2012 aasta
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Enne taheti et Monte oleks nii WRC kui ka IRC etapp samal ajal aga sellest vist ei tule midagi välja, kahju.
Argentiina ma üritaks välja vahetada kas USA või Kanadaga.
Kas mitte Argentiinast poleks otsem minna Uus-Meremaale? Et ma võtaks selle Kreeka sealt vahelt ära ja topiks kuskile mujale
Enne Soome rallit on 6 nädalat pausi, see võib tähendada et Eestisse võib tulla päris hea hulk häid sõitjaid enne Soome etappi.
Wales mitte viimase rallina tundub harjumatu, võibolla harjub ära. Võibolla taheti asfalti rallid lõpu poole sellepräast et viimastel etappidel oleks täiega andmine igapäev et kellegil poleks suuri eeliseid tänu stardijärjekorrale, isegi kui nö kvalifikatsioon peaks ebaõnnestuma siis asfaltil ei mängiks see suurt rolli.
Argentiina ma üritaks välja vahetada kas USA või Kanadaga.
Kas mitte Argentiinast poleks otsem minna Uus-Meremaale? Et ma võtaks selle Kreeka sealt vahelt ära ja topiks kuskile mujale

Enne Soome rallit on 6 nädalat pausi, see võib tähendada et Eestisse võib tulla päris hea hulk häid sõitjaid enne Soome etappi.
Wales mitte viimase rallina tundub harjumatu, võibolla harjub ära. Võibolla taheti asfalti rallid lõpu poole sellepräast et viimastel etappidel oleks täiega andmine igapäev et kellegil poleks suuri eeliseid tänu stardijärjekorrale, isegi kui nö kvalifikatsioon peaks ebaõnnestuma siis asfaltil ei mängiks see suurt rolli.
Meeskondadel on seatud nii, et on kaks komplekti tööriistu, recce autosid jne. Need siis saadetakse laevaga kõigepealt Mehhikosse, sealt edasi Argentiinasse, siis löpuks Uus-Meremaale ja sügiseks on nad jälle tagasi Euroopas. Võistlusautod viiakse kohale tavaliselt lennukiga.
Euroopa etappide jaoks kasutatakse teist komplekti varustust.
USA raund oleks esialgu mõttetu, sealne laisk pealtvaataja ei viitsi kuhugi metsaalla minna. Seda peaks tasapisi seal enne promoma jne. Argentiinas seevastu sadu tuhandeid pealtvaatajaid katsete ääres ja ma ei vahetaks seda millegi vastu.
Euroopa etappide jaoks kasutatakse teist komplekti varustust.
USA raund oleks esialgu mõttetu, sealne laisk pealtvaataja ei viitsi kuhugi metsaalla minna. Seda peaks tasapisi seal enne promoma jne. Argentiinas seevastu sadu tuhandeid pealtvaatajaid katsete ääres ja ma ei vahetaks seda millegi vastu.
Ralli! Ja kõik muu ununeb...
Ilmselt oleks abiks ka drive in vaatekohad jms.
Üldiselt neil rallit meiemõistes ju polegi. Nende rallidel kasutavad nad ju etteantud legendi ja ise nad seda ei koostagi. Minumeelest oleks hea köigepealt kasvatada ralli populaarsust läbi sellsite meeste nagi Block ja näiteks Mehhiko Ralli promomisega, kuhu virgemaid USA kodanikke kohale võiks meelitada (nii sõitma kui vaatama). See lugu tollest 500 USD maksvast bemmimehest oli hea algus.
Üldiselt neil rallit meiemõistes ju polegi. Nende rallidel kasutavad nad ju etteantud legendi ja ise nad seda ei koostagi. Minumeelest oleks hea köigepealt kasvatada ralli populaarsust läbi sellsite meeste nagi Block ja näiteks Mehhiko Ralli promomisega, kuhu virgemaid USA kodanikke kohale võiks meelitada (nii sõitma kui vaatama). See lugu tollest 500 USD maksvast bemmimehest oli hea algus.
Ralli! Ja kõik muu ununeb...
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 557
- Liitunud: 25 Okt 2009, 22:25
- Asukoht: Tallinn
http://www.wrc.com/news/drivers-to-choo ... ?fid=14823
mina olen ka sellega päri, õige samm FIA poolt.
mina olen ka sellega päri, õige samm FIA poolt.
Football and Basketball need One Ball, Rallying needs TWO.!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 24 Mai 2006, 18:42
- Asukoht: Tallinn
monte carlo ralliga on minu tagasihoidlike teadmiste järgi see, et kas omavalitsuse või siis autoklubi reegel näeb ette, et autosid ei lasta starti rohkem kui 100tk. ja siis veel mingi taoline asi, et peavad kindlasti saama sõita mingid kohalikud või poolkohalikud ka. ühesõnaga, irc+wrc etapp ei saa koos teha juba seetõttu, et osalejate arv läheks lõhki. kindlasti on ka muid põhjuseid, aga see on imho üks peamisi.
kusjuures usa etapi pealtvaatajate arvu osas ei tasu nii pessimistlik olla. kuigi ka jalgpall (soccer) on seal alles 6-7. pallimäng, siis jalka MM mängudel pole kunagi nii palju rahvast käinud. pigem on omajagu tõtt selles, et fiesta või veel enam sidruni mistahes mudel pole sellised autod, mille promo vastu nende tootjad seal huvi oleks
kusjuures usa etapi pealtvaatajate arvu osas ei tasu nii pessimistlik olla. kuigi ka jalgpall (soccer) on seal alles 6-7. pallimäng, siis jalka MM mängudel pole kunagi nii palju rahvast käinud. pigem on omajagu tõtt selles, et fiesta või veel enam sidruni mistahes mudel pole sellised autod, mille promo vastu nende tootjad seal huvi oleks
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 24 Mai 2006, 18:42
- Asukoht: Tallinn
kusjuures, see on mingi prantslaste kiiks jah, tegelt isegi 121 autot. samas kui lugeda juhendit, siis seal on suht boldis kirjas, et maksimum on 100.allar9944 kirjutas:See aasta oli 120 autot Montes IRC arvestuses.
ma pakun, et see on kuidagi seotud sellega, et monte rallil sai see aasta 100 aastat (ehkki ralli ise 79. kord).
http://acm.mc/ramc/ramc_main.php?page=2 ... t_2011.php
Monte Carlo rallil oli seeaasta piiriks 125 rallipaari. Miks neid nii palju oli? Juubeli puhul otsustas AMC, et osalustasu on 0 Eurot, st osalemine oli tasuta. Tavaliselt on seal osalejate arv ikka kuksil 70 täis tulnud.Teiseks reegliks on see, et viimastele öökatsetele: Moulinet - La Bollene Vesubie (Col de Turini) ja Lantosque - Lucéram lubatakse tolleks hetkeks esi 60-nes olevad rallipaarid.sk8erboi kirjutas:kusjuures, see on mingi prantslaste kiiks jah, tegelt isegi 121 autot. samas kui lugeda juhendit, siis seal on suht boldis kirjas, et maksimum on 100.allar9944 kirjutas:See aasta oli 120 autot Montes IRC arvestuses.
ma pakun, et see on kuidagi seotud sellega, et monte rallil sai see aasta 100 aastat (ehkki ralli ise 79. kord).
http://acm.mc/ramc/ramc_main.php?page=2 ... t_2011.php
Ralli! Ja kõik muu ununeb...
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Al-Attiyah ei jõudnud Volkswageniga kokkuleppele ja otsib järgmiseks aastaks autosid. Dakarile Miniga WRC sarja kas Fordi või Citroeniga.
http://www.ruudulipp.ee/al-attiyah-loob ... eniga.html
http://www.ruudulipp.ee/al-attiyah-loob ... eniga.html