Rallye Monte-Carlo III päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
No loodame siis et Ford on oma rehvivalikul arvestanud tänase viimase ja homse 4 katsega. Ehk soodavad siis üllatada teisi.
Kokkuvõtteks tuli Ott sellel katsel 8 ajaga, mis ei ole ju paha (nende rehvidega).
Kokkuvõtteks tuli Ott sellel katsel 8 ajaga, mis ei ole ju paha (nende rehvidega).
Viimati muutis viplala, 20 Jaan 2012, 12:36, muudetud 2 korda kokku.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 824
- Liitunud: 11 Nov 2011, 11:13
- Asukoht: Tallinn
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 824
- Liitunud: 11 Nov 2011, 11:13
- Asukoht: Tallinn
vist peavad nende vahel valima
As is the case for the 2012 WRC calendar’s other rounds, competitors on the Rallye Monte-Carlos may use five tyres per tyre-change opportunity (compared to six previously), plus a further five for Tuesday’s shakedown. Meanwhile, drivers have a maximum quantity of each type of tyre at their disposal which they must manage carefully as a function of their respective strategies:
- Michelin Pilot Sport S1: 36 tyres
- Michelin Pilot Sport H1: 8 tyres
- Michelin Pilot Sport SS1: 12 tyres
- Michelin Pilot Alpin (non-studded): 8 tyres
- Michelin Pilot Alpin (studded): 20 tyres
As is the case for the 2012 WRC calendar’s other rounds, competitors on the Rallye Monte-Carlos may use five tyres per tyre-change opportunity (compared to six previously), plus a further five for Tuesday’s shakedown. Meanwhile, drivers have a maximum quantity of each type of tyre at their disposal which they must manage carefully as a function of their respective strategies:
- Michelin Pilot Sport S1: 36 tyres
- Michelin Pilot Sport H1: 8 tyres
- Michelin Pilot Sport SS1: 12 tyres
- Michelin Pilot Alpin (non-studded): 8 tyres
- Michelin Pilot Alpin (studded): 20 tyres
Ma pigem arvan, et Ott sõidab kindla peale ja ei võta liigseid riske. Parem "aeglaselt" finishis kui kiirelt kraavis/seinaswerder kirjutas:Esikümne meestest on Ott kõige enam rehvivalikuga puusse pannud.
Lõpliku rehvivaliku teeb ilmselt piloot ise, seetõttu jääb mulje, et Ott kipub liigselt "jalgratast leiutama". Peaks vast kogenumate valikuid rohkem usaldama.

Motorsport.com foorumisse postitatud video samast katsest mis täna järgmisena sõidetakse, aasta 2005, Solbergi eksimus , päris raju vedamine nii inimestel, kes pildi järgi terveks jäid ja Solbergil kes kaldast alla ei läinud, polnudki seda videot enne näinud...
http://www.youtube.com/watch?v=gD6dYWE0qkM&feature=fvsr
http://www.youtube.com/watch?v=gD6dYWE0qkM&feature=fvsr
"Iga km katse kohta on alati 2km kraavi."
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 824
- Liitunud: 11 Nov 2011, 11:13
- Asukoht: Tallinn
-
- Reactions: 0
Vaadates nüüd üle veel eelmise päeva kokkuvõtte, ja arvestades tänaseid katseid siis tuleb tunnistada, et Loeb on ikka parajalt müstiline vend.
Kui vaadata nö. katse-katselt tulemusi, siis justkui polegi ta edu nii suur. Kord võidab midagi, kord kaotab natuke. Aga kust tuleb väga suur vahe teistega on just see, et ta ei lähe kordagi tõeliselt alt. Teeb oma ühtlase hea tulemuse alati ära. Kui võidab katse siis isegi kui teine mees kaotab kord 0,5 kord 6-7 sekundit, siis taaskord põhivahe konkurentidega tuleb sellest, et see "teine" mees vaheldub, ja kõigil teistel lipsab aeg-ajalt selline tubli pluss 15-20 sekundit mingil katsel. Ja nii see vahe näiliselt pisikeste võidusekunditega üha käriseb.
Kui vaadata nö. katse-katselt tulemusi, siis justkui polegi ta edu nii suur. Kord võidab midagi, kord kaotab natuke. Aga kust tuleb väga suur vahe teistega on just see, et ta ei lähe kordagi tõeliselt alt. Teeb oma ühtlase hea tulemuse alati ära. Kui võidab katse siis isegi kui teine mees kaotab kord 0,5 kord 6-7 sekundit, siis taaskord põhivahe konkurentidega tuleb sellest, et see "teine" mees vaheldub, ja kõigil teistel lipsab aeg-ajalt selline tubli pluss 15-20 sekundit mingil katsel. Ja nii see vahe näiliselt pisikeste võidusekunditega üha käriseb.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 207
- Liitunud: 17 Nov 2005, 16:17
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
see ongi ralli ja mõistusega sõitminemcwax kirjutas:Vaadates nüüd üle veel eelmise päeva kokkuvõtte, ja arvestades tänaseid katseid siis tuleb tunnistada, et Loeb on ikka parajalt müstiline vend.
Kui vaadata nö. katse-katselt tulemusi, siis justkui polegi ta edu nii suur. Kord võidab midagi, kord kaotab natuke. Aga kust tuleb väga suur vahe teistega on just see, et ta ei lähe kordagi tõeliselt alt. Teeb oma ühtlase hea tulemuse alati ära. Kui võidab katse siis isegi kui teine mees kaotab kord 0,5 kord 6-7 sekundit, siis taaskord põhivahe konkurentidega tuleb sellest, et see "teine" mees vaheldub, ja kõigil teistel lipsab aeg-ajalt selline tubli pluss 15-20 sekundit mingil katsel. Ja nii see vahe näiliselt pisikeste võidusekunditega üha käriseb.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Mis foorumirahvas sellest 5 päevasest formaadist arvab? Mulle isiklikult meeldib kolme päeva N-L variant rohkem. Paistab, et korraldajad ise pole ka selle aasta formaadi üle väga õnnelikud: http://www.autosport.com/news/report.php/id/97112
Mid-day quotes from Evgeny, Francois and Ott
http://rallijututuba.blogspot.com/p/leave-message.html
http://rallijututuba.blogspot.com/p/leave-message.html
http://svstockdigital.blogspot.com/
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q
On võimalik, et mõni kaotab palju, kuna tal oli ebaõnne, kuid on ülimalt vähetõenäoline, et keegi võidab sellepärast, et tal oli Monte Carlos lihtsalt 5 päeva järjest meeletult õnne.Lithium kirjutas:Eks Monte ole üldse paras bingo, seal ei tea kunagi mis toimub. Vedamise värk.
Õnn on kasuks ja abiks, kuid võitmiseks tuleb ikka ise mees olla. Loeb seda on.