Niisiis...kui ma midagi muud see hooaeg ei saavuta, siis vähemalt hooaja lõpetasin esimesena. Ühel rajal tegin suurema spinni ja kaotasin 7 sekki aga muidu selline safe mode sõitmine.
Hooaja eesmärk oli Urmasele tagutulesid näidata...TEHTUD!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
Lasin risu, auto ei püsind absull teel lslt, rool ei fungand ja kõik oli lslt halb, vaatan, kas sõidan 2. legi ära.
>
0
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
Chirdo Snow ja Shepherds Snow peal sõitsin kruusaseadega rattad risti ja kaotasin ala 40-50 sekki seal ja üritasin kahe viimasega aega tagasi teha. Tõusin sellega kaks kohta ja tiitel peaks taskus olema. Hea hooaeg oli, ootame siis ralli lõpu ära.
"...ja hungaris viimasel võistlusel oli miskit serveriga, sest ei lasknud üldse sisse ja katkes mitmed korrad katsete vahel...lõppes sellega, et teisele päevale ei saanudki"
Ainult 7 inimest finisheeris Pean tunnistama, endal ei olnud aega, et sõita teist legi, aga peaks olema kokkuvõttes 3-s koht käes (Y)
Homme panen punktid
>
0
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
Selleks hooajaks siis kõik. Võtaks hooaja kokku sõnadega, et oli üks kõva õppimise ja arenemise hooaeg. Kui algas see hooaeg, siis tahtsin tulla vähemalt top6 sekka ükskord hooajal. Kuid endalegi imestuseks tuli võit varem, kui oleks oodanud, tegelt ei oodanud võitu üldse. Kindlasti hakkasin ka rohkem ootama tänu sellele järgmistelt rallidelt, kuid kahjuks ei jõudnud järgmisel (3?) rallil leg1-l teisest katsest kaugemale. See viis motivatsiooni alla ja ei tahtnud sõita enam absull. Kaotasin ka tänu sellele oma top3 koha ära kokkuvõttes, aga midagi pole teha. Tuleb ju siiski meenutada, et lubasin endale, et õpin sellel hooajal ja saan kogemusi ning arenen kiiruses. Kiirus ja stabiilsust sain kõvasti juurde, iga ralliga sai arenetud ja midagi uut teada. Heaks märgiks oli ka PS punktid, mis näitasid, et kui vaja, siis suudan ka kokku võtta ennast ka kõige halvemal rallil. Konkurents oli tihe, mõnus oli iga katse lõpus närvitseda ja vaadata, et kuidas nüüd konkurentidel läks. Walesi ralli ise oli raske, tuli vigasi, 1 katus isegi ja paar offi, aga pole hullu, praeguse seisuga peaks top3 koht ikka kätte tulema ja PS punktid. SUURED SUURED TÄNUD KORRALDAJATELE, kes viitsisid mässata ja olla asja juures:) Loodan, et järgmine hooaeg näeme uusi osalejaid ja tihedamat konkurentsi. Head puhkust! Ja hoidke kindlasti käed ja jalad soojad, et varsti jälle paugutama hakata;)