Mehhiko kohta (ja tegelt ka teiste kaugemate) etapi kohta on osalejate arv täitsa normaalne, väiksema eelarvega meeskonnad ei suuda kulusid katta, pealegi mõistlikum on jätta üks kaugem etapp vahele, kui "skippida" euroopas 1-2 võistlust.
Kuskil netis jalutab pilt koos Trivino Fiesta disainiga, ja seal üldse polnud mitte ühtegi "Go Fast" logo. Oletan, et Mehhikos "Go Fast" logoga sõidavad Ott ja Novikov
WRC Fann kirjutas:Kuskil netis jalutab pilt koos Trivino Fiesta disainiga, ja seal üldse polnud mitte ühtegi "Go Fast" logo. Oletan, et Mehhikos "Go Fast" logoga sõidavad Ott ja Novikov
Ainult logoga ei tohigi sõita. Auto peab ka olema
Aga kui nüüd tõsiselt rääkida, siis see, kui valmis disainilahendusele hakatakse midagi vägisi juurde pookima on ju õudus kuubis. Ma kujutan ette kuidas see inimene, kes Oti auto algse disaini tegi katkus omal peast kõik juuksed, pärast seda, kui see GoFast plärakas sinna juurde vägistati.
Aga kes maksab, see tellib muusika. Nii lihtne ongi
Minul tekkis selline küsimus, et kui palju üks velg+rehv kaaluvad? Kas tõesti tasub kaaluda seda riski, et võtta kaasa ainult üks varuratas kahe asemel? Loomulikult oleneb see ka vahedest enne viimast päeva, aga üks lisaratas igaks juhuks varuks ei tohiks ju nii hullu kaalulisa anda, et kardinaalselt aegu mõjutama hakkaks? Lõpuks võib need kaks rehvi ju enne viimast katset võssa kah visata kui Power Stage võitu on vaja püüdma minna ja enne neid rehve vaja ei lähe.
kui ma nüüd ei eksi, siis üleeelmise aasta saaremaa rallyl Ostbeg tõi selle võrdluse välja, et siinsed BF kruusakad kaaliuvad ala 5kg, aga MMi toetavad Pirellid ala 25 kg..
ja no ega Sa ei või neid rehve minema visata niisam aja pärats järele tulla neile...
>
0
Football and Basketball need One Ball, Rallying needs TWO.!