2012 aasta
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Ju ta siis on nõus. Mis Oiger-isse puutub, siis Loeb-i lepingus pidi olema punkt, mis teeb tast tiimi esisõitja. See olevat Oiger-il harja punseks ajanud ja ta otsustas lahkuda. Oiger-i lepingus pidi olema punkt, mis lubab sõitjate võrdset kohtlemist, kuna Citroen tegi Loeb-ist esisõitja, siis oli tal alus lepingu tühistamiseks.meh kirjutas: Huvitav, kas Hirvonen nõustub olema siis nr 2.? Ogierile vist oli just see asjaolu ju vastumeelne?
Mentos team testis Minit. 00.10 on näha Martin Kangurit ka seal.
http://video.bigmir.net/show/267025/#
http://video.bigmir.net/show/267025/#
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2098
- Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
- Asukoht: Võru Linn
Ah ja..
Vahepeal toimus Citroeni pressikas, kus öeldi, et Hirvonen vahetab Ogieri välja.
http://www.wrc.com/news/hirvonen-replac ... ?fid=15807
Minult ka siis kommentaar: ''Your move, Ford..''
Vahepeal toimus Citroeni pressikas, kus öeldi, et Hirvonen vahetab Ogieri välja.
http://www.wrc.com/news/hirvonen-replac ... ?fid=15807
Minult ka siis kommentaar: ''Your move, Ford..''
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
Hirvonenil pidavat lepingus kirjas olema, et ta võib küll rallisid võita hooaja alguses aga pea-eesmärk on aidata Loeb meistriks. Ehk 100% teine piloot. Põhimõtteliselt teevad nad paari aasta tagust Schumacheri ja Barrichellot järgi. Meistriks võib Loeb tulla aga just nagu Schumacheriga, ei pea ma sel juhul tema tiitleid mitte midagi väärt olevateks. Kui sa lased oma lepingusse kirja panna et tiimikaaslane ei tohi sulle ohtlikuks saada siis järelikult sa ikka ei ole ka seda tiitlit väärt, vähemalt mitte minu silmis ja loodan et järgmine hooaeg tehakse Citroenile tuul alla Ogieri ja Latvala poolt.Karlip kirjutas:Ah ja..
Vahepeal toimus Citroeni pressikas, kus öeldi, et Hirvonen vahetab Ogieri välja.
http://www.wrc.com/news/hirvonen-replac ... ?fid=15807
Minult ka siis kommentaar: ''Your move, Ford..''
Ogier näitas taaskord milline suurkuju ta on. Ta on palju kriitikat see hooaeg saanud, ka siin foorumis aga minu arust on Ogier suurem kui Loeb eales olema saab, seda just sellepärast et punkt 1. on Ogieri lepingus et kõik olgu võrdsed.
2013 Ogier-Tänak? Tundub rohkem kui tõenäoline.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2098
- Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
- Asukoht: Võru Linn
Ega Ogier, jah, niisama lahti ei ütle lepingust ning Wilson ka vihjab ka intervjuus, et Ogieriga lepingut pole ning asjad jäid toppama raha taga.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 313
- Liitunud: 21 Nov 2008, 17:22
- Asukoht: Tartumaa.
See peab küll üks läbimõtlemata nali olema. Mees on 8 kordne maailmameister, võib öelda et ta on olnud meister läbi kahe põlvkonna ja tuleb välja et tegemist on argpüksiga kes ei saa üksi tiitlivõitmisega hakkama? Vabandust kui kellegi arvamusele liiga tegin aga see on küll natuke absurdneLithium kirjutas:2013 Ogier Tänak? Kuhu siis Latvala minema peaks, isiklikult arvan, et Latvala on üldse MM-sarja kõige kiirem mees ja Loeb on lihtsalt argpüks kuna üksinda ta hakkama ei saaks, ei imestaks kui Ogier oleks tulnud meistriks.

Suurel enamusel eestlastel on selline komme nõrgematele kaasa tunda ning edukate saavutusi alavääristada. 8-kordse maailmameistri kohta ei saa mitte mingi valemiga nõrk öelda. Samuti ei ole mõtet väita, et Schumi sai oma 7 tiitlit tiimitaktikaga. Mõlemad mehed on tõesti mõned tiitlid saanud tänu tiimitaktikale, aga see ongi tiimi eesmärk ja kui keegi suudab nii kõva mees olla, et tiim toetab tervenisti ainult teda, siis müts maha tema ees. Ei usu, et ükski tiim otsustab näo järgi, et kes nüüd nende esipiloot on. Pigem ikka eesmärk panna terve tiim töötama kiireima mehe heaks ning tiitel koju tuua.
Aga huvitav miks läks Hirvonen oma karjääri lõpetama meeskonda, kus ta kindlasti meistriks tulla ei saa? Ogier hüppas lihtsalt paadist välja ja ujub hetkel meeskonna poole, mis ise kah veel ei tea, kas suudab ennast vee peal hoida. Samas palju noori talente + mõned vanemad veel saadaval, kes panevad tiimi taktika enda soovidest ettepoole. Ei imestaks, kui neid eelistataks Latvala tiimikaaslaseks.
Juhtub, mis juhtub, aga tulev hooaeg saab huvitav olema. Loodan, et peale Tänaku ja Kruuda näeme veel mehi MM-l võistlemas.
Aga huvitav miks läks Hirvonen oma karjääri lõpetama meeskonda, kus ta kindlasti meistriks tulla ei saa? Ogier hüppas lihtsalt paadist välja ja ujub hetkel meeskonna poole, mis ise kah veel ei tea, kas suudab ennast vee peal hoida. Samas palju noori talente + mõned vanemad veel saadaval, kes panevad tiimi taktika enda soovidest ettepoole. Ei imestaks, kui neid eelistataks Latvala tiimikaaslaseks.
Juhtub, mis juhtub, aga tulev hooaeg saab huvitav olema. Loodan, et peale Tänaku ja Kruuda näeme veel mehi MM-l võistlemas.
Oiger-i manager Kim Vatanen räägb sama juttu.Timur_P kirjutas:Ju ta siis on nõus. Mis Oiger-isse puutub, siis Loeb-i lepingus pidi olema punkt, mis teeb tast tiimi esisõitja. See olevat Oiger-il harja punseks ajanud ja ta otsustas lahkuda. Oiger-i lepingus pidi olema punkt, mis lubab sõitjate võrdset kohtlemist, kuna Citroen tegi Loeb-ist esisõitja, siis oli tal alus lepingu tühistamiseks.meh kirjutas: Huvitav, kas Hirvonen nõustub olema siis nr 2.? Ogierile vist oli just see asjaolu ju vastumeelne?
Ogier ei suostunut Loebin apukuskiksi
Keegi pole Loebi saavutusi alavääristanudki ju. Jutt käis siiski sellest milline suurkuju on Ogier, lahkudes arvatavasti kiireimast autost, lihtsalt sellepärast et teda ei huvita üksnes üksikud rallivõidud, vaid meistritiitel. Ja ta on nõus võtma nii suure riski et minna arvatavasti aeglasemasse autosse, millega juba ainuüksi ralli võitmine võib raskeks minna aga siiski ta teab et tal on selle aeglasema autoga paremad võimalused kui kiiremaga. Kas see näitab Ogieri tugevust või nõrkust?johunn kirjutas:Suurel enamusel eestlastel on selline komme nõrgematele kaasa tunda ning edukate saavutusi alavääristada. 8-kordse maailmameistri kohta ei saa mitte mingi valemiga nõrk öelda. Samuti ei ole mõtet väita, et Schumi sai oma 7 tiitlit tiimitaktikaga. Mõlemad mehed on tõesti mõned tiitlid saanud tänu tiimitaktikale, aga see ongi tiimi eesmärk ja kui keegi suudab nii kõva mees olla, et tiim toetab tervenisti ainult teda, siis müts maha tema ees. Ei usu, et ükski tiim otsustab näo järgi, et kes nüüd nende esipiloot on. Pigem ikka eesmärk panna terve tiim töötama kiireima mehe heaks ning tiitel koju tuua.
Minu jutu point oligi, et loeb ka see kuidas kellegi edukus on tulnud. Siiamaani ei ole mul midagi Loebi vastu olnud aga vaatame tõele näkku, kõik Citroenis teadsid, et Ogieri lepingus on punkt et mõlemad sõitjad on võrdsed kuni keegi kaotab matemaatilise võimaluse meistritiitlile. Seda teadis ka Loeb. Ja siis pani Leob endale lepingusse punkti kus nõudis et Ogier ei tohi talle ohtlikuks saada. See on pesuehtne Ogieri meeskonnast väljasöömine ja see tal ka õnnestus. Nüüd mõtle kas see näitab tema tugevust või nõrkust?
Ferrari näide oli lihtsalt et ka seal oli nr.1 ja nr.2 sõitja, ei mingeid tagamõtteid mu jutus, jällegi pole keegi väitnud et Schumacher oleks tiimitaktikaga oma meistritiitlid saanud. Oleks see vaid nii olnud, ta sai need kahjuks palju mustemalt, enamus neist.
Loebi ees ma keeldun küll mütsi maha võtmast, et terve tiim ainult teda toetab. Just sellepärast, et see ei toiminud loominguliselt, et üks sõitja on kiire ja teine mitte. Vaid vastupidi mõlemad sõitjad olid nii kiired et Loeb pidi kasutama muid vahendeid, et ees püsida. Seekord oli selleks hunnik pabereid ja Loebi uus leping. Ja kindlasti ei olnud selle põhjus selles et Ogier on temast nõrgem ja et suurem osa eestlasi peaks talle kaasa elama.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 397
- Liitunud: 30 Mai 2009, 10:52
Suurkujuks on natukene raske nimetada ühe mehe uhkust. Oleks ta toetanud Loebi, siis kui tal seda paluti teha, siis oleks tal Citroenis helge tulevik olnud. Antud juhul, kus mõlemal sõitjal lubati võidu sõita olid nad väga lähedal tiitli kaotamisel Hirvonenile. Sarnaselt mõne aasta tagusele vormelis toimunud situatsioonile, kus kaks kanget McLareni meest kaotasid mõlemad Kimile 1. punktiga. Kui on tiim, siis peab tiim töötama ühe eesmärgi nimel, mitte iga mees ei saa olla kange ja oma õigust taga ajada. Sel hooajal oli Citroenis mitmeid kordi kus tiimikaaslaste vaheline võitlus viis teelt väljasõitudeni. KidrA, kui sina oleksid tänasel päeval tiimipealik, siis kas sa oleks nõus kaotama 25 meeskondlikku punkti ning küllaltki arvestatava hulga resursse auto remontimise näol lihtsalt selleks, et säiliks nii öelda "aus mäng", kus mõlemad sinu palgalised saavad sinu raha eest oma vahel mõõtu võtta?
Riidu kiskuda ei soovi ning vabandan, kui minu arvamused kellegi teisega ei ühti. Rohkem sellel teemal arutleda ei taha. Las igaühele jääda oma arvamus
Riidu kiskuda ei soovi ning vabandan, kui minu arvamused kellegi teisega ei ühti. Rohkem sellel teemal arutleda ei taha. Las igaühele jääda oma arvamus

Ütleme et Ogier liitub Vw'ga siis paneb ennastki mõtlema,kas Wilsonil on motivatsiooni pakkuda talle 1 aastast lepingut. Ma miskipärast arvan et Ogier on ikka Wilsoni nr.1 variant. Teiste variantide all ta mõtleb vast Östbergi ja Tänakut. Östbergiga on muidugi see teema, et kui ta privaatsõitja on, siis toob ta Wilsonile rohkem raha sisse kui meeskonnas olles, järgi jääbki siis must hobune, Tänak. Jääb kõvasti kogemusest puudu aga tema arengut nähes siis võib hooaja eelne testimine imet teha. Ja kui plaanitakse minna ainult Latvalaga sõitjate tiitli peale siis võib nii mõnigi üllatus meid ees oodata.rallikas54 kirjutas:Wilsoni jutust sain aru, et Ogieriga pole midagi kindlat räägitud, ja on ka teisi sõitjaid, keda nad veel kaaluvad, Ogier pole isegi tema jutu järgi põhisoosik. Ei tea, kas Wilson peab Tänakut silmas teiste sõitjate all?
Kui ma oleksin tiimipealik siis ma ütlen mida ma ei teeks. Ma ei teeks ühe sõitjaga lepingut et kõik on võrdsed ja teise sõitjaga lepingut et kõik ei ole võrdsed. Vastasel juhul olen ma rikkunud lepingut ühe sõitjaga ja kui see sama sõitja ei allu mu tiimikäskudele siis on ta mulle lihtsalt nö kätte maksnud ja mul pole kedagi muud süüdistada kui ise-ennast.johunn kirjutas:kui sina oleksid tänasel päeval tiimipealik, siis kas sa oleks nõus kaotama 25 meeskondlikku punkti ning küllaltki arvestatava hulga resursse auto remontimise näol lihtsalt selleks, et säiliks nii öelda "aus mäng", kus mõlemad sinu palgalised saavad sinu raha eest oma vahel mõõtu võtta?

-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 313
- Liitunud: 21 Nov 2008, 17:22
- Asukoht: Tartumaa.
Ju siis tasus riskida.KidrA kirjutas:Kui ma oleksin tiimipealik siis ma ütlen mida ma ei teeks. Ma ei teeks ühe sõitjaga lepingut et kõik on võrdsed ja teise sõitjaga lepingut et kõik ei ole võrdsed. Vastasel juhul olen ma rikkunud lepingut ühe sõitjaga ja kui see sama sõitja ei allu mu tiimikäskudele siis on ta mulle lihtsalt nö kätte maksnud ja mul pole kedagi muud süüdistada kui ise-ennast.johunn kirjutas:kui sina oleksid tänasel päeval tiimipealik, siis kas sa oleks nõus kaotama 25 meeskondlikku punkti ning küllaltki arvestatava hulga resursse auto remontimise näol lihtsalt selleks, et säiliks nii öelda "aus mäng", kus mõlemad sinu palgalised saavad sinu raha eest oma vahel mõõtu võtta?