutakse stabiilsuse kasv ära oodata. Üks lähiajaloo sarnane juhtum - Duval - näitas kohati väga head kiirust, kuid tema puhul katkes enne kannatus, kui katkestamised). Ja sel hooajal polegi olnud rohkem ühtegi meest, keda võiks isegi kaaluda tehasemeeskonna esisõitjaks. Kui ehk mõni eemalejäänu tagasi meelitada... Loomulikult ei saaks praeguse hooaja tulemuste põhjal kaaluda ka Tänakut esisõitjaks, aga kui sa tahad meeskonda meest, kes tippmeeste ebaõnneta oleks võimeline sõitma ka kõrgemale kohale kui see on 6. siis on valik ikka väga väike hetkel (seda enam, kui Ogier suurde mängu naaseb). Selles valguses, ei kannaks veel Tänaku aktsiaid maha, on ta mitu korda väiksema kogemuste pagasiga hetkel siiski selgelt best-of-the-rest (viie suure järel, kuue kui Ogier ka punti panna). Ja pole mõtet siin hakata rääkima hooaja punktiseisust. Räägime toorest kiirusest, potensiaalist, materjalist - ehk sellest X faktorist, mis teeb Loebist Loebi ja Latvalast Latvala.
Piibli lõpp.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Ott Tänaku diskussioon
Lisaks siiski sinna tuleviku meeste hulka ka sellise mehe Thierry Neuville. Mees on ka see aasta kiirust näidanud nii asfaldil kui kruusal.
Re: Ott Tänaku diskussioon
mcwax, huvitavad mõtted sul. Kuigi peaksin lisama, et nii mõnigi kiire mees pole üldse WRC-s esindatud ja ei saa korralikult oma võimeid näidata. Näiteks PG Andersson. Ma arvan, et ta sobiks hästi nii mõnegi uue tulija (olgu selleks siis Hyundai või Toyota) esisõitjaks. Pealegi uus tootja tahab vähemalt ava-aastatel eelkõige kogenud kindla käega sõitjat, kes mitte ainult punkte koju ei too, vaid aitab suuresti kaasa auto arendamisel. Tänak ehk sobiks uue tootja n-ö teiseks sõitjaks, kellelt loota midagi pikas perspektiivis. Aga minu arust pole hetkeseisuga Novikov, Östberg või Neuville põrmugi kehvemad valikud, ehk isegi vastupidi.
Nii et raske on Otil selles konkurentsis esile tõusta nii ehk naa. Lisaks on ka stabiilsus oluline kiiruse kõrval. Isegi kui kiiruselt panna Latvala gruppi #1 ja Hirvonen #2, siis Hirvonenil on karjääri läbivalt üldiselt paremad tulemused olnud - kiirust võib JMLil olla, aga tiitleid see ebastabiilsus ei too ja tiimijuhtidele toob ka palju frustratsiooni kaasa.
Nii et raske on Otil selles konkurentsis esile tõusta nii ehk naa. Lisaks on ka stabiilsus oluline kiiruse kõrval. Isegi kui kiiruselt panna Latvala gruppi #1 ja Hirvonen #2, siis Hirvonenil on karjääri läbivalt üldiselt paremad tulemused olnud - kiirust võib JMLil olla, aga tiitleid see ebastabiilsus ei too ja tiimijuhtidele toob ka palju frustratsiooni kaasa.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ma olen ka kindlasti seda meelt, et sel rallil Tänakule etteheiteid teha pole põhjust, pigem vastupidi. Aga kui püüda reitinguid kuidagi tänastele sõitjatele laduda, siis minu meelest oleks hetkeseis järgmine:
1. Mr Loeb - absoluutselt eraldi kategooria, konkurentsitu, löömatu. Jah, üksikutel rallidel võib keegi teine võita. Aga kui tiitel antaks välja sellesama ühe ralli põhjal, siis võidaks selel ikkagi Loeb.
2.-4. Latvala, Ogier, Sordo - esimese kahe osas vaevalt keegi vastu vaidleb, Sordo puhul on minul tugevalt usku. Praegued juhuetteasted on näidanud, et kaheldava konkurentsivõimega autost pigistab mees imelise tempo välja ja varasemaid etteasteid Citroenis jäid pahatihti varjutama tiimi korraldused. Kiirust ja kindlust mehel jagub.
5.-6. Hirvonen ja Solberg - vanad peerud, kelle sära pole kunagi liiga ere olnud ja nüüd tuhmub vaikselt seegi. Aga tublid punktitoojad veel ka aastal 2013.
7.-10. Ostberg, Neuville, Novikov, Tänak - young guns to attract and attack. Neist parimas positsioonis ongi vast Neuville, kuid omad trumbid - kellel stabiilsus, kellel kiirus, kellel rahakott, kellel mentor - taskus kõigil.
Ja samas võib siin mõne ralliga pilt kõvasti muutuda. Ma oleks igaks juhuks üllatusteks valmis. Isegi positiivseteks. Teadagi, kelle poolt
1. Mr Loeb - absoluutselt eraldi kategooria, konkurentsitu, löömatu. Jah, üksikutel rallidel võib keegi teine võita. Aga kui tiitel antaks välja sellesama ühe ralli põhjal, siis võidaks selel ikkagi Loeb.
2.-4. Latvala, Ogier, Sordo - esimese kahe osas vaevalt keegi vastu vaidleb, Sordo puhul on minul tugevalt usku. Praegued juhuetteasted on näidanud, et kaheldava konkurentsivõimega autost pigistab mees imelise tempo välja ja varasemaid etteasteid Citroenis jäid pahatihti varjutama tiimi korraldused. Kiirust ja kindlust mehel jagub.
5.-6. Hirvonen ja Solberg - vanad peerud, kelle sära pole kunagi liiga ere olnud ja nüüd tuhmub vaikselt seegi. Aga tublid punktitoojad veel ka aastal 2013.
7.-10. Ostberg, Neuville, Novikov, Tänak - young guns to attract and attack. Neist parimas positsioonis ongi vast Neuville, kuid omad trumbid - kellel stabiilsus, kellel kiirus, kellel rahakott, kellel mentor - taskus kõigil.
Ja samas võib siin mõne ralliga pilt kõvasti muutuda. Ma oleks igaks juhuks üllatusteks valmis. Isegi positiivseteks. Teadagi, kelle poolt

Re: Ott Tänaku diskussioon
See sobib vist kõige paremini siia teemasse
Ten questions to: Ott Tanak -- wrc.com
Postimeehe tõlge:
Ott Tänak: ma pole kerge inimene ja tahan alati parimat
Ten questions to: Ott Tanak -- wrc.com
Postimeehe tõlge:
Ott Tänak: ma pole kerge inimene ja tahan alati parimat
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2098
- Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
- Asukoht: Võru Linn
Re: Ott Tänaku diskussioon
Hetke rallil, Prantsusmaal, on Tänak juba mitmendat katset kaevanud aeglase legendi üle.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kena.
Minu arust punase asemel valget või croomi kasutades oleks minu arust kenam.
Aga mis mina ka sellest tean.
Minu arust punase asemel valget või croomi kasutades oleks minu arust kenam.
Aga mis mina ka sellest tean.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Ott Tänaku diskussioon
Mehed on endale varemgi palju mänguasju soetanud ilma reaalse hilisema kasutuseta
Kapile karikate vahele ju kena vaheldus.

Re: Ott Tänaku diskussioon
Mõttetu artikkel!
http://sport.postimees.ee/1009978/lootu ... pohisoitja
"Ajakirjanikud" ei julge sellisele mölale isegi oma nime alla panna enam.
http://sport.postimees.ee/1009978/lootu ... pohisoitja
"Ajakirjanikud" ei julge sellisele mölale isegi oma nime alla panna enam.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2443
- Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
- Asukoht: Saaremaa
Re: Ott Tänaku diskussioon
Aga ma millegi pärast arvan, et just nii saab olema. Ei usu, et Wilson Otile ust näitab ja samas ei usu ka, et M-sport 2 tiimiga osalema hakkab. Vahepeal oli mingi jutt, et M-sport ehitab Qatari rahadega Fiesta WRC Evo2. Kui tõsi siis potensiaali võib olla.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Ott Tänaku diskussioon
kust see kiivri pilt saadud on? kinnitatud, et selline kiiver järgmine aasta? kui punast sees siis äkki sõidab Ott hoopis Citroenis
...unistada ju võib.

Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Ott Tänaku diskussioon
lugege Postimeest täna, seal on huvitav artikkel mis annab nii mõndagi mõtteainet.
Re: Ott Tänaku diskussioon
või sa mõtled Õhtulehe oma?Pints kirjutas:lugege Postimeest täna, seal on huvitav artikkel mis annab nii mõndagi mõtteainet.
http://www.ohtuleht.ee/496328
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 313
- Liitunud: 21 Nov 2008, 17:22
- Asukoht: Tartumaa.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ma siin oma pooltarga peaga mõtlesin seda, et WRC sarjas võib kasutada ju ainult Stilo toodetud WRC mudel kivrit, või ei? Muidugi võib tegemist olla lihtsalt disaininäidisega...
E: Samas on keset pealage Peltori logo.
E: Samas on keset pealage Peltori logo.
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 102
- Liitunud: 03 Aug 2010, 14:12
- Asukoht: Tartu
Re: Ott Tänaku diskussioon
Trw kirjutas:Ma siin oma pooltarga peaga mõtlesin seda, et WRC sarjas võib kasutada ju ainult Stilo toodetud WRC mudel kivrit, või ei? Muidugi võib tegemist olla lihtsalt disaininäidisega...
E: Samas on keset pealage Peltori logo.
Kiivri valik ikka vaba

Latvala kasutab ka nt. peltori toodangut.