2012 aasta
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Peale Wilsoni väljaütlemist on vist ka nüüd kõige positiivsema suhtumisega foorumlased, kes siin üritasid kritiseerijaid vaigistada, ise lõpuks aru saanud, et asi on naljast kaugel.
Eks Wilson jälgib samamoodi, kuidas areneb Citroeni juunior Neuville ja kuidas Tänak sammub paigal ja lisame siia veel Fordi põhisõitjate allajäämise Citroeni põhisõitjatele ja sealt see frustratsioon tulebki.
Arvan, et Soomes on ta siiski stardis, kuid usk temasse on tugevalt kõikuma löönud. Wilsoni asemel paneksin ma Tänaku fakti ette, kas sõidad lõpuni või otsime kellegi kes sõidab.
Eks Wilson jälgib samamoodi, kuidas areneb Citroeni juunior Neuville ja kuidas Tänak sammub paigal ja lisame siia veel Fordi põhisõitjate allajäämise Citroeni põhisõitjatele ja sealt see frustratsioon tulebki.
Arvan, et Soomes on ta siiski stardis, kuid usk temasse on tugevalt kõikuma löönud. Wilsoni asemel paneksin ma Tänaku fakti ette, kas sõidad lõpuni või otsime kellegi kes sõidab.
seda oli karta, kahjuks. eesti auto-mootorispordil olid selle aasta alguses kõik head ended - ott tänak sõidab kaasa terve mm-hooaja, kevin korjus renault f1-meeskonna noorteprogrammis. nüüd on mõlema mehe edasine saatus küsimärgiall - tänakul peamiselt oma süü läbi, korjusel rohkem asi tehnika taga, aga eks ka enda võimed lähevad rooste, kui sõita "võidu" 11.-16. kohtadele, mille eest punkte ei anta 
kurb, aga loodame, et mõlemad lootustandvad poisid tulevad kuristikust välja ja jätkavad võidukalt!!

kurb, aga loodame, et mõlemad lootustandvad poisid tulevad kuristikust välja ja jätkavad võidukalt!!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2098
- Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
- Asukoht: Võru Linn
http://www.i-motorsport.cz/clanek.php?ID=1041
Selline teema siis.
(Tõlge tl;dr: Novikovil võib olla plaane Volkswageniga)
Selline teema siis.
(Tõlge tl;dr: Novikovil võib olla plaane Volkswageniga)
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1134
- Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
- Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa
Huvitav, mida teeb Citroen teistmoodi, et tal kõik kogu aeg õnnestub? Nii noorte sõitjate valik, autode arendus, taktikalised otsused jne. Tundub, et seal on kroonukord igas asjas. Raha on ka kindlasti rohkem ja eesmärgid selgemad. M-Sport tundub olevat rohkem (hästi toimiv) kasumit teeniv äriettevõte.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
See "auto rataste lendamine" on üsna paljus ka sõitjate peas kinni. Ei Loeb ega Hirvonen ole kumbki autode lõhkujad, mõlemad on peaga sõitjad. Mida ilmselgelt ei saa öelda Fordi roolikruttijate kohta.Seto01 kirjutas:mind näiteks hämmastab just citroenide vastupidavus, mu arust pole neil veel eriliselt autod lagunenud ja rattad lennanud..
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 557
- Liitunud: 25 Okt 2009, 22:25
- Asukoht: Tallinn
http://www.m-sport.co.uk/index.php/news ... oad-safety
seda uudist lugedes, pole vist Tänaku ja M-Spordi suhe kõige kehvem... et loodame edasiseks rallihooajaks siiski parimat...
seda uudist lugedes, pole vist Tänaku ja M-Spordi suhe kõige kehvem... et loodame edasiseks rallihooajaks siiski parimat...

Football and Basketball need One Ball, Rallying needs TWO.!
Exactement! Nagu üks kasutaja rahvusvah. foorumist mainis Latvala ja Tänaku kohta, et ennem kui nad ei õpi sõitma nii, et auto tagumine osa kurvist väljudes esimesena välja ei tule, nii kaua pole lootustki, et antud härrased konstantselt rallisid lõpetavad.Lärri kirjutas:See "auto rataste lendamine" on üsna paljus ka sõitjate peas kinni. Ei Loeb ega Hirvonen ole kumbki autode lõhkujad, mõlemad on peaga sõitjad. Mida ilmselgelt ei saa öelda Fordi roolikruttijate kohta.Seto01 kirjutas:mind näiteks hämmastab just citroenide vastupidavus, mu arust pole neil veel eriliselt autod lagunenud ja rattad lennanud..
Kui Hirvonen Citroeni esimesi teste sõitma läks, siis mainiti talle kohe ära, et liiga külg ees sõidab. Praeguseks väidab Hirvonen ise, et on uue stiiliga paremini kohanema hakanud ja seda tegelikult on ka katseaegades näha olnud.