Auto24 Rally Estonia 2012
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Kõik kõvad masinad millel on homolg. aegunud, liigitatakse E-rühma.calderon kirjutas:Reganud siis selline isend nagu LANCIA DELTA HF INTEGRALE. Sellist relva pole juba ammu Eestis sõitmas näinud, aga liigitatud on see masin E12 klassi alla, kas mitte N4 või isegi A8 all ei peaks olema. Tegemist ikkagi päris kõva relvaga.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 802
- Liitunud: 04 Mai 2003, 11:47
- Asukoht: Suure-Jaani
- Kontakt:
Kuid homologeering peab vastama nendele tingimustele, mis kehtisid sel ajal A või N rühma reeglites (minu teada)-huviline2- kirjutas:Kõik kõvad masinad millel on homolg. aegunud, liigitatakse E-rühma.calderon kirjutas:Reganud siis selline isend nagu LANCIA DELTA HF INTEGRALE. Sellist relva pole juba ammu Eestis sõitmas näinud, aga liigitatud on see masin E12 klassi alla, kas mitte N4 või isegi A8 all ei peaks olema. Tegemist ikkagi päris kõva relvaga.
rallinarkar
Sel juhul peaks ju kõik E-rühma autod üsnagi identsed olema. E-rühma rühma autod vastavad E-rühma tehnilistele tingimustele, mitte homologeerimisdokumentidele.jolev kirjutas: Kuid homologeering peab vastama nendele tingimustele, mis kehtisid sel ajal A või N rühma reeglites (minu teada)
P.S - Sellistel autodel nagu Mitsubishi Lancer Evo 8 ja Honda Civic Type-R(EP3) peaks see aasta homologeering ära lõppema, seega ehk näeb neid E-rühmas? Sama lugu on vist Renault Cliodega.
Fan of MM-Motorsport & Fair Recce
Ups, minu vabandusedcalderon kirjutas:garde regas end juba kuu tagasi, oli üks esimesi nimesid kes kirja sai. Sa nagu juba FB- s üks küsis eile, et kas Garde ka tulebuhtikas kirjutas:Gardemeister ka registreeritud.
Väga loodan, et tänavu tehnika kestab ja teda ikka liikumas ka näha saab...

Hoopis Pechenyk ja Johanson olid need eilsed liitujad, keda ma näinud ei olnud
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 625
- Liitunud: 02 Okt 2008, 18:47
- Asukoht: Kuressaare
kas Eestis oleks mõtekas testikatsega koos pidada ka kvalifikatsiooni katset..ütleme,et sarnaselt nagu see aasta on MM sarjas ?
ei osanud seda mõtet mujale kirja panna..leidsin,et see teema on hetkel kõige kuumem ja päris uut teemat ei hakanud ka tekitama
ei osanud seda mõtet mujale kirja panna..leidsin,et see teema on hetkel kõige kuumem ja päris uut teemat ei hakanud ka tekitama

Poola kivi on Eesti rallifänni jaoks sõimusõna
M.Kiiver
M.Kiiver
kas selline teema arutluse all olnud üldse, et Eestis testikatset pidada? ei ole nagu endal silma hakanud, kui selline mõte kusagilt ülevalt poolt on tulnud, siis võiksid mingi lingi ka visata, tänud!-helm- kirjutas:kas Eestis oleks mõtekas testikatsega koos pidada ka kvalifikatsiooni katset..ütleme,et sarnaselt nagu see aasta on MM sarjas ?
ei osanud seda mõtet mujale kirja panna..leidsin,et see teema on hetkel kõige kuumem ja päris uut teemat ei hakanud ka tekitama
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1128
- Liitunud: 12 Nov 2011, 13:31
- Asukoht: Kuressaare
testikatseid on ju varem ikka peetud , saaremaa rallil on kindlalt 2 korda , minu mäletamist mööda ka rally estonial eelmine aasta oli aga selles pole 100 % kindel . Aga Saaremaal olen ise 2 aastat vaatamas käinud !muhk kirjutas:kas selline teema arutluse all olnud üldse, et Eestis testikatset pidada? ei ole nagu endal silma hakanud, kui selline mõte kusagilt ülevalt poolt on tulnud, siis võiksid mingi lingi ka visata, tänud!-helm- kirjutas:kas Eestis oleks mõtekas testikatsega koos pidada ka kvalifikatsiooni katset..ütleme,et sarnaselt nagu see aasta on MM sarjas ?
ei osanud seda mõtet mujale kirja panna..leidsin,et see teema on hetkel kõige kuumem ja päris uut teemat ei hakanud ka tekitama
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 625
- Liitunud: 02 Okt 2008, 18:47
- Asukoht: Kuressaare
See on lihtsalt minu mõte,et mis teised foorumlased sellest arvavadmuhk kirjutas:kas selline teema arutluse all olnud üldse, et Eestis testikatset pidada? ei ole nagu endal silma hakanud, kui selline mõte kusagilt ülevalt poolt on tulnud, siis võiksid mingi lingi ka visata, tänud!-helm- kirjutas:kas Eestis oleks mõtekas testikatsega koos pidada ka kvalifikatsiooni katset..ütleme,et sarnaselt nagu see aasta on MM sarjas ?
ei osanud seda mõtet mujale kirja panna..leidsin,et see teema on hetkel kõige kuumem ja päris uut teemat ei hakanud ka tekitama

Poola kivi on Eesti rallifänni jaoks sõimusõna
M.Kiiver
M.Kiiver
Kui nüüd vaadata kogu stardilisti, siis mis vahe on sellel, kas stardijärjekord tõstetaks ümber peale "kvalifikatsioonikatset" või peale esimese päeva katseid? Sellel ei ole ju mitte mingit sisulist mõtet - 100 auto puhul ju niikuinii ei ole kõikidele autodele võrdseid tingimusi võimalik luua, et oleks jõle aus võitlus stardikohtade peale. Võibolla muudaks see midagi kui esikümme "kvalifikatsiooni" sõidaks, et kes peab olema teepuhastaja rollis ja kes saab puhast jälge mööda sõita. Eesti tasemel ma arvan, et suurt vahet ei ole ja ülejäänud esialgse rivi saab ka kiirustabelile, pisukesele analüüsivõimele ja kainele mõistusele toetudes paika panna.öökull kirjutas:kindlasti oleks poolt, sest tihtipeale on korraldajatel kombeks väga tobedaid sardinimekirju teha eriti just 2wd autodele... kvalifikatsiooni katsega saaks selle probleemi lahendatud.
miinuseks oleks see, et ralli veniks natuke pikemaks jne
Kvalifikatsioonikatse poolt. Selle sama põhjuse pärast, et tihti on stardinimekirjad veidi nihu. Ja kui startides taga rööbastes sõita, siis ei sõida ka ju järgnevaks päevaks end väga heale kohale, mis tähendab jällegi halbu teeolusid. Aga see on utoopia, sest jah, perfektseid tingimusi 100 autoga rallil ei suuda kõigile kunagi luua. Samuti saaks kvali kiireim valida ise endale meelepärase stardikoha. Teise päeva järjestus võiks olla I päeva kiiremad 10 pööratud järjestuses. Ühesõnaga nii nagu WRCs. See tähendaks aga ralli venimist 3 päevaseks või peaks raja kirjutamist alustama päev varem. See aga läheks liiga kulukaks. Üldjoontes pole Eestis häda midagi, ehk võiks rakendada sellist asja, et meistrivõistluste liider klassis N4 saaks valida enne võistlust endale meelepärase stardipositsiooni. 
Juhiks veel tähelepanu sellele, et osavõtumaksud on ikka päris kõrgeks aetud. Nt Suur A ja N - 600€.

Juhiks veel tähelepanu sellele, et osavõtumaksud on ikka päris kõrgeks aetud. Nt Suur A ja N - 600€.