ADAC Rallye Deutschland III päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: ADAC Rallye Deutschland III päev
No comments. Wilsonil pole ikka peas kõik korras, Fordil pole niikuinii suurt lootust enam Citroeni püüda.
huvitav, milles see "parem seis" järgmiseks etapiks seiseb - kas selle eest lastakse Tänakul lõpuks testida?
huvitav, milles see "parem seis" järgmiseks etapiks seiseb - kas selle eest lastakse Tänakul lõpuks testida?
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: ADAC Rallye Deutschland III päev
Ma arvan, et Wilsonil on antud juhul peas kõik vägagi korras. Milleks talle neid M-Spordi punkte peaks vaja olema? Annab iseendale vimpli või? Ja oleks Tänak neljandal kohal lõpetanud, siis poleks sellise liigutuse peale isegi mitte mõeldud.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: ADAC Rallye Deutschland III päev
See ei ole sel hooajal mitte esimene kord, kui sellist nalja tehakse. Antud hetkel pole ka Fordil väga vahet, Sidruneid niikuinii enam ei püüa.Lärri kirjutas:Ma arvan, et Wilsonil on antud juhul peas kõik vägagi korras. Milleks talle neid M-Spordi punkte peaks vaja olema? Annab iseendale vimpli või? Ja oleks Tänak neljandal kohal lõpetanud, siis poleks sellise liigutuse peale isegi mitte mõeldud.
Tegelikult, üleüldse on need meeskonna korraldused paras tsirkus.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: ADAC Rallye Deutschland III päev
Korraldused korraldusteks, a see konkreetne on küll paras huumor.
Re: ADAC Rallye Deutschland III päev
No olgem ausad - nalja on enamasti ikka Ott ise teinud. Sellises olukorras tuleb tänulikult noogutada ka siis kui sul lubatakse meeskonna nõud ära pestaMKD kirjutas:See ei ole sel hooajal mitte esimene kord, kui sellist nalja tehakse. Antud hetkel pole ka Fordil väga vahet, Sidruneid niikuinii enam ei püüa.Lärri kirjutas:Ma arvan, et Wilsonil on antud juhul peas kõik vägagi korras. Milleks talle neid M-Spordi punkte peaks vaja olema? Annab iseendale vimpli või? Ja oleks Tänak neljandal kohal lõpetanud, siis poleks sellise liigutuse peale isegi mitte mõeldud.
Tegelikult, üleüldse on need meeskonna korraldused paras tsirkus.

Loodame, et Ott suudab kõigele vaatamata ennast stabiilselt kiire sõidumehena tõestada, küll siis hakatakse asju tema punkte silmas pidades korraldama.
Meeskonna korraldused ei meeldi ka mulle. Meeldiks kui autod oleksid võrdsed ja maksaks ainult meeste endi oskused. Aga nii ei hakka tehnikaspordis kunagi olema.
Re: ADAC Rallye Deutschland III päev
Latvala ei olnud rahul korrladajte tegevusega viimase katse stardis.
Latvala tuohtui kisajärjestäjille
Latvala tuohtui kisajärjestäjille
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 625
- Liitunud: 02 Okt 2008, 18:47
- Asukoht: Kuressaare
Re: ADAC Rallye Deutschland III päev
öäöäääämm....meeskonnapoliitika on nii ettearvamatu :S
Poola kivi on Eesti rallifänni jaoks sõimusõna
M.Kiiver
M.Kiiver
Re: ADAC Rallye Deutschland III päev
Tänaku eemaldamise kohta wrc.com-ist:
motorsportforum.com kasutajad pakuvad, et a)ehk oli mõni osa autol nii kulunud, et oleks võinud järgmisel asfaldietapil katkestamise põhjustada või b)panevad Tänaku autole mõne tehasemeeste autode jupi, kuna Ott oli Saksamaal niivõrd kiire (ehkki ei näe põhjust, miks seda selle peale tegema peaks?)
Võib-olla keegi, kes reeglitega paremini kursis on, valgustab põhjalikumalt seda teemat, kuid paistab, et eemaldamise põhjus ei olnud ainult see, et Fordi põhitiimile rohkem punkte tuua (Citroen on tegelikult ju sel aastal juba sisuliselt püüdmatus kauguses).
Kuigi alati on vandenõuteoreetikuna võimalik uskuda, et Oti eemaldamine oli väljamõeldud põhjus selleks, et põhitiim rohkem punkte saaks
Igatahes ei ole see tänavust hooaega silmas pidades midagi hullu, sest hooaja üldarvestuses ju Ott sel aastal ei peagi konkureerima ja kõik katsed sõitis ta Saksamaal läbi ja näitas väga head kiirust.
Ehk siis see võimaldab mingeid juppe autol järgmiseks asfaldiralliks vahetada.Ott Tanak restarted under Rally 2 rules following his exit on Saturday’s closing test and finished ninth on the road behind London 2012 Olympics bronze medallist Nasser Al-Attiyah, who was fourth fastest on the Power Stage on his WRC comeback with the Qatar World Rally Team. However, the Estonian was withdrawn from the event to enable the fitting of key linked components for the next asphalt event in France.
motorsportforum.com kasutajad pakuvad, et a)ehk oli mõni osa autol nii kulunud, et oleks võinud järgmisel asfaldietapil katkestamise põhjustada või b)panevad Tänaku autole mõne tehasemeeste autode jupi, kuna Ott oli Saksamaal niivõrd kiire (ehkki ei näe põhjust, miks seda selle peale tegema peaks?)
Võib-olla keegi, kes reeglitega paremini kursis on, valgustab põhjalikumalt seda teemat, kuid paistab, et eemaldamise põhjus ei olnud ainult see, et Fordi põhitiimile rohkem punkte tuua (Citroen on tegelikult ju sel aastal juba sisuliselt püüdmatus kauguses).
Kuigi alati on vandenõuteoreetikuna võimalik uskuda, et Oti eemaldamine oli väljamõeldud põhjus selleks, et põhitiim rohkem punkte saaks

Re: ADAC Rallye Deutschland III päev
Võib olla on asi selles, et teatud osadega pead sõitma x arvu etappe. Kui aga katkestad, siis saad sellest reeglist mööda hiilida ja kautada uusi osi.
Re: ADAC Rallye Deutschland III päev
Selline seletus siis M-Spordi lehel:
"With an impressive showing on asphalt this weekend, the team made the tactical decision to withdraw Tänak from the event after the final service to give the youngster the best possible opportunity going into the forthcoming events."
Terve artikkel: http://www.m-sport.co.uk/index.php/news ... in-germany
"With an impressive showing on asphalt this weekend, the team made the tactical decision to withdraw Tänak from the event after the final service to give the youngster the best possible opportunity going into the forthcoming events."
Terve artikkel: http://www.m-sport.co.uk/index.php/news ... in-germany
Re: ADAC Rallye Deutschland III päev
Surfasin veidi FIA WRC reeglites ja arvan, et leidsin selle, miks sunniti Tänak katkestama. FIA lubab hooaja jooksul kasutada 3 mootorit, mis on plommitud ja lahtivõtmine keelatud. Kui mootor on lahti võetud, siis saab järgmisel rallil kohe stardis +5min karistada. Kui aga sõitja katkestab ralli, siis on luba olemas, et plommid võivad katki olla ja mootorit näppida, ilma, et saaks karistada. Sellist nalja võib teha ainult 2 mootoriga. Kui mootor on välja vahetatud, siis hooaja jooksul seda enam kasutada ei tohi.
Ju siis tahetakse ikka mingit upgrade teha mootorile.
Väljavõte reeglitest, kes aru saab võib üle lugeda ja parandada mind.
[quote]64. MECHANICAL COMPONENTS – MANUFACTURERS AND WRC TEAMS
64.1 LIMITATION OF THE NUMBER OF ENGINES
64.1.1 Each Manufacturer or WRC Team must use no more than 3 engines per seasonally allocated car
number for the season. (see also Art. 64.2.3)
64.1.2 Each engine will be assigned to a seasonally allocated car number.
64.1.3 A Manufacturer Team or WRC Team may apply to the FIA for a waiver to use 1 additional engine
per team during the year, giving full justification for the request. Once sealed, this engine will be assigned
to a seasonally allocated car number.
64.1.4 In the case of engine failure between scrutineering and TC0 it is permitted to replace the engine
but a 5-minute penalty will be applied. In this case, the original engine may not be further used during the
season.
64.1.5 At any one time, no more than 2 engines may be sealed for seasonally allocated car number.
64.2 SEALING OF THE ENGINE
64.2.1 The engine of each car entered by a Manufacturer or a WRC Team for the purpose of scoring
points will be sealed at scrutineering at its first rally and should remain sealed until the end of the last rally
of the season (except with the approval from the FIA Technical delegate).
64.2.2 If a Manufacturer or WRC team has used the engines given in Art 64.1.1 and the seals are found
to be destroyed without the written approval of the FIA Technical delegate, a 5-minute penalty will be
imposed by the Stewards at the next rally.
64.2.3 However, these seals may be destroyed without penalty in the following cases:
- When a car does not finish a rally, an extra engine per seasonally allocated car number may be allowed
without incurring a penalty. No more than 2 extra engines per seasonally allocated car number and per
season may be sealed without incurring any penalty.
When an extra engine is used, the engine which was fitted on a retired car (seasonally allocated car
number) may not be used any further during the season (see Art. 64.1.4).
- If a WRC Team uses an engine previously used by a Manufacturer which is still sealed.[/quote]
EDIT: WRC experts Julian Porter and Colin Clark analyse the eighth station of this year's World Rally Championship Valisid "Driver of Weekend" mõlemad ühest suust, et Tänak.
Ju siis tahetakse ikka mingit upgrade teha mootorile.
Väljavõte reeglitest, kes aru saab võib üle lugeda ja parandada mind.
[quote]64. MECHANICAL COMPONENTS – MANUFACTURERS AND WRC TEAMS
64.1 LIMITATION OF THE NUMBER OF ENGINES
64.1.1 Each Manufacturer or WRC Team must use no more than 3 engines per seasonally allocated car
number for the season. (see also Art. 64.2.3)
64.1.2 Each engine will be assigned to a seasonally allocated car number.
64.1.3 A Manufacturer Team or WRC Team may apply to the FIA for a waiver to use 1 additional engine
per team during the year, giving full justification for the request. Once sealed, this engine will be assigned
to a seasonally allocated car number.
64.1.4 In the case of engine failure between scrutineering and TC0 it is permitted to replace the engine
but a 5-minute penalty will be applied. In this case, the original engine may not be further used during the
season.
64.1.5 At any one time, no more than 2 engines may be sealed for seasonally allocated car number.
64.2 SEALING OF THE ENGINE
64.2.1 The engine of each car entered by a Manufacturer or a WRC Team for the purpose of scoring
points will be sealed at scrutineering at its first rally and should remain sealed until the end of the last rally
of the season (except with the approval from the FIA Technical delegate).
64.2.2 If a Manufacturer or WRC team has used the engines given in Art 64.1.1 and the seals are found
to be destroyed without the written approval of the FIA Technical delegate, a 5-minute penalty will be
imposed by the Stewards at the next rally.
64.2.3 However, these seals may be destroyed without penalty in the following cases:
- When a car does not finish a rally, an extra engine per seasonally allocated car number may be allowed
without incurring a penalty. No more than 2 extra engines per seasonally allocated car number and per
season may be sealed without incurring any penalty.
When an extra engine is used, the engine which was fitted on a retired car (seasonally allocated car
number) may not be used any further during the season (see Art. 64.1.4).
- If a WRC Team uses an engine previously used by a Manufacturer which is still sealed.[/quote]
EDIT: WRC experts Julian Porter and Colin Clark analyse the eighth station of this year's World Rally Championship Valisid "Driver of Weekend" mõlemad ühest suust, et Tänak.
Re: ADAC Rallye Deutschland III päev
eesti meedia ju võttis ka m-sport pressiteatest üks-ühele maha selle teksti ja kokku tuligi paras sega ja kapsad - et "katkestas ralli, et olla järgmisel korral parimas võimalikus olukorras, et teistele säru teha."
Synt3ri väljapakutu tundub küllaltki loogilisena.
Synt3ri väljapakutu tundub küllaltki loogilisena.
Re: ADAC Rallye Deutschland III päev
[/quote]Synt3r kirjutas:Surfasin veidi FIA WRC reeglites ja arvan, et leidsin selle, miks sunniti Tänak katkestama. FIA lubab hooaja jooksul kasutada 3 mootorit, mis on plommitud ja lahtivõtmine keelatud. Kui mootor on lahti võetud, siis saab järgmisel rallil kohe stardis +5min karistada. Kui aga sõitja katkestab ralli, siis on luba olemas, et plommid võivad katki olla ja mootorit näppida, ilma, et saaks karistada. Sellist nalja võib teha ainult 2 mootoriga. Kui mootor on välja vahetatud, siis hooaja jooksul seda enam kasutada ei tohi.
Ju siis tahetakse ikka mingit upgrade teha mootorile.
Väljavõte reeglitest, kes aru saab võib üle lugeda ja parandada mind.
[quote]64. MECHANICAL COMPONENTS – MANUFACTURERS AND WRC TEAMS
64.1 LIMITATION OF THE NUMBER OF ENGINES
64.1.1 Each Manufacturer or WRC Team must use no more than 3 engines per seasonally allocated car
number for the season. (see also Art. 64.2.3)
64.1.2 Each engine will be assigned to a seasonally allocated car number.
64.1.3 A Manufacturer Team or WRC Team may apply to the FIA for a waiver to use 1 additional engine
per team during the year, giving full justification for the request. Once sealed, this engine will be assigned
to a seasonally allocated car number.
64.1.4 In the case of engine failure between scrutineering and TC0 it is permitted to replace the engine
but a 5-minute penalty will be applied. In this case, the original engine may not be further used during the
season.
64.1.5 At any one time, no more than 2 engines may be sealed for seasonally allocated car number.
64.2 SEALING OF THE ENGINE
64.2.1 The engine of each car entered by a Manufacturer or a WRC Team for the purpose of scoring
points will be sealed at scrutineering at its first rally and should remain sealed until the end of the last rally
of the season (except with the approval from the FIA Technical delegate).
64.2.2 If a Manufacturer or WRC team has used the engines given in Art 64.1.1 and the seals are found
to be destroyed without the written approval of the FIA Technical delegate, a 5-minute penalty will be
imposed by the Stewards at the next rally.
64.2.3 However, these seals may be destroyed without penalty in the following cases:
- When a car does not finish a rally, an extra engine per seasonally allocated car number may be allowed
without incurring a penalty. No more than 2 extra engines per seasonally allocated car number and per
season may be sealed without incurring any penalty.
When an extra engine is used, the engine which was fitted on a retired car (seasonally allocated car
number) may not be used any further during the season (see Art. 64.1.4).
- If a WRC Team uses an engine previously used by a Manufacturer which is still sealed.
Ka see punkt võib arvese tulla
http://www.motorsport-total.com/rallye/ ... glisch.pdf64.5 LIMITATION OF TRANSMISSION & SPARE PARTS
64.5.1 For a Manufacturer or a WRC Team, a list of linked rallies intended to be run with the same transmission and spare parts must be notified to the FIA prior to the first rally in which they will take part as:
- 1 link of 2 rallies per car and 3 links of 3 rallies per seasonally allocated car number for a Manufacturer or a WRC team which has nominated all Championship rallies.
- 4 links of 2 rallies per seasonally allocated car number for a WRC Team which has nominated 10-12 rallies.
- 3 links of 2 rallies per seasonally allocated car number for a WRC Team which has nominated 7, 8 or 9 rallies.
If a car does not finish a rally of a link, new transmission and spare parts may be sealed at scrutineering of the next rally.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 207
- Liitunud: 25 Mär 2003, 20:18
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: ADAC Rallye Deutschland III päev
Vaadates ralli poodiumipilte võib nentida, et Elena kaalulisa pole Loebi kiirusele eriti mõjunud 

Re: ADAC Rallye Deutschland III päev
Postimees kirjutab siis ka mis toimus: http://sport.postimees.ee/951672/tanak- ... punktidest
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 220
- Liitunud: 07 Nov 2011, 17:37