2011 aasta
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2098
- Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
- Asukoht: Võru Linn
Väga hea uudis!!!!
Vaadake seda sinist rekkat taustal, mis autot ning varustust veab.
'FORD ABU DHABI' on peale kirjutatud, aga klipi lõpus, intervjuu juures, on see ära peidetud.
Vaadake seda sinist rekkat taustal, mis autot ning varustust veab.
'FORD ABU DHABI' on peale kirjutatud, aga klipi lõpus, intervjuu juures, on see ära peidetud.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
Ja see auto, mida ott testis oli ka villagra vana auto? auto kujundust ja piloodi/kaardilugeja kleebiseid vaadates jääb mulje, et sellise kujundusega rajale lähebki walesis?
ja tänak siis esimene ja ainuke piloot, kes wrc autol stardib dmack rehviga.
ja tänak siis esimene ja ainuke piloot, kes wrc autol stardib dmack rehviga.
Viimati muutis muhk, 03 Nov 2011, 21:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Nagu artiklist välja luges jah. Siis Ott sellise kujundusega Walesis rajal.muhk kirjutas:Ja see auto, mida ott testis oli ka villagra vana auto? auto kujundust ja piloodi/kaardilugeja kleebiseid vaadates jääb mulje, et sellise kujundusega rajale lähebki walesis?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
PX60 AVO peaks olema jah Villagra masinmuhk kirjutas:Ja see auto, mida ott testis oli ka villagra vana auto?
http://beyondtheredline.org/2011/05/23/ ... ome-event/
http://www.italianwrc.com/fiestahistory/2011.htm
Viimati muutis Timur_P, 03 Nov 2011, 21:32, muudetud 1 kord kokku.
Loodetaasti ei pea ta järgmisel aastal WRC masina rooli pääsemiseks leppima DMACK-idega.cali kirjutas:Suure tõenäosusega on WRC klassis tagumises osas, kahjuks ...Timur_P kirjutas:See ralli ei anna vist õiget ülevaadet Ott-i kiiruset WRC masinaga, kuna DMACK pidi olema märgatavalt kehvem rehv kui Michelin.
Vähemalt saab kogemusi
Tegemist on micheliniga. Ja küsisin muraka käest, kes sõidab ka nende rehvidega alates siis Rally Estonial. Rehv on kaks korda odavam ja ei ole kohe kindlasti kakskorda kehvem, et Peaks nüüd hooajalõpus temakäest küsima, palju see rehv siis aeglasem rajal, kuna nüüd on väike ülevaade rehvidst ja üks ralli ei anna kindlasti õiget ülevaadet rehvidest. Aga muidugi Ottil on päris uus rehvimudel avatuma mustriga. Pekas olema sinna pirelli rehvide tasemel. Et terve hooaeg on rehve testitud, et mida muuta paremaks. Ja nüüd ottil siis viimase uuendusega rehv.
no selle võrra ongi pingevabam sõita. ega asjapulgad saavad sellest ju aru, kui mehel ei ole võidusõiduks võrdseid tingimusi tipus sõitvatega.
isegi kui tavaline eesti "spordisõber" võibki näpuga näidata: "näe, miks ta loeb'le ära ei tee," siis vajalikud inimesed saavad sellest ju aru, miks tulemused ei ole võrdväärsed meestega, keda ta peaks lööma.
aga kes teab, võib-olla dmack üllataba meid walesi teedel?
isegi kui tavaline eesti "spordisõber" võibki näpuga näidata: "näe, miks ta loeb'le ära ei tee," siis vajalikud inimesed saavad sellest ju aru, miks tulemused ei ole võrdväärsed meestega, keda ta peaks lööma.
aga kes teab, võib-olla dmack üllataba meid walesi teedel?
See tähendaks ju seda et DMack teeks WRC masina aeglasemaks kui seda on S2000 masinad. Sest on ju Tänak näidanud S2000 masinaga juba sellist kiirust millega kuulutakse WRC keskmike sekka. DMack pole kindlasti Michelin aga kindlasti ei ole ta ka nii aeglane et Tänak viimaste seas sõidaks. Sellisel juhul peaks ta ikka teo moodi liikuma.cali kirjutas:Suure tõenäosusega on WRC klassis tagumises osas, kahjuks ...Timur_P kirjutas:See ralli ei anna vist õiget ülevaadet Ott-i kiiruset WRC masinaga, kuna DMACK pidi olema märgatavalt kehvem rehv kui Michelin.
Vähemalt saab kogemusi

Sardiinias olid Itaalia meistrikat sõitvad mehed eesotsas Mikkelseniga Ott'ist ja Juho'st parimate katsete peal ca. 20 sek minu mäletamist mööda kiiremad. Miks? SWRC kasutas Michelini WRC nn. kontrollrehve, Itaalia meistrikate sõitjad tavalisi Micheline.KidrA kirjutas:See tähendaks ju seda et DMack teeks WRC masina aeglasemaks kui seda on S2000 masinad. Sest on ju Tänak näidanud S2000 masinaga juba sellist kiirust millega kuulutakse WRC keskmike sekka. DMack pole kindlasti Michelin aga kindlasti ei ole ta ka nii aeglane et Tänak viimaste seas sõidaks. Sellisel juhul peaks ta ikka teo moodi liikuma.cali kirjutas:Suure tõenäosusega on WRC klassis tagumises osas, kahjuks ...Timur_P kirjutas:See ralli ei anna vist õiget ülevaadet Ott-i kiiruset WRC masinaga, kuna DMACK pidi olema märgatavalt kehvem rehv kui Michelin.
Vähemalt saab kogemusi
Eks näis mis GB's saab aga ma julgeks väita, et kui Ott on seal 8-10., siis see on juba väga hea tulemus. Kui veel kiirem, siis on nii Ott kui ka DMack positiivselt üllatanud. Rehvidel võib ikka metsik vahe olla

EDIT: mis ma siin kohtadest jahun, tegelikult peaks aegasid vaatama ikka. GB ajal oleme palju targemad, see on vaid minu isiklik nn. seisukoht. Loodetavasti eksin

Pole kuulnud et üldse keegi oleks sõitnud nendega. Vähemalt mitte kuulsad sõitjad. Ei tasu ju raisata miljoneid kõva auto peale ja siis hoida kokku paar kopikat et selle kiiruse kaotada odavate rehvidega, see oleks suicide. Ainult siis tõesti kui endal finants puudub ja DMack ise sponsoreerib.Kolin kirjutas:Kas Prokop sellel hooajal SWRC-s ei sõitnud just DMack rehvidega

Nagu ma siin lugenud olen selle DMack rehvide kohta siis tulevad need tugevamad ja vastupidavamad. et WRC tahab piirata siis rehvide kasutamise suurust, siis mida on ka sell aastal proovitud, et päeva otsa sõidad ühejooksu rehviga ja siis sõitja saab valida kas ta veab endaga kaasas veel kahte rehvi või ühte, et suund on siis sinna minemas. VIST 

15 sekundit kui täpne olla 2. katsel Mikkelsenile aga samas Ott võitis kõige rohkem katsel Itaalia meistrikaid 38 sekundiga, nii et võta nüüd kinni.cali kirjutas:Sardiinias olid Itaalia meistrikat sõitvad mehed eesotsas Mikkelseniga Ott'ist ja Juho'st parimate katsete peal ca. 20 sek minu mäletamist mööda kiiremad. Miks? SWRC kasutas Michelini WRC nn. kontrollrehve, Itaalia meistrikate sõitjad tavalisi Micheline.KidrA kirjutas:See tähendaks ju seda et DMack teeks WRC masina aeglasemaks kui seda on S2000 masinad. Sest on ju Tänak näidanud S2000 masinaga juba sellist kiirust millega kuulutakse WRC keskmike sekka. DMack pole kindlasti Michelin aga kindlasti ei ole ta ka nii aeglane et Tänak viimaste seas sõidaks. Sellisel juhul peaks ta ikka teo moodi liikuma.cali kirjutas: Suure tõenäosusega on WRC klassis tagumises osas, kahjuks ...
Vähemalt saab kogemusi
Arvutasin ka välja mis koha oleks Ott saanud kui ta oleks Itaalia meistrikatel sõitnud, jättes välja 5. katse millel pikkust 1.52km kus oleks heal juhul tulnud aja võitu/kaotust sirka 3 sekundi kanti ja mida nagu näha WRC sarjas polnud, siis oleks Ott Itaalia meistrikatel saanud esikoha 1 minuti 6 sekundi ja 7 sajandikuga.
Kuikogu auto on Dmackilogoga kaetud, siis pole ilmselt kahtlustki, kes GB-s arved maksab. Hiinlastele hea reklaam ja Otil hea kogemusi koguda.KidrA kirjutas:Kolin kirjutas: Ainult siis tõesti kui endal finants puudub ja DMack ise sponsoreerib.
Prokop kasutas DMacki rehve Rootsis (ei kuulunud SWRC arvestusse) ja kõikidelrallidel on PWRC-s samu rehve kasutanud Semerad ja AbuDhabi PWRC teami sõitjad
Ralli! Ja kõik muu ununeb...
Lisaks saab M-Sport ülevaate kuidas DMACK-i rehv toimib WRC masimna all ja seda veel DMACK-i kulul.bluuford kirjutas:KidrA kirjutas:Kuikogu auto on Dmackilogoga kaetud, siis pole ilmselt kahtlustki, kes GB-s arved maksab. Hiinlastele hea reklaam ja Otil hea kogemusi koguda.Kolin kirjutas: Ainult siis tõesti kui endal finants puudub ja DMack ise sponsoreerib.