Nõus! Ja muidugi õnne ka Märtini tiimile!MKD kirjutas:Uskumatult vinge ralli nädalavahetus Eesti meestelt, "vanad head Märtini ajad" tulevad taas meelde.
Rally d'Italia Sardegna 2011 III päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 234
- Liitunud: 06 Juul 2010, 21:02
- Asukoht: Viljandi
Mu arust on Mini tiim selle küll auga välja teeninud, eeldusel et nad saavad selle..
www.keretood.ee - Autode kereremont Viljandis.
Prokop'il 4 minutit trahv ära võetud aga mille eest see üldse oli, igatahes nüüd jagavad 40 punktiga Tänakuga esimest kohta.
http://svstockdigital.blogspot.com/
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q
http://www.youtube.com/user/svstock
Rallijutud Discord'is https://discord.gg/yVqYv2q
Nagu ma aru sain siis Prokop üritas itaallastele selgeks teha et stardib minuti hiljem, et ei taha Oliveira tolmus sõita. Aga itaallased ei saanud inglise keelest aru. Seega lihtsalt arusaamatus vist.
Ma arvan et kui punkte on võrdselt siis vaadatakse kellel esikohti rohkem ja teisi kohti ja kui need ka võrdsed siis vaadatakse kel on võit esimesena, et Prokop vist siiski läheb võrdsete punktidega juhtima
Võin ka eksida...
Ma arvan et kui punkte on võrdselt siis vaadatakse kellel esikohti rohkem ja teisi kohti ja kui need ka võrdsed siis vaadatakse kel on võit esimesena, et Prokop vist siiski läheb võrdsete punktidega juhtima

Võin ka eksida...
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 232
- Liitunud: 29 Juul 2010, 17:44
- Asukoht: tallinn
Prokopi teema oli see et Kruuda ees startis Rene Kuipers ja Kruuda jõudis talle järgi ja ei saanud mööda ja sõitis tolmus ja tänu selle kaotas ta aega, tagant tuli aga Prokop kes jäi omajagu Kruuda tolmu.
Kui tuli järgmine katse siis Kruuda tahtis saada Kuipersi vahele 2 minutit aga itaalased ei andnud ja sellepärast hakkas Prokop Itaalastele näkku panema et tema ei ole nõus sõitma tolmu sees ja tema rajale ei lähe .
Tänu sellele et ta näkku pani sai ta 4 minutit trahvi
Kui tuli järgmine katse siis Kruuda tahtis saada Kuipersi vahele 2 minutit aga itaalased ei andnud ja sellepärast hakkas Prokop Itaalastele näkku panema et tema ei ole nõus sõitma tolmu sees ja tema rajale ei lähe .
Tänu sellele et ta näkku pani sai ta 4 minutit trahvi

Tänud selgituse eest.
Ei tea miks see vanem Kuipers üldse kiirete S2000 sõitjate ette startima pandi, kas põhjuseks oli, et keegi S2000 teed puhastaks, sest WRC'del on natuke teine trajektoor (mis oleks vist puhta lollus, kui nii oleks) või sellepärast et ta sõidab nö meeskonnas mis kogub tiimipunkte, kuigi S2000ga ta neid veel koguda ei saa (mis oleks samuti arusaamatu põhjus).
Misiganes põhjus on, on see puhta idiootsus. Panna kõige aeglasem S2000 sõitja sama klassi liidri ette sõitma. Olgu öeldud et Albert Llovera Fiati roolis, kes samuti S2000 klassi sõitja ja kes ainukesena näitas vanast Kuipersist aeglasemaid aegu on ratastoolis, nii et tema jätaks võrdlusest välja. Samamoodi võiks panna selle brasiilase Oliveira oma Miniga Loebi ette sõitma ja siis kui Loeb millegagi rahul ei ole nii väänata minuteid talle
Ei tea miks see vanem Kuipers üldse kiirete S2000 sõitjate ette startima pandi, kas põhjuseks oli, et keegi S2000 teed puhastaks, sest WRC'del on natuke teine trajektoor (mis oleks vist puhta lollus, kui nii oleks) või sellepärast et ta sõidab nö meeskonnas mis kogub tiimipunkte, kuigi S2000ga ta neid veel koguda ei saa (mis oleks samuti arusaamatu põhjus).
Misiganes põhjus on, on see puhta idiootsus. Panna kõige aeglasem S2000 sõitja sama klassi liidri ette sõitma. Olgu öeldud et Albert Llovera Fiati roolis, kes samuti S2000 klassi sõitja ja kes ainukesena näitas vanast Kuipersist aeglasemaid aegu on ratastoolis, nii et tema jätaks võrdlusest välja. Samamoodi võiks panna selle brasiilase Oliveira oma Miniga Loebi ette sõitma ja siis kui Loeb millegagi rahul ei ole nii väänata minuteid talle

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Ma mõtlesin eile, et huvitav, kas siis WRCs pole analoogset nõuet nagu F1s, et õnnetuse korral peavad mehed autost teatud aja jooksul välja saama, kui see võimalik on.KidrA kirjutas:
Olgu öeldud et Albert Llovera Fiati roolis, kes samuti S2000 klassi sõitja ja kes ainukesena näitas vanast Kuipersist aeglasemaid aegu on ratastoolis, nii et tema jätaks võrdlusest välja.