Philips Rally Argentina III võistluspäev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Lihtsalt, Oti kaitseks:
Marko Märtini esimene täisaasta WRCs
Subaru World Rally Team Subaru Impreza WRC2001
MON Ret
SWE 12
POR Ret
ESP Ret
GRC Ret
FIN 5
ITA Ret
FRA 6
GBR Ret
19th 3
Ja keski ei lasknud teda lahti, vaid hoopis Ford võttis oma tehasesõitjaks tööle. Niiet, pole hullu Oti kohta. Ja ma saan rõõmuga ainult lisada, et ka ma kandsin Oti paljutõotavate hulgast maha peale Syruse aegu.Tundub et mees oskab oma vigadest õigeid järeldusi teha.
Marko Märtini esimene täisaasta WRCs
Subaru World Rally Team Subaru Impreza WRC2001
MON Ret
SWE 12
POR Ret
ESP Ret
GRC Ret
FIN 5
ITA Ret
FRA 6
GBR Ret
19th 3
Ja keski ei lasknud teda lahti, vaid hoopis Ford võttis oma tehasesõitjaks tööle. Niiet, pole hullu Oti kohta. Ja ma saan rõõmuga ainult lisada, et ka ma kandsin Oti paljutõotavate hulgast maha peale Syruse aegu.Tundub et mees oskab oma vigadest õigeid järeldusi teha.
Markko!toomasa kirjutas:Lihtsalt, Oti kaitseks:
Marko Märtini esimene täisaasta WRCs
Subaru World Rally Team Subaru Impreza WRC2001
MON Ret
SWE 12
POR Ret
ESP Ret
GRC Ret
FIN 5
ITA Ret
FRA 6
GBR Ret
19th 3
Ja keski ei lasknud teda lahti, vaid hoopis Ford võttis oma tehasesõitjaks tööle. Niiet, pole hullu Oti kohta. Ja ma saan rõõmuga ainult lisada, et ka ma kandsin Oti paljutõotavate hulgast maha peale Syruse aegu.Tundub et mees oskab oma vigadest õigeid järeldusi teha.
Vabandust, trükiveakurat oli selle ühe K vahelt ära jätnud.
Tol ajal polnud ka superrally süsteemi, ehk katkestamised olid katkestamised ja jutul lõpp.
Aga tundub, et paljud isegi siin foorumis kommenteerijad eeldavad Otist imemeest, kes tuleb ja kohe näitab Loebile tagatulesid. Paraku see ei ole nii, Ott on üks kuradima talendikas ja kiire sõitja, a tal on oma vead. Kogemused ja kiirus tulevad aastatega ja sõidetud kilomeetrite ja katkestamistega, ehk eks näis. Rääkides mehhikost, siis spinn on tööõnnetus ja taktika möödapanek (18 minutit katsel autot remontida seetarbeks, et järgmisel SSil spinn teha ja kinni jääda ja ikkagi superralliga järgmisesse päeva jõuda) on ikkagi puhas ebaõnn, mitte sõiduoskamatus või idiotism.
Tol ajal polnud ka superrally süsteemi, ehk katkestamised olid katkestamised ja jutul lõpp.
Aga tundub, et paljud isegi siin foorumis kommenteerijad eeldavad Otist imemeest, kes tuleb ja kohe näitab Loebile tagatulesid. Paraku see ei ole nii, Ott on üks kuradima talendikas ja kiire sõitja, a tal on oma vead. Kogemused ja kiirus tulevad aastatega ja sõidetud kilomeetrite ja katkestamistega, ehk eks näis. Rääkides mehhikost, siis spinn on tööõnnetus ja taktika möödapanek (18 minutit katsel autot remontida seetarbeks, et järgmisel SSil spinn teha ja kinni jääda ja ikkagi superralliga järgmisesse päeva jõuda) on ikkagi puhas ebaõnn, mitte sõiduoskamatus või idiotism.
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 42
- Liitunud: 28 Jaan 2012, 00:52
- Asukoht: Tallinn
Märtini esimene TÄISaasta oli tegelikult just järgmine, Fordiga. Olen nüüd pidevalt jälginud Tänaku sõitu võrdluses Märtiniga tollest hooajast.toomasa kirjutas:Lihtsalt, Oti kaitseks:
Marko Märtini esimene täisaasta WRCs
Subaru World Rally Team Subaru Impreza WRC2001
MON Ret
SWE 12
POR Ret
ESP Ret
GRC Ret
FIN 5
ITA Ret
FRA 6
GBR Ret
19th 3
Ja keski ei lasknud teda lahti, vaid hoopis Ford võttis oma tehasesõitjaks tööle. Niiet, pole hullu Oti kohta. Ja ma saan rõõmuga ainult lisada, et ka ma kandsin Oti paljutõotavate hulgast maha peale Syruse aegu.Tundub et mees oskab oma vigadest õigeid järeldusi teha.
Märtin
MC 12. +8.02
SWE katk.
FRA 8. + 5.20
SPA 8. +3,43
CYP 8. +4,22
ARG 4. +2,52
GRE 6. +2.40
KEN 4. +21,28
FIN 5. +3,10
GER 6. +5,33
ITA 5. +1,54
NZL katk.
AUS 5. 6,21
GBR 2. +0,24
Nii, et Märtinil hakkas tulemust tulema alles kuuendast etapist, sealt kuni hooaja lõpuni. Tänakul on viis etappi läbi, umbes sama seis. Võrrelda kohti omavahel ei saa, sest tol ajal oli konkurents kõvasti tugevam aga ajakaotusi küll mingil määral. Ootame hooaja lõpuni ja vaatame mis saama hakkab.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 456
- Liitunud: 02 Okt 2009, 08:07
- Asukoht: Aruküla
- Kontakt:
Mina Märtinit ja Otti ei vördle, sest mölemad on siiski inimesed omaette ja nad mölemad töestasid ise end, kas neil on lootust tulevikus vöi mitte. Hetkel ma näen, et alguses ei peagi kohe miskit ulmet korraldama, aga et neid vöpsikuid on nagu iga ralli, siis see kergelt hakkab häirima juba. Sõida siis aeglasemalt, aga vähemalt stabiilselt mööda raha. Kui nüüd üks ralli tuleks selline, et vöpsikut ei tuleks, oleks esimene kord kohe üllatus, et ei käinudki autot löhkumas ja aega kaotamas.
Ei kanna Otti maha, aga las harjutab ja kuni meeskond on nöus nende apsakatega ja probleeme ei teki, siis miks ka mitte. Kui aga hakatakse eeldama kindlat söitu ja tulemust, siis vaevalt kaua lastakse trikke teha.
Ei kanna Otti maha, aga las harjutab ja kuni meeskond on nöus nende apsakatega ja probleeme ei teki, siis miks ka mitte. Kui aga hakatakse eeldama kindlat söitu ja tulemust, siis vaevalt kaua lastakse trikke teha.
Sa pead ikka Argentiinat silmas, mitte Mehhikot? Selle spinni nimetan mina ikkagi sõiduoskamatuse alla. Ebaõnn on see kui sinust mitte olenematutel põhjustel midagi juhtub, spinn oli ikkagi 100% Tänaku enda viga.toomasa kirjutas:Vabandust, trükiveakurat oli selle ühe K vahelt ära jätnud.
Tol ajal polnud ka superrally süsteemi, ehk katkestamised olid katkestamised ja jutul lõpp.
Aga tundub, et paljud isegi siin foorumis kommenteerijad eeldavad Otist imemeest, kes tuleb ja kohe näitab Loebile tagatulesid. Paraku see ei ole nii, Ott on üks kuradima talendikas ja kiire sõitja, a tal on oma vead. Kogemused ja kiirus tulevad aastatega ja sõidetud kilomeetrite ja katkestamistega, ehk eks näis. Rääkides mehhikost, siis spinn on tööõnnetus ja taktika möödapanek (18 minutit katsel autot remontida seetarbeks, et järgmisel SSil spinn teha ja kinni jääda ja ikkagi superralliga järgmisesse päeva jõuda) on ikkagi puhas ebaõnn, mitte sõiduoskamatus või idiotism.
Vaevalt leidub siin kasutajaid kes on kriitilised et ta seal Loebi ja Latvalaga võidu ei sõida, pigem on kriitika just selles osas et oma sõnade kohaselt võetakse kindla peale aga nagu näha on see kindla peale üle oma võimete sõitmine, ebaõnnega pole siin midagi pistmist. See kriitika mis ma siin foorumis näinud olen, on enamus positiivne, võib kindel olla et Ott kritiseerib ennast kõvemini kui me siin kõik kokku suudaksime.
See ralli pean mainima esimest korda kui minu arust oli foorumis üdini positiivne meeleolu, kuigi ma ikka üritan vahest torkida kui igavaks läheb aga vist pikad katsed uinutasid teisi kasutajaid

Ott Tänak: MM-punkt on väikeseks lohutuseks -- ERR
"Katsed olid väga väljakutsuvad, nii et ma olen õnnelik, et me ralli läbida suutsime," sõnas Tänak. "See pole tulemus, mille järele me tulime, aga näitasime häid katseaegu ja MM-punkt on väikeseks lohutuseks."
"Pikk" jutupaus selles teemas märgib ilmselgelt teatavat pettumust teatud isiku sõidutulemuste suhtes
Tahaks väga tänada RalliFoorumlasi Argentiina ralli mõnusalt sõbralikku ja informatiivset kajastamist läbi kolme päeva!
Eriti, kui nende päevade kõige pingelisemaks küsimuseks said Ogier´i ja Mikkelseni vastasseis, või siis küsimus, millisel katsel Nobre "selle" päeva lõpetab
Teema alla on toodud väga toredaid võrdlusi Markko vs Ott.
Kuna Acropoliseni taas pikk paus, kas keegi meist viitsiks ja tahaks, lihtsalt võrdluse mõttes, võrrelda Markko tulemusi koostöös varasemate kaardilugejatega vs koostöö Markko & Beef tulemustega?

Tahaks väga tänada RalliFoorumlasi Argentiina ralli mõnusalt sõbralikku ja informatiivset kajastamist läbi kolme päeva!
Eriti, kui nende päevade kõige pingelisemaks küsimuseks said Ogier´i ja Mikkelseni vastasseis, või siis küsimus, millisel katsel Nobre "selle" päeva lõpetab

Teema alla on toodud väga toredaid võrdlusi Markko vs Ott.
Kuna Acropoliseni taas pikk paus, kas keegi meist viitsiks ja tahaks, lihtsalt võrdluse mõttes, võrrelda Markko tulemusi koostöös varasemate kaardilugejatega vs koostöö Markko & Beef tulemustega?
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 131
- Liitunud: 01 Mär 2003, 11:21
- Asukoht: Tallinn
Wilson disappointed with Tanak's performance on Rally Argentina
http://www.autosport.com/news/report.php/id/99298
http://www.autosport.com/news/report.php/id/99298