Karlip kirjutas:Vahepeale ka uudis, kes ei tea, siis: Citroen andis tiimikorraldused ning Hirvonen ja Loeb peavad praegusi postitsioone hoidma ehk Hirvonen ei tohi võidelda 1 koha eest.
Põhjus: Loebil oli SS9-l liiga ohtlik moment, ehk, ta oli natuke rajalt väljas mis võib uuesti juhtuda pinge all.
Kui Ott näitab sama head või isegi paremat minekut selle pikal katsel nüüd siis saab G.SABA kätte . Eelmisel korra oli nende vahe 3 minutit katsel ja hetkel vahe 3.02.
viplala kirjutas:Kui Ott näitab sama head või isegi paremat minekut selle pikal katsel nüüd siis saab G.SABA kätte . Eelmisel korra oli nende vahe 3 minutit katsel ja hetkel vahe 3.02.
Ott siis täna esimsena rajal kuigi tegeliku järjestuse järgi peaks ta minema peale Oliveirat ja Nobret. Seega hea uudis et ta ei pea neist rajal mööda sõitma. Samas kui kogu ülejäänud esiots peab neist avaktsel vist mööda punnima
Tõepoolest ainuke positiivne asi kogu ralli peale seni on olnud tema teine võistluspäev. Kuigi teised on kiiruse võibolla maha võtnud natuke, siiski sõidavad nad päris arvestatava kiirusega ja seal konkurentsis olla 5. kohal, pole paha. Loodame et viimasel päeval näitab vähemalt sama head minekut, ehk saab siis lõpuks kolme pika miinusega kätte kaa
Tõepoolest ainuke positiivne asi kogu ralli peale seni on olnud tema teine võistluspäev. Kuigi teised on kiiruse võibolla maha võtnud natuke, siiski sõidavad nad päris arvestatava kiirusega ja seal konkurentsis olla 5. kohal, pole paha. Loodame et viimasel päeval näitab vähemalt sama head minekut, ehk saab siis lõpuks kolme pika miinusega kätte kaa
Ma ütleks, et see tempo on ikka väga hea. Esiteks - _kõik_ arvestatavad sõitjad läbisid terve päeva suuremate probleemideta. Lisaks, Ott tegi ees luuda, ehk puhastas teed - kahjuks ei tea ühtegi hinnangut, mis selgitaks, kui palju selline tegevus vastavatel katsetel orienteeruvalt ajakadu võib tekitada.
Kõikidel sõitjatel peaks olema olukord, et "suuri riske ei võeta, kuid kuna ralli on veel pikk, ei saa tempos eriti järgi ka anda". Selles osas "motivatsiooni erinevusi" olla eriti ei tohiks.
Päeva parim mitte-tehase-sõitja on väga hea tulemus.