2012 aasta
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Veel 2 aastat? Loebil siis võimalus teha midagi suisa uskumatut - tulla 10x maailmameistriks!:P
Mis puudutab VW-d, siis tuleb arvestada, et Loeb pole enam esimeses nooruses ning ta ei pruugiks ära oodata kuni nende projekt edukaks muutub. Arvestades, et Loeb plaanib hetkel sõita veel ainult 2 aastat, siis VW-ga osaleks ta reaalselt vaid ühe hooaja, mida oleks ilmselt vähe.
VW põhiarendajaks saab ilmselt Hänninen, kes on veel kõigest 30a-ne ja jõuab oma parimad päevad ära oodata.
Mis puudutab VW-d, siis tuleb arvestada, et Loeb pole enam esimeses nooruses ning ta ei pruugiks ära oodata kuni nende projekt edukaks muutub. Arvestades, et Loeb plaanib hetkel sõita veel ainult 2 aastat, siis VW-ga osaleks ta reaalselt vaid ühe hooaja, mida oleks ilmselt vähe.
VW põhiarendajaks saab ilmselt Hänninen, kes on veel kõigest 30a-ne ja jõuab oma parimad päevad ära oodata.
Loeb jättis ka mõne variandi õhku ...
"Loeb’s contract enables the Frenchman to walk away at the end of 2012 if he chooses, providing that he doesn’t drive for another manufacturer. A Le Mans campaign with Peugeot does not form part of his latest deal, but the possibility remains “open” for him to compete at the 24 Hours if the circumstances are suitable."
"Loeb’s contract enables the Frenchman to walk away at the end of 2012 if he chooses, providing that he doesn’t drive for another manufacturer. A Le Mans campaign with Peugeot does not form part of his latest deal, but the possibility remains “open” for him to compete at the 24 Hours if the circumstances are suitable."
Viimati muutis cali, 18 Aug 2011, 09:28, muudetud 1 kord kokku.
Veel 2 aastat? Loebil siis võimalus teha midagi suisa uskumatut - tulla 10x maailmameistriks!:P
Mis puudutab VW-d, siis tuleb arvestada, et Loeb pole enam esimeses nooruses ning ta ei pruugiks ära oodata kuni nende projekt edukaks muutub. Arvestades, et Loeb plaanib hetkel sõita veel ainult 2 aastat, siis VW-ga osaleks ta reaalselt vaid ühe hooaja, mida oleks ilmselt vähe.
VW põhiarendajaks saab ilmselt Hänninen, kes on veel kõigest 30a-ne ja jõuab oma parimad päevad ära oodata.
Mis puudutab VW-d, siis tuleb arvestada, et Loeb pole enam esimeses nooruses ning ta ei pruugiks ära oodata kuni nende projekt edukaks muutub. Arvestades, et Loeb plaanib hetkel sõita veel ainult 2 aastat, siis VW-ga osaleks ta reaalselt vaid ühe hooaja, mida oleks ilmselt vähe.
VW põhiarendajaks saab ilmselt Hänninen, kes on veel kõigest 30a-ne ja jõuab oma parimad päevad ära oodata.
Veel 2 aastat? Loebil siis võimalus teha midagi suisa uskumatut - tulla 10x maailmameistriks!:P
Mis puudutab VW-d, siis tuleb arvestada, et Loeb pole enam esimeses nooruses ning ta ei pruugiks ära oodata kuni nende projekt edukaks muutub. Arvestades, et Loeb plaanib hetkel sõita veel ainult 2 aastat, siis VW-ga osaleks ta reaalselt vaid ühe hooaja, mida oleks ilmselt vähe.
VW põhiarendajaks saab ilmselt Hänninen, kes on veel kõigest 30a-ne ja jõuab oma parimad päevad ära oodata.
Mis puudutab VW-d, siis tuleb arvestada, et Loeb pole enam esimeses nooruses ning ta ei pruugiks ära oodata kuni nende projekt edukaks muutub. Arvestades, et Loeb plaanib hetkel sõita veel ainult 2 aastat, siis VW-ga osaleks ta reaalselt vaid ühe hooaja, mida oleks ilmselt vähe.
VW põhiarendajaks saab ilmselt Hänninen, kes on veel kõigest 30a-ne ja jõuab oma parimad päevad ära oodata.
Veel 2 aastat? Loebil siis võimalus teha midagi suisa uskumatut - tulla 10x maailmameistriks!:P
Mis puudutab VW-d, siis tuleb arvestada, et Loeb pole enam esimeses nooruses ning ta ei pruugiks ära oodata kuni nende projekt edukaks muutub. Arvestades, et Loeb plaanib hetkel sõita veel ainult 2 aastat, siis VW-ga osaleks ta reaalselt vaid ühe hooaja, mida oleks ilmselt vähe.
VW põhiarendajaks saab ilmselt Hänninen, kes on veel kõigest 30a-ne ja jõuab oma parimad päevad ära oodata.
Mis puudutab VW-d, siis tuleb arvestada, et Loeb pole enam esimeses nooruses ning ta ei pruugiks ära oodata kuni nende projekt edukaks muutub. Arvestades, et Loeb plaanib hetkel sõita veel ainult 2 aastat, siis VW-ga osaleks ta reaalselt vaid ühe hooaja, mida oleks ilmselt vähe.
VW põhiarendajaks saab ilmselt Hänninen, kes on veel kõigest 30a-ne ja jõuab oma parimad päevad ära oodata.
Natuke off topic, aga mis kümne aastasest salalepingust sa räägid? Minu mäletamist mööda tulid selle ajavahemiku sees, mida sa mainid nii Häkkinen kui ka Alonso mitu korda maailmameistriks.KidrA kirjutas:Ajad midagi nüüd segamini siin. Kui Loebi oleks raha huvitanud siis ta oleks VW-ni valinud. Loebi huvitab võitmine ja 10 MM tiitlit, mitte raha.Siim kirjutas:jama uudis...
loebi motiveerib tõesti vaid raha. uued väljakutsed ei tundu teda huvitavat (nt volkswagenisse minek).
wrc vaid kaotab selle uue lepinguga. loeb võiks juba noorematele ruumi teha... F1 schumacheri hiilgeaegadel oli kõvasti põnevam. praegune wrc ralli on tõsiselt igav...
Sa mõtled neid Schumacheri hiilgeaegu, kui Ferrari ja FIA said liigagi hästi läbi ja Ferraril oli salajane leping FIA'ga aastast 1998-2007, kus sai teiste tiimide uuendustele veto peale panna kui mõni konkurent hakkas liiga kiireks muutuma? Minu jaoks ei saanud midagi hullemat olla kui see et ma raiskasin peaaegu 10 aastat mingi sarja jälgimise peale kus isegi reeglid ei olnud kõigile samad. Põhimõtteliselt võitsid Häkkinen ja Alonso Schumacherit sel ajal Ferrari enda mõeldud reeglite alusel.
Praegune WRC sari on siiski kardinaalselt midagi muud. Loeb ja Citroen on teistest lihtsalt üle, sest nad on professionaalsemad kui Fordi pool-profid ja üksiküritajatest ei tasu rääkima hakatagi. Siiski vaatan ma pigem hästi igavat ja konkurentsivaeset sõitu, kus on kõigile samad reeglid kui mingit põnevat sõitu, mis tegelikult on lihtsalt üks FIA-Bernie-Ferrari näitemäng ja spordiga pole midagi pistmist.
Ja teemasse, et Loebi Citroeni jäämine oli ainuke mõeldav lahendus. Tiim, kes on teda algusest peale toetanud ja kes pakub talle võitmiseks parimat tuge. Ja sakslased ning prantslased ei ole kunagi kõige paremini läbi saanud

-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Just:schalke kirjutas:Mõnes mõttes on isegi hea, annab noorematele (Ogier, Latvala, Tänak) võimaluse teda alistada. Võita tiitel Loebi lüües peaks olema kõva motivaator.
Siiani ei ole seda suutnud mitte keegi veel teha.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ma kardan et Sul jäi vist 1 lause mu jutust lugemata: "Põhimõtteliselt võitsid Häkkinen ja Alonso Schumacherit sel ajal Ferrari enda mõeldud reeglite alusel."johunn kirjutas:Natuke off topic, aga mis kümne aastasest salalepingust sa räägid? Minu mäletamist mööda tulid selle ajavahemiku sees, mida sa mainid nii Häkkinen kui ka Alonso mitu korda maailmameistriks.
Paar linki millega saad ennast asjaga kurssi viia:
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/ ... 313337.ece
http://mccabism.blogspot.com/2009/05/en ... tance.html
Vabandan offtopicu pärast.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2098
- Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
- Asukoht: Võru Linn
http://wrc.com/news/gales-loeb-staying- ... ?fid=15263
Seal ütleb, et tiim tõstis ta esile. Arvan vastupidist.
Seal ütleb, et tiim tõstis ta esile. Arvan vastupidist.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 456
- Liitunud: 02 Okt 2009, 08:07
- Asukoht: Aruküla
- Kontakt:
Loeb ja Citroen on nagu kooslus. Ma ei kujutaks täna ette, et ta võiks VW või Fordis sõita.
Esiteks uue autoga harjumine võtab aega ja vaevalt ta suudab miskit sellist uues meeskonnas teha kui praeguses. Ehk jah kusagil teises meeskonnas Loeb segaks kaarte kohe kindlasti ja oleks vb teistel kergem teda võita. Samas arvestades tema vanust, siis lõpmatuseni ei jääks tema edu nagunii.
Samas ega meeskondade valikus pole ka miskit, mis hakkaks kaarte segi lööma. Mini on alles noor ja arenev meeskond. Samamoodi Ford kolis Fiestale, mis alles kulutab end sisse ja kindlasti on seal palju veel teha, et ta muutuks sama võidukaks kui Citroen. Ja ongi kõik, sest rohkem erinevaid automarke pole wrc's hetkel.
Esiteks uue autoga harjumine võtab aega ja vaevalt ta suudab miskit sellist uues meeskonnas teha kui praeguses. Ehk jah kusagil teises meeskonnas Loeb segaks kaarte kohe kindlasti ja oleks vb teistel kergem teda võita. Samas arvestades tema vanust, siis lõpmatuseni ei jääks tema edu nagunii.
Samas ega meeskondade valikus pole ka miskit, mis hakkaks kaarte segi lööma. Mini on alles noor ja arenev meeskond. Samamoodi Ford kolis Fiestale, mis alles kulutab end sisse ja kindlasti on seal palju veel teha, et ta muutuks sama võidukaks kui Citroen. Ja ongi kõik, sest rohkem erinevaid automarke pole wrc's hetkel.
Ogier & Ford
Soome meedias siis esimesed kõlakad sellest, et Ogier pole rahul tiimikäskudega ja et Loebile on lubatud Citroen juhtkonna poolt "erikohtlemist" uues lepingus. Lisaks on Wilson andnud mõista, et on enam kui huvitatud Ogieri palkamisest, mis tähendaks ühe soomlase minekut Fordi meeskonnast. Esimeseks prioriteediks on Wilsonile siiski uue lepingu sõlmimine Fordiga.
http://www.ts.fi/moottoriurheilu/ralli/250835.html
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... n-fordilta
http://www.ts.fi/moottoriurheilu/ralli/250835.html
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... n-fordilta
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2098
- Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
- Asukoht: Võru Linn
Re: Ogier & Ford
Kui see hellitamine Loebile pähe hakkab siis hakkan ootama närvilisemaid väljaütlusi Loebi poolt. See eriti hea poleks tema suhtes.cali kirjutas:Soome meedias siis esimesed kõlakad sellest, et Ogier pole rahul tiimikäskudega ja et Loebile on lubatud Citroen juhtkonna poolt "erikohtlemist" uues lepingus. Lisaks on Wilson andnud mõista, et on enam kui huvitatud Ogieri palkamisest, mis tähendaks ühe soomlase minekut Fordi meeskonnast. Esimeseks prioriteediks on Wilsonile siiski uue lepingu sõlmimine Fordiga.
http://www.ts.fi/moottoriurheilu/ralli/250835.html
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... n-fordilta
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
Re: Ogier & Ford
Eks kogu see uudis on tegelikult seotud prantslaste sisesõjaga Citroenis. Ja Ogier saades teada et Loeb sõidab veel järgmised 2 aastat ja et veel Saksamaal ei lubatud tal Loebile ohtlikuks saada, siis lõi ta oma Fordi kaardi lauale. Sama tegi ta ka enne oma lepingu pikendamist. Kahjuks ei ole see uudis tõsiselt võetav. Esiteks on Ogieril Citroeniga leping veel 2 järgmiseks aastaks. Selle oma algatuslik lõpetamine tooks Ogieril suured jamad arvatavati kaela. Ja Citroenil on võitja auto ja hea palk, Fordil vastupidi. Ükski tegelane ei valiks hetkel Fordi Citroenile. Tegemist lihtsalt järjekordse Ogieri hoolealuste jutukese liikvele panekuga, et näidata milleks nad nö suutelised oleks. Eriti kui Ogieri manager on veel soomlane ka siis on väga kerge soome meediasse igasugu jutte levitada.cali kirjutas:Soome meedias siis esimesed kõlakad sellest, et Ogier pole rahul tiimikäskudega ja et Loebile on lubatud Citroen juhtkonna poolt "erikohtlemist" uues lepingus. Lisaks on Wilson andnud mõista, et on enam kui huvitatud Ogieri palkamisest, mis tähendaks ühe soomlase minekut Fordi meeskonnast. Esimeseks prioriteediks on Wilsonile siiski uue lepingu sõlmimine Fordiga.
http://www.ts.fi/moottoriurheilu/ralli/250835.html
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... n-fordilta
Kõige rohkem on kahju Malcolm Wilsonist, kes selle õnge läks ja lubas ühe soomlase kohe kuu peale saata kui Ogieri saaks. Ridade vahelt võib ju lugeda oma sõitja mahategemist ja konkurendi kiitmist. Isegi kui see oleks niimoodi, siis õige tiimipealik niimoodi siiski ei tohiks öelda meedias, eriti kui tegemist pole isegi tõsiseltvõetava uudisega.