Saaremaa rahvaralli 2011
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, cuke
Saaremaa rahvaralli 2011
Hilissügisel sõidetakse Saaremaal rahvarallit
Saaremaa rahvaralli on Eesti Autospordi Liidu rahvaralli karikavõistluste VI etapp.
Võistlusraja kogupikkus: 77,01 km
Lisakatsete arv: 8
Kiiruskatsetel kogupikkus: 19,78 km
Korduvkatsete arv: 4
Rajakate: kruus 95 %, asfalt 5 %
Rada on jaotatud üheks ringiks ja kaheks osaks.
Esmaspäev, 31. oktoober
12.00 - avaldatakse võistlusjuhend, algab osavõtjate registreerimine
Kolmapäev, 23. november
18.00 - lõpb osavõtjate registreerimine
Neljapäev, 24. november
12.00 - avaldatakse osavõtjate nimekiri
Laupäev, 26. november
10.20 - avaldatakse stardinimekiri
11.00 - start I ringi I osale kogupikkusega 39,64 km, sh 4 kiiruslikku lisakatset kogupikkusega 9,89 km
12.40 - esimene võistlusauto lõpetab I ringi I osa, regrupeering
13.45 - start I ringi II osale kogupikkusega 37,37 km, sh 4 kiiruslikku lisakatset kogupikkusega 9,89 km
15.15 - esimene võistlusauto lõpetab I ringi II osa
18.00 - avaldatakse võistluse tulemused
18.30 - autasustamine
Registreerunute nimekiri
Rahvaralli karikavõistluste 2011 punktitabel
Võistlusjuhend
Saaremaa rahvaralli on Eesti Autospordi Liidu rahvaralli karikavõistluste VI etapp.
Võistlusraja kogupikkus: 77,01 km
Lisakatsete arv: 8
Kiiruskatsetel kogupikkus: 19,78 km
Korduvkatsete arv: 4
Rajakate: kruus 95 %, asfalt 5 %
Rada on jaotatud üheks ringiks ja kaheks osaks.
Esmaspäev, 31. oktoober
12.00 - avaldatakse võistlusjuhend, algab osavõtjate registreerimine
Kolmapäev, 23. november
18.00 - lõpb osavõtjate registreerimine
Neljapäev, 24. november
12.00 - avaldatakse osavõtjate nimekiri
Laupäev, 26. november
10.20 - avaldatakse stardinimekiri
11.00 - start I ringi I osale kogupikkusega 39,64 km, sh 4 kiiruslikku lisakatset kogupikkusega 9,89 km
12.40 - esimene võistlusauto lõpetab I ringi I osa, regrupeering
13.45 - start I ringi II osale kogupikkusega 37,37 km, sh 4 kiiruslikku lisakatset kogupikkusega 9,89 km
15.15 - esimene võistlusauto lõpetab I ringi II osa
18.00 - avaldatakse võistluse tulemused
18.30 - autasustamine
Registreerunute nimekiri
Rahvaralli karikavõistluste 2011 punktitabel
Võistlusjuhend
tegu oli siis Elvis Pukk, SS2 kus nad kaotasid endasõnul 30-40 sek. Katust küll polnud aga üks väike kadakas või mänd võeti maha. Eks asjaosalised ise täpststavad. Kahju on see et kaamerat polnud autos.golf2tour kirjutas:Ma kuulsin Kingli katsel päris kõvat matsu. Olin ühes 90 kraadi kurvis ja peale seda tuli sikaan, ja peale seda oli kurv, kus käisid hääled nagu oleks katus olnud. Subaru oli.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1128
- Liitunud: 12 Nov 2011, 13:31
- Asukoht: Kuressaare
puud nad pole maha võtnud.. ainult välja sõitsid ja ei saanud enam korralikult vist välja sealt vms räägiti seal servisesd kes pealt nägidMakkro kirjutas:tegu oli siis Elvis Pukk, SS2 kus nad kaotasid endasõnul 30-40 sek. Katust küll polnud aga üks väike kadakas või mänd võeti maha. Eks asjaosalised ise täpststavad. Kahju on see et kaamerat polnud autos.golf2tour kirjutas:Ma kuulsin Kingli katsel päris kõvat matsu. Olin ühes 90 kraadi kurvis ja peale seda tuli sikaan, ja peale seda oli kurv, kus käisid hääled nagu oleks katus olnud. Subaru oli.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1128
- Liitunud: 12 Nov 2011, 13:31
- Asukoht: Kuressaare
kivi või kiviaed ilmselt lõkusid radika... üks kivi oli tõsiselt värviline peale ülesõitu.. aa ja te sõitsite üle ka mingist kännust mille jupid pärast kõvasti suitsesid ..retspets kirjutas:ss5 jah sõitsin mina välja ja katkestasime peale seda katset. radikas puru. kas kellegil pildimaterjali ka meist on? auto number 40 mitsubishi colt.
aga võtsime ka kadaka maha sest kapotis on kadaka jälg sees kuid see ei lõhkunud radikat. radika on lõhkunud kas mingi kivi või känd.
Jah, tuleb tunnistada, et sellise kiirusega seda kurvi polnud võimalik läbida. Õnneks oli seal ainult kadaka võsa ja keegi pealtvaatajatest viga ei saanud. Kaotasime sinna vägapalju aega, seoses sellega, et ei leidnud koheselt väljapääsu võimalusi. Kui kellegil on pildi materjali siis Ove@e2.ee oleks tänulik.Makkro kirjutas:tegu oli siis Elvis Pukk, SS2 kus nad kaotasid endasõnul 30-40 sek. Katust küll polnud aga üks väike kadakas või mänd võeti maha. Eks asjaosalised ise täpststavad. Kahju on see et kaamerat polnud autos.golf2tour kirjutas:Ma kuulsin Kingli katsel päris kõvat matsu. Olin ühes 90 kraadi kurvis ja peale seda tuli sikaan, ja peale seda oli kurv, kus käisid hääled nagu oleks katus olnud. Subaru oli.
http://www.youtube.com/watch?v=AJBfo23Asug
http://www.youtube.com/watch?v=lr9pZTq0NU8
http://www.youtube.com/watch?v=X4RWpc0P3-0
Mõned neliveolised on kingli omast puudu.
Midagi erilist ei ole kahjuks kuna töö tõttu olin väsinud, akud jäid laadimata ja vaba linti polnud ka õieti, kõigega pidi koonerdama . . .
http://www.youtube.com/watch?v=lr9pZTq0NU8
http://www.youtube.com/watch?v=X4RWpc0P3-0
Mõned neliveolised on kingli omast puudu.
Midagi erilist ei ole kahjuks kuna töö tõttu olin väsinud, akud jäid laadimata ja vaba linti polnud ka õieti, kõigega pidi koonerdama . . .