GC kirjutas:... meie, fännid pole nagunii peaaegu kunagi rahul ...
Mina näiteks olen rahul juba ainult sellega, et meil on WRC sarjas oma mees, kellele kaasa elada. Kindlasti annab Ott endast alati parima, mis tal anda on. Vead ja äpardused muidugi meelt rõõmsamaks ei tee, kuid kes oleme meie, et me kuskil foorumis õpetaks ja targutaks, kuidas nemad oma tööd tegema peaks?
Usun, et Ott ja Kuldar pakuvad tulevikus põhjuseid rõõmustamiseks
krt see FORD nagu ise saadaks kohe mehed sinna võssa, küll on Ott võsas siis Novikov, Latvala ja nüüd Sordo kah ja kui võssa ei pane siis laguneb lihtsalt ära iseenesest ja Citroeni mehed muudkui vuravad kindlalt finiši poole.
johunn kirjutas:100% nõus sinuga, meh! Ja keegi siin kurtis, et ralli oli igav!?! Viimase katsega tõusis Ott 12-ndalt kohalt 10-ndaks. Minu jaoks põnevust piisavalt.
Nüüd loodan, et näeme Kreekas külma pead ning head tulemust. Ostberg taaskord rahulikult sõites poodiumile jõudnud. Sellest peaks eeskuju võtma.
See keegi, kes igavuse üle kurtis, olin ka mina ise. Ja seejuures jään selle juurde.
Mulle pakub põnevust see, et toimub katselt-katsele ja splitist-splitti pingeline ja võrdne sõit. Kui lõpuks tõusta kellegi teise ebaõnne tõttu, see pole nagu päris meeldiv. Samas, aasta lõpus punkte üle lugedes on tähtsad vaid punktid, mitte see, mis meeleoluga neid saavutati.
Hea näide selles osas on momendil Prokop. Näidates aegu valdavalt 10. aegade ümber, saavutas suuri riske võtmata ja teiste liig-riskide ning ebaõnne arvelt 4. koha. http://www.ewrc-results.com/driver_info ... ntina-2012
Samamoodi on Ostberg taas poodiumil, vajamata selleks katsevõite.
>
0
Viimati muutis meh, 29 Apr 2012, 21:08, muudetud 1 kord kokku.
johunn kirjutas:100% nõus sinuga, meh! Ja keegi siin kurtis, et ralli oli igav!?! Viimase katsega tõusis Ott 12-ndalt kohalt 10-ndaks. Minu jaoks põnevust piisavalt.
Nüüd loodan, et näeme Kreekas külma pead ning head tulemust. Ostberg taaskord rahulikult sõites poodiumile jõudnud. Sellest peaks eeskuju võtma.
Ei olnud just kõige ilusam ralli nv aga mis teha... Prokop tegi seda, mida Tänak väidetavalt teeb, ja sai ka väga hea koha. Aga noh, kõigil juhtub ja pole midagi teha...
meh kirjutas:Mulle pakub põnevust see, et toimub katselt-katsele ja splitist-splitti pingeline ja võrdne sõit.
See kestab ainult nii kaua kuni üks võrdsetest lepikusse paneb Väga harvad on need juhud, kus ralli on algusest lõpuni sekund-sekundis sõitmine. Üldjuhul tuleb suure pingutuse peale kellelgi ikka püksi. Selline see sport juba kord on. Aga see osa, et hea on, et Eesti mees üldse osaleb, sellega olen ikka päri. Ja Rally2 meeldib samuti. Muidu poleks pooltel nädalavahetustel laupäeval ja pühapäeval midagi vaadata
johunn kirjutas:100% nõus sinuga, meh! Ja keegi siin kurtis, et ralli oli igav!?! Viimase katsega tõusis Ott 12-ndalt kohalt 10-ndaks. Minu jaoks põnevust piisavalt.
Nüüd loodan, et näeme Kreekas külma pead ning head tulemust. Ostberg taaskord rahulikult sõites poodiumile jõudnud. Sellest peaks eeskuju võtma.
Otil vast parem eeskuju olemas...MM!?
Seda kindlasti, et MM on parem eeskuju. Samas see hooaeg pidi olema kilomeetrite kogumise aasta. Esimene eesmärk on 100% kõik katsed lõpetada. Kiirust teavad juba niigi kõik, ega muidu poleks teda Fordi võetud. Samas seisus, kus kiirust pole vaja tõestada on teelt väljasõite olnud vast natuke palju? Miks mitte katseid läbi sõita ja ka korralik punktisaak koju tuua. 6-7 koht täitsa aktsepteeritav, ega ei ole vaja kohe poodiumit rünnata. Ja kui poodium kingitakse, siis olla õige koha peal, et see vastu võtta (a la Ostberg).
johunn kirjutas:100% nõus sinuga, meh! Ja keegi siin kurtis, et ralli oli igav!?! Viimase katsega tõusis Ott 12-ndalt kohalt 10-ndaks. Minu jaoks põnevust piisavalt.
Nüüd loodan, et näeme Kreekas külma pead ning head tulemust. Ostberg taaskord rahulikult sõites poodiumile jõudnud. Sellest peaks eeskuju võtma.
See keegi, kes igavuse üle kurtis, olin ka mina ise. Ja seejuures jään selle juurde.
Mulle pakub põnevust see, et toimub katselt-katsele ja splitist-splitti pingeline ja võrdne sõit. Kui lõpuks tõusta kellegi teise ebaõnne tõttu, see pole nagu päris meeldiv. Samas, aasta lõpus punkte üle lugedes on tähtsad vaid punktid, mitte see, mis meeleoluga neid saavutati.
Hea näide selles osas on momendil Prokop. Näidates aegu valdavalt 10. aegade ümber, saavutas suuri riske võtmata ja teiste liig-riskide ning ebaõnne arvelt 4. koha. http://www.ewrc-results.com/driver_info ... ntina-2012
Samamoodi on Ostberg taas poodiumil, vajamata selleks katsevõite.
Kui on ikka sõitjast sõltumatu tehniline probleem, siis ma nimetaks seda ebaõnneks (sõitja jaoks). Aga noh, tehnikaspordis võistleb lisaks sõitjale ka tehnika...
>
0
Viimati muutis meh, 29 Apr 2012, 21:21, muudetud 1 kord kokku.
Minu jaoks rikkus Oti selle NV etteste ära SS4 väljasõit ja katkestamine. Kui eesmärgiks on katsed läbi sõita, siis ei sõideta rajalt välja. Seda enam, et ta oli eelmisel katsel kaodanud 18 minutit ja püüda ei olnud enam suurt midagi.