svs89 kirjutas:tuleb siis see oodatud uus vs. vana WRC.
pole erilist võrdlust, kuna juba pilootide tasandil on vahe meeletu rääkimata sellest, et uus WRC on ennast tõestanud vähemalt sama kiirena, kui mitte isegi nobedamana.
Kohalikud teed ei mängi rolli?
Paaril katsel on tõesti uus WRC vana ajaliselt võitnud, üsna paljudel ka kaotanud jne..
Muidugi on seal sada aga, aga vaadata on ikkagi vahva.
Mitte paaril katsel, vaid mitmel viimasel rallil on uued masinad kiiremad olnud. Ainuke "plekk" on neil uutel WRCdel küljes Rootsi esimesest päevast, kui raja peal oli meeletu lumepudru ja ajad ei olnud võrreldavad eelmiste aastatega. Eks rallis mängivad teeolud kõvasti aegade võrdlusel rolli, kuid need uued väikesed putukad on väga nobedad.
Mättik oli küll kevadel optimistlik. Tahaks kunagi Statrost ka Eestis kihutamas näha, aga see aasta seda vast ei juhtu.
Kahjuks ei oska öelda lust tema optimism. 100 protsenti ei väida aga pakun et äkki veab 10 autot kokku kui hästi läheb. Kandidaatralli kandidaatralliks. Ja ka reklaami väide et kohal Euroopa paremik on ilmselgelt veidi ülepingutatud.
"Kahepäevase ralli stardis on kümmekond WRC autot ning ralli kiiruskatsete kogupikkus moodustab 167 km."
loodame siis lähiajal uuendusi osalejate hulgas. ma isiklikult loodaks kas või ühte uut vertsu veel, et püsiks konkurents. huvitav miks mini tuli ühe autoga, et miks sordot pole? kas kellelgi on infot?
Kuidagi palju on vinguvas stiilis kommentaare- a la vähe on WRC-sid, et kas ikka saab 10 täis või mitte. Selge see, et korraldajad teevad oma parima, et stardirivi võimalikult atraktiivne oleks. WRC-dega meelitatakse rohkem seda publikut, kes sisuliselt ei teagi , mis asi see WRC üldse on! Jäägem rallifoorumlasteks!
>
0
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
tähtis ei ole mitte WRC autode kvantiteet vaid üleüldine osavõtjate kvaliteet. Väga paljud ajavad segi selle ja siis imestavad raja ääres, et enamus suur N'i meestest on WRC masinatest kiiremad.
schalke kirjutas:Kuidagi palju on vinguvas stiilis kommentaare- a la vähe on WRC-sid, et kas ikka saab 10 täis või mitte. Selge see, et korraldajad teevad oma parima, et stardirivi võimalikult atraktiivne oleks. WRC-dega meelitatakse rohkem seda publikut, kes sisuliselt ei teagi , mis asi see WRC üldse on! Jäägem rallifoorumlasteks!
Keegi ei vingu... Lihtsalt hea küsimus suurele ringile.
Millega on Historicu mehed selle ära teeninud, et nende osavõtutasu on kogu kompoti peale kõige kallim kuigi sõidetakse vaid pool rallit ? A ja N maksavad 400 ja Historic 485..... 1 hea põhjendus sellele paluks
mitsupitsu kirjutas:Vastus on Historikute omanike rahakotis-iga rott ikka sellist masinat ei oma :)Need mehed sõidavad funi pärast.Ja fun maksab.
Ja sellise suhtumisega imestame et miks ei tule neid starti 60 vaid hoopis 10 ... Ilmselt eelkõneleja ei tea kui suuri pingutuse need sõitjad teevad ja milliseid ohverdusi tehakse et selles sarjas sõita...
üldis silma tasub peal hoida ka leedukal jociusel. sõidab kyll a8 evoga kuid madona rallil oli yldi teine, grossi järel. neiksansile tegi yle poole mindiga ära.
Millega on Historicu mehed selle ära teeninud, et nende osavõtutasu on kogu kompoti peale kõige kallim kuigi sõidetakse vaid pool rallit ? A ja N maksavad 400 ja Historic 485..... 1 hea põhjendus sellele paluks
Vastus on ju juhendis.Lisaks sellele,et Historicud põhjustavad korraldajale täiendavaid lisakulusid (lisakatsete ajakanal ja seetõttu muud püsikulud suuremad,omaette legendi tegemine ja trükkimine,omaette nullautod,omaette tehniline kontroll jne), on juhendis osavõtumaksu juures märkus -
Historic klassid* € 435
* sisaldab 14.07 lõuna‐ ja õhtusööki meeskonnale
See ehk seletab asja ?
Ja veel ralli osavõtulimiidist -
kokku lubatakse juhendite järgi
A ja N 80 autot
Historic 50 autot
E 50 autot
See teeb kokku kuni 180 erinevat aparaati ja kuna sõidetakse järjekorras Historic , A+N,E siis kokku tuleks ühekordse läbimise pikkuseks koos nullautode ja vahedega pea 4 tundi.