Meeskondade testimised ja esitlused.
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
ma üldse ei alahindaks sauberit algaval hooajal. nüüd kui käimas on viimased amtelikud testid võikski kokkuvõtta käimasoleva f1 maailmas. niisiis bahreini etapp jäi ära ja see toimub ilmselt hooaja lõppvaatusena pärast interlagost, või siis enne, sest abu dhabi ja brasiilia etapi vähele on jäänud üks vaba nädal, kuigi see muudaks meeskondade logistika äärmiselt keerukaks ja see variant jääb ilmselt ära. igastahes bernie on öelnud, et kui bahreini printsid tahavad, et etapp nende riigis toimuks, siis nendele vaba koht ka leitakse.
testide ja meeskondade edurivi juurde tagasi. eelmise hooaja võitja red bull ja ferrari tunduvad testide ja analüütikute hinnangul teisest klassist. mclarenil on kahjuks auto arendusega suured jamad ning jenson button on avalikult intervjuudes öelnud, et hooaja avaetappidel poodiumikohtadele võidu ei sõideta. seejärel renault: komeedina f1 maailma sööstnud lotus renault boss eric bouilier on näidanud, et ta pole niisama mees ning tundub, et renault'l on tänavusel hooajal keskmikute seast vaat et kõige liikuvam pill. kahju on ainult sellest, et kubica tänavusest hooajast kõrvale jääb, muidu võiks poolakas oma ainsale f1 etapivõidule sel aastal lisagi teenida. aga ei maksaks ka alahinnata tema endist meeskonnakaaslast bmw päevilt, nick heidfeldi. ülikogenud vanameister on mõnede meelest saanud liiga palju häid võimalusi oma karjääri jooksul ja pole neid ära kasutanud, kuid kas nüüd suudab sakslane haarata viimasest õlekõrrest ja renault'le kastanid tulest välja tuua?
MrTodti kriitika Sauberi osas pole üldsegi põhjendatud, sest tundub, et ka see meeskond on pärast üht hooaega viimastele punktikohtadele heitlemist tõusmas kõrgete keskmikute sekka. nende võistlustandem perez-kobayashi on küll noor ja hardake, kuid poisid tunduvad hakkamist täis ja just nooruslikust uljust sellisele meeskonnale vaja ongi. seejärel williams. ka selles f1 esimeses tõelises erameeskonnas on sõitmas uustulnuk pastor maldonado. neli viimast hooaega gp2 sarjas võistelnud suutis möödunud hooajal sarja kinni panna ja lööb nüüd jalaga lahti f1 ukse. kas ka siin hakkab mees tegusid tegema näitab aeg, kuid testide põhjal võib öelda, et masina taha ei tohiks küll midagi jääda. williams on mõned viimased hooajad pidanud mängima madalama keskmiku rolli ja viimane aeg oleks, et tiim jalad alla saaks.
eelmise hooaja uustulnuk mercedes või siis ikkagi pajude seas brawniks kutsutud meeskond on siiamaani küsimärk. michael schumacher'il läks eelmine hooaeg sisseelamise aastaks, tänavu loodetakse seitsmekordselt maailmameistril palju. jääb üle vaid pöidlaid hoida, et ka mees ja auto ühte sulanduksid. lisaks sellele on õhinas ka kaasmaalane nico rosberg, kellel on pärast viit aastat sarjas tiirlemist veel esimene etapivõit noppimata. kas tänavune hooaeg suudab seda fakti muuta? sarnaselt kõigile eelmistele tahavad veel sammukese tippseltskonnale lähemale astuda force india ja siiski veel red bulli farmmeeskonnaks peetav toro rosso, kuigi otsest koostööd meeskondade vahel enam olla ei või. eelmise aasta dtm sarja meister šotlane paul di resta on endale väljavõidelnud piloodikoha froce indias ning ei taha kindlasti leppida vaid viimaste punktikohtade peale võidusõitmisega.
ning siis veel kolm uut ehk nö. B-kategooria meeskonnad hispania, lotus ja virgin. lotuse tiimipealik mike gascoyne on selgesõnaliselt väljaöelnud, et üks aasta oli sisseelamiseks ja nüüd on aeg tegudele asuda ning hakata konkureerima lisaks kahele uuele tiimile ka keskmikega. gascoyne tõi välja huvitava fakti. nimelt võrdluse eelmise hooajaeelsete testide ja tänavuste testide vahel. nimelt on lotus võrreldes eelmise hooaja algusega testidel näidanud sekund kiiremaid ringiaegu, kuid teised meeskonnad näitavad võrreldes eelmise aasta testidega aeglasemaid aegu. britt loodab, et edasiminek on toimunud, kuid eks reaalsust näitab aeg.
oma pika diraadi võiks lõpetada briti f1 kommentaatori murray walkeri kuldvarasse kuuluvate sõnadega, mida ta ütleb enne igat hooega: algav hooaeg on kindlasti üks põnevamaid, mida maailm siiani näinud on.
testide ja meeskondade edurivi juurde tagasi. eelmise hooaja võitja red bull ja ferrari tunduvad testide ja analüütikute hinnangul teisest klassist. mclarenil on kahjuks auto arendusega suured jamad ning jenson button on avalikult intervjuudes öelnud, et hooaja avaetappidel poodiumikohtadele võidu ei sõideta. seejärel renault: komeedina f1 maailma sööstnud lotus renault boss eric bouilier on näidanud, et ta pole niisama mees ning tundub, et renault'l on tänavusel hooajal keskmikute seast vaat et kõige liikuvam pill. kahju on ainult sellest, et kubica tänavusest hooajast kõrvale jääb, muidu võiks poolakas oma ainsale f1 etapivõidule sel aastal lisagi teenida. aga ei maksaks ka alahinnata tema endist meeskonnakaaslast bmw päevilt, nick heidfeldi. ülikogenud vanameister on mõnede meelest saanud liiga palju häid võimalusi oma karjääri jooksul ja pole neid ära kasutanud, kuid kas nüüd suudab sakslane haarata viimasest õlekõrrest ja renault'le kastanid tulest välja tuua?
MrTodti kriitika Sauberi osas pole üldsegi põhjendatud, sest tundub, et ka see meeskond on pärast üht hooaega viimastele punktikohtadele heitlemist tõusmas kõrgete keskmikute sekka. nende võistlustandem perez-kobayashi on küll noor ja hardake, kuid poisid tunduvad hakkamist täis ja just nooruslikust uljust sellisele meeskonnale vaja ongi. seejärel williams. ka selles f1 esimeses tõelises erameeskonnas on sõitmas uustulnuk pastor maldonado. neli viimast hooaega gp2 sarjas võistelnud suutis möödunud hooajal sarja kinni panna ja lööb nüüd jalaga lahti f1 ukse. kas ka siin hakkab mees tegusid tegema näitab aeg, kuid testide põhjal võib öelda, et masina taha ei tohiks küll midagi jääda. williams on mõned viimased hooajad pidanud mängima madalama keskmiku rolli ja viimane aeg oleks, et tiim jalad alla saaks.
eelmise hooaja uustulnuk mercedes või siis ikkagi pajude seas brawniks kutsutud meeskond on siiamaani küsimärk. michael schumacher'il läks eelmine hooaeg sisseelamise aastaks, tänavu loodetakse seitsmekordselt maailmameistril palju. jääb üle vaid pöidlaid hoida, et ka mees ja auto ühte sulanduksid. lisaks sellele on õhinas ka kaasmaalane nico rosberg, kellel on pärast viit aastat sarjas tiirlemist veel esimene etapivõit noppimata. kas tänavune hooaeg suudab seda fakti muuta? sarnaselt kõigile eelmistele tahavad veel sammukese tippseltskonnale lähemale astuda force india ja siiski veel red bulli farmmeeskonnaks peetav toro rosso, kuigi otsest koostööd meeskondade vahel enam olla ei või. eelmise aasta dtm sarja meister šotlane paul di resta on endale väljavõidelnud piloodikoha froce indias ning ei taha kindlasti leppida vaid viimaste punktikohtade peale võidusõitmisega.
ning siis veel kolm uut ehk nö. B-kategooria meeskonnad hispania, lotus ja virgin. lotuse tiimipealik mike gascoyne on selgesõnaliselt väljaöelnud, et üks aasta oli sisseelamiseks ja nüüd on aeg tegudele asuda ning hakata konkureerima lisaks kahele uuele tiimile ka keskmikega. gascoyne tõi välja huvitava fakti. nimelt võrdluse eelmise hooajaeelsete testide ja tänavuste testide vahel. nimelt on lotus võrreldes eelmise hooaja algusega testidel näidanud sekund kiiremaid ringiaegu, kuid teised meeskonnad näitavad võrreldes eelmise aasta testidega aeglasemaid aegu. britt loodab, et edasiminek on toimunud, kuid eks reaalsust näitab aeg.
oma pika diraadi võiks lõpetada briti f1 kommentaatori murray walkeri kuldvarasse kuuluvate sõnadega, mida ta ütleb enne igat hooega: algav hooaeg on kindlasti üks põnevamaid, mida maailm siiani näinud on.
Lewis Hamilton ja Tony Stewart vahetasid sõiduvahendeid, mulle meeldis vaadata, võibolla meeldib kellegile samapalju kui mulle. Kokku on 6 osa youtubes, sõiduks läheb vist alles 3ndas:
http://www.youtube.com/user/TheNARLtv#p/u/5/_yzs-2bDai8
http://www.youtube.com/user/TheNARLtv#p/u/5/_yzs-2bDai8
Volkswagen plaanib 2018. aastal vormel-1 sarja oma tiimi välja panna
Volkswagen kaalub võimalust panna 2018. aastal vormel-1 sarja oma tiim välja panna.
"Ma kujutan ette seotust vormel-ühega 2018. aastal," sõnas autotootja mootorispordi osakonna juht Wolfgang Dürheimer. "Meil on piisavalt tooteid, millega me võiksime panustada."
Veel märtsis olid Volkswageni juhid seisukohal, et neil pole huvi vormel-ühes kaasa lüüa.
err
Volkswagen kaalub võimalust panna 2018. aastal vormel-1 sarja oma tiim välja panna.
"Ma kujutan ette seotust vormel-ühega 2018. aastal," sõnas autotootja mootorispordi osakonna juht Wolfgang Dürheimer. "Meil on piisavalt tooteid, millega me võiksime panustada."
Veel märtsis olid Volkswageni juhid seisukohal, et neil pole huvi vormel-ühes kaasa lüüa.
err
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 2
- Liitunud: 11 Jaan 2012, 17:53
Re: Postitatud: Nelj Juul 28, 2011 9:15 pm Teema: Volkswa
see on btw juulikuust. ma kahtlen, et VW kontsern nii WRC-s kui F1-s samalajal kavatseb võistelda.minuloto.ee kirjutas:Huvitav info..
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Ferrari peaks siis täna esitlema oma masinat. Peaks ka otse nägema http://singleseater2012.ferrari.com/english/web/#/home
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 24 Mai 2006, 18:42
- Asukoht: Tallinn
turvalisuse huvides kehtestatud reegel ütleb, et nina peab olema teatud kohas madalamal 625mm vs 550mm. aga niipalju kui mina aru saan, ei pea see osa, mis on kõrgemal, nii kõrgel olema. va muidugi siis kui esivedrustus muidu ära ei mahu. ühesõnaga, kui keegi leiab mingi hea artikli, miks on hea ees kokpit võimalikult kõrgel pidada, siis postitagu.Kaimar kirjutas:See on tingitud uutest reeglitest vist.
nali on muidugi selles, et ferrari nina on tegelikult eelmise aasta omast kõrgemal

minu enda täiesti puusalt pakkumine oleks, et reegel kehtestati niipalju hilja, et tiimid ei jõudnud keret korralikumalt ringi teha.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Täna siis Barcelona esimene testipäev. Mercedes ka siis nüüd uue autoga koha eks näe, kas on siis see aasta võistlusvõimelise masina teinud.
Kes soovib võib teksti kujul testipäeva jälgida http://live.autosport.com/commentary.php/id/439
Kes soovib võib teksti kujul testipäeva jälgida http://live.autosport.com/commentary.php/id/439
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Meeskondade testimised ja esitlused.
(Unistus) Äkki olekski õige aeg Le Mansil ja F1-l jälle kokku saada? Aegade alguses sõideti ju Le Mansis kah Grand Prix. LMP1 ja F1 autod ühtlustada, WEC ja F1 liita ning hooajal on nii kestvussõite kui ka lühikesi sprinte. LMP1 ja F1 kiireimate autode ringiaegade vahe on näiteks Austini rajal umbes 6-7 sekki. Põhimõtteliselt võiks Porsche või Audi LMP1 autoga juba täna Manoriga täitsa võidu sõita 

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Meeskondade testimised ja esitlused.
meeldib väga, need eelmiste hooaegade omad olid liiga kirjud minu jaoks ning siin mindud lihtsamat teed ja väga ilus.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Meeskondade testimised ja esitlused.
matt must pidavat olema
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"