1. Leg sõidetud, raske oli kindlapeale tulla , pole ennem neid katseid tagurpidi sõitnud, kõva manööverdamine on nende vallide vahel ikka, kohati tundus, et sai 2 ratta peal rohkem sõita kui 4 ratta peal, 2. katsel 2km ennem lõppu sai nõnda välja sõidetud, et pidurid kadusid ära, aga eks näis mis Leg 2. toob, loodan natukene kiiremat sõitu nüüd teha.
Sai ka leg1 ära sõidetud, trenni sai väga vähe tehtud aga iseenesest sõit tuli isegi välja. Päevaga olen rahul va viimane katse kus keerasin üle katuse ja läks mingi 5 seki kaduma. Siin eelnevatel etappidel ei saanud autoga kuidagi sina peale ja eks sellest need nulliringid, sain nüüd seade paremaks ja endalgi rohkem motti sõita.
sõitsin ära 2legi ka..
täääiiesstii PE*SE läks.. autiovaaral tuli mingist väiksest künkast selline katus.. et raiiisk.. see oli c4h..
ja ka power stagel tuli lõpus suur spin, mingi 10 sekki..
ja vigu oli oi kui palju
>
0
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
Usun Robi, et teie mittesucessid ei suuda kuidagi võrduda minu omadega, järjekordne ss1 retirement, viskas käest ära u 300m startist, vastu puud, viga sai radiaator, lonkasin 6,7km peale ära ja seal siis jõud autol rauges ning kahjuks ei jäänud teha muud kui järjekordselt ,,retire´´ panna.
2. leg kah sõidetud.
Suht karm ralli oli...Mõned katsed tulid isegi enamvähem välja.
Poweril kah enda kohta OK aeg, kuigi varu jäi veel kindlasti üle 5 seki, kuid antud hetkel oleks kiiremini sõit võinud lõppeda kõvasti halvema ajaga
Punkte siit ikka ei tule, aga 5 rallit on veel aega see eesmärk ületada, peab vähe rohkem mängima hakkama
Korras värk jälle. Esimesel katsel ledasin deskdopile ja edasi teate isegi et ei saa enam jätkata ehk pilti ette.
Krt küll hoog oli päris hea ja mulle meeldivad soome rajad.
Koppa hakkab juba ette viskama pidev feilimine.
raig0 kirjutas:Korras värk jälle. Esimesel katsel ledasin deskdopile ja edasi teate isegi et ei saa enam jätkata ehk pilti ette.
Krt küll hoog oli päris hea ja mulle meeldivad soome rajad.
Koppa hakkab juba ette viskama pidev feilimine.
Aga, siis kui 6min jooksul tagasi mängu minna ei saa edasi sõita või mis moodi see 6min värk seal on?
Räägiks siis leg1-st ka. Täitsa rahul olen, kuna teades, et soome ralli on väga raske, siis seal lasin mõistusel olla üle kehast, st, sõitsin mõistuse mitte käte ja jalgadega ainult, hoidsin tagasi kus vaja, ja flatout ei pannud põmst kusagil, ralli pikk ja riskida pole vaja. Kiiruse poolest ei nuriseks isegi, oleks küll oodanud veidike kiiremat liikumist, a sellise taktika juures väga hästi. Kristole võiks vähem kaotust olla, kuigi ma ei saa aru, kust see mees selle spiidi võtab, haigus.
Teen edaspidi ettepaneku avalikustada powerstage katse kuna päris rallis ka mehed teavad kuhu nad lähevad ja saavad vastava settingu teha. Esiteks on see ainult karistatav esimeste sõitjate suhtes ja tagant tulijad on juba sellest teadlikud. Teiseks on ülimalt nõme sõita jäiga seadega rada mis nõuab ülipehmet seadet või siis minna kruusaseadega asfaldi rajale. Vastava seade olemasolul saaks juba rääkida powerstage mõttest ehk flatoutist.
Loodan, et järgmisest rallist võetakse arvesse minu ettepanekut.
LitterV kirjutas:Teen edaspidi ettepaneku avalikustada powerstage katse kuna päris rallis ka mehed teavad kuhu nad lähevad ja saavad vastava settingu teha. Esiteks on see ainult karistatav esimeste sõitjate suhtes ja tagant tulijad on juba sellest teadlikud. Teiseks on ülimalt nõme sõita jäiga seadega rada mis nõuab ülipehmet seadet või siis minna kruusaseadega asfaldi rajale. Vastava seade olemasolul saaks juba rääkida powerstage mõttest ehk flatoutist.
Loodan, et järgmisest rallist võetakse arvesse minu ettepanekut.
Olen väitega päri..
>
0
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
Nii lõppes siis minu Soome ralli. Loodan, et meeskond vabandab. Järgmised rallid loodan, et tulevad paremini välja
Ää pabla, tiim vabandab välja küll, ega see mingi elu ja surma peale sõit pole, läheb halvasti, siis läheb
>
0
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, oversteer with the back. Horsepower is how fast you hit it and torque if how far you take the wall.
LitterV kirjutas:Teen edaspidi ettepaneku avalikustada powerstage katse kuna päris rallis ka mehed teavad kuhu nad lähevad ja saavad vastava settingu teha. Esiteks on see ainult karistatav esimeste sõitjate suhtes ja tagant tulijad on juba sellest teadlikud. Teiseks on ülimalt nõme sõita jäiga seadega rada mis nõuab ülipehmet seadet või siis minna kruusaseadega asfaldi rajale. Vastava seade olemasolul saaks juba rääkida powerstage mõttest ehk flatoutist.
Loodan, et järgmisest rallist võetakse arvesse minu ettepanekut.
Arvan ka sama, juba algusest peale arvanud, aga pole millegi pärast mõtet avaldanud.