Seda lugedes jääb küll mulje,et D-Mack tahab osa võtta tervest hooajast ja just wrc masina all.Ja kuna Tänakuga on mehed väga rahul,siis usun et D-mack võib Oti arveid maksma hakata küll.
allar9944 kirjutas:Südamest loodan, et Ott ei hakka Dmacki rehve kasutama, kes siis neid olekseid ja muud jama taluda suudab mis nende rehvidega seoses tekib!
Minul savi millega ta sõidab peaasi, et ikka terve hooaja kaasa teeks sõitku või Žiguli rehvidega
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
[quote="allar9944"]Südamest loodan, et Ott ei hakka Dmacki rehve kasutama, kes siis neid olekseid ja muud jama taluda suudab mis nende rehvidega seoses tekib![/quote]
Miks kohe nii arvad - minu arust oleks see just hea. Sponsor olemas (täis hooaeg oleks super) ja ei peaks esimene aasta kohe ninast verd välja pingutama. DMAC uus tegija ja Ott sama moodi - hea kooslus WRCsse sisseelamiseks
Eks ta spekuleerimiseks kisu tõesti kui Ott DMackidega sõitma hakkab. Hea oleks kui keegi veel, näiteks Östberg, ka DMackidega sõidaks. Siis oleks kellega võrrelda.
Rehvide asjus - ma arvan, et kunamängus suured rahad, siis ei jäeta seal "tehase" tiimis kahesilmavahele tõika, et testida michelini ja dmack'i. ma arvan, et see juba testitud ja midagi ei juhtu üleöö. Kui mängus suured summad.
Pigem on see siiski positiivne, et meitel toetaja ning seda suurem on võit, mõlemale poolele, kui edestatakse vanu tegijaid.
Kauri/Koitla asju teab keegi, kas miskit uut/kindlat?
Kui nüüd Ott sõidab terve hooaja ja kogub ka B temi punkte, siis kas tõesti võivad teami punkte koguda võistkonnad, kes sõidavad erinevate firmade rehvidega?
Kas siis kohustust ei ole sõita micheliniga?
DMACK mis Ott inglismaal kasutas oli tema enda mitteametliku jutu järgi saast mis saast. Ott ütles et rehv kulub nagu kustukumm ja ei ole võimalik mitu katset järjest normaalses tempos sõita Aga eks nad ka arendavad...
Kaur plaanib vist korrata WRC acadeemia sarja viimaste kuulduste kohaselt.
Koitla kohta pole midagi head kuulda...viimaste plaanide kohaselt olid venemaa meistrivõistlused
to Aix kuna DMACK on kinnitatud FIA WRC sarjas ametlikuks rehvitarnijaks juba ka eelmisel aastal siis pole vahet kas sõidad Misuga või DMACKiga.
Mulle millegi pärast tundus, et se "uus" rehv mis Dmack Gb jaoks tegi oligi spetsiaalselt tolle ralli jaoks tehtud. Ikkagi Michelin oli parem.
Uskuge mind, kui tuleb Dmack siis saate terve järgmise aasta siit lugeda neid "oleks" jutte sellest kuidas Ott oleks seal selle koha saanud ja kuidas ta selle katse oleks võitnud jne. Samas tekitaks se ka parasjagu frustratsiooni.
Aga Koitla Eestis ikka sõidab?
>
0
Viimati muutis allar9944, 19 Dets 2011, 22:00, muudetud 1 kord kokku.
priitp kirjutas:...kuna DMACK on kinnitatud FIA WRC sarjas ametlikuks rehvitarnijaks juba ka eelmisel aastal siis pole vahet kas sõidad Misuga või DMACKiga.
DMack tegi tõesti selle ralli jaoks spets rehvi. Segu oli pehmem ja muster natke rohkem avatud. Olen lugenud arvamusi, et see rehv oleks paremini toiminud kui kogu võistluse aja oleks sadanud. Kuna sadu jäi järele ja teed hakkasid kuivama, siis kakkas ka pemema seguga rehv kiiremini kuluma.
Arvan ,et Dmack poleks üheks ürituseks autot oma logodega katma hakanud, siin ikka mingi tummisem sisu. Tänak ise ka ütles enne wales gb, et uus auto ja uus tiim.? Kui see oleks olnud ühekordne sõit vaevalt et ta nii oleks öelnud?
Kui Dmack juba ametlikult wrc-le valiti ju siis on ka mingi kvaliteet ja nähakse arengu ruumi. DMacki vennad ise küll loodavad palju järgmisest aastast ja Oti esitlusega olid väga rahul walesi GB-l.
Ega see passimine fordi kiiremaks ei tee, pigem tooks tiimide väljaütlemine rohkem fänne neti lugusi lugema ja Fännid saaksid oma plaane teha Monte suhtes. Jõuaks fänni lelusi ka toota.