Kuidas see nüüd siis loogiline on? Laitse puudumine teeb sõitjatele asja kehvemaks ja pealtvaatajatele paremaks? Pigem ikka vastupidi. Paljud pealtvaatajad läksidki ainult Laitsesse sõitu vaatama ning ei ole veel ühegi rallisõitja suust kuulnud, et nad eelistaks paarisrada metsakatsele.Lithium kirjutas:Täiesti hullumaja oli küll eelmine aasta. See aasta pole Laitset ka nüüd on ikka täis jura. Pealtvaatajal võib ainult huvitav olla.
Tallinna rally 2011
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
kuigi jutt läheb nüüd Tallinna rallist Laitse peale aga minumeelest ei paku Laitse rada ka pealtvaatajale mingit erilist põnevust.Laitsel rajal puudub niiöelda tõmbenumber mis tooks inimesi kohale.Seal võiks olla ka ikka mingi korralik hüpe või midagi taolist.
Aga Tallinna rallist rääkides siis ajakava on küll pealtvaataja suhtes natuke halvasti koostatud.Põhimõtteliselt on võimalik näha kahe päeva jooksul 9-st 3 katset.teisel päeval siis kas 1 katset kaks korda või 1-te uut ja 1-te korduvkatset.Kui võrrelda Talsi ralliga kus on võimalik näha 10-st 6 katset siis seal on näha et on mõeldud ka pealtvaataja peale
Aga Tallinna rallist rääkides siis ajakava on küll pealtvaataja suhtes natuke halvasti koostatud.Põhimõtteliselt on võimalik näha kahe päeva jooksul 9-st 3 katset.teisel päeval siis kas 1 katset kaks korda või 1-te uut ja 1-te korduvkatset.Kui võrrelda Talsi ralliga kus on võimalik näha 10-st 6 katset siis seal on näha et on mõeldud ka pealtvaataja peale
Sekundeerin, pole kordagi Laises rallit vaatamas käinud - ei paku huvi see tiirutamine seal. Metsakatsed on ikka midagi muud.-saxx- kirjutas:kuigi jutt läheb nüüd Tallinna rallist Laitse peale aga minumeelest ei paku Laitse rada ka pealtvaatajale mingit erilist põnevust.Laitsel rajal puudub niiöelda tõmbenumber mis tooks inimesi kohale.Seal võiks olla ka ikka mingi korralik hüpe või midagi taolist.
Aga Tallinna rallist rääkides siis ajakava on küll pealtvaataja suhtes natuke halvasti koostatud.Põhimõtteliselt on võimalik näha kahe päeva jooksul 9-st 3 katset.teisel päeval siis kas 1 katset kaks korda või 1-te uut ja 1-te korduvkatset.Kui võrrelda Talsi ralliga kus on võimalik näha 10-st 6 katset siis seal on näha et on mõeldud ka pealtvaataja peale
Eelmine aasta käisin esimest korda Laitses viimast katset vaatamas. Õigele metsafännile tõepoolest pole seal midagi vaadata.. (Rohkem pole nagu soovi minna).cali kirjutas:
Sekundeerin, pole kordagi Laises rallit vaatamas käinud - ei paku huvi see tiirutamine seal. Metsakatsed on ikka midagi muud.
Kuskil kaugel all miski auto tiirutab ja siis löpuks pörutab sirgelt peatribüüni eest läbi.
Samas ka sellisel mugaval "linnainimesel" pole vast kõige mugavam. Auto tuleb parkida ralliajal ikka üsna kaugele ja parki viib kitsas tee, kus pidevalt ralliautod+vip+orgunn saalivad, tolmutavad ja seal tundis ennast oluliselt ebaturvalisemalt kui näiteks mõistlikus kohas kiiruskatse ääres.
Ralli! Ja kõik muu ununeb...
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 378
- Liitunud: 19 Aug 2009, 19:06
- Asukoht: Rakvere
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 102
- Liitunud: 03 Aug 2010, 14:12
- Asukoht: Tartu
Päris mitmed sõitjad jätavad seekord siis Tallinna ralli vahele. Põhjuseid on aga erinevaid, kuid üheks võib pidada eelmise aasta jubedat katse valikut. Teisalt on noorematel sõitjatel ralliga samal kuupäeval nii keskkooli inglise keele suuline lõpueksam kui ka osadel üliõpilastel lõputööde kaitsmine.
[quote="allar9944"]tahate näha, et se aasta tuleb rohkem osalejaid kui eelmine aasta.
Kõik kes Meistrika punkte jahivad tulevad ju nagunii ja enamused regavad ikka viimasel hetkel.[/quote]
Kui me ükskord jõuaksime sinna maale, et saaksime selliste väidete vastu, oleks vist revolutsioon tehtud. Stiil "te tulete kõik, kuna Teil on MV punkte vaja" on ikka jama küll. Kahju, et Rallisportlaste Liidust pole asja saanud, et tekiks tegelik diskussioon ja korraldajatepoolne ökotamine ja halb katsete valik viiks selleni, et osalejad lihtsalt sinna üritusele ei lähe. Halbu näiteid jagub ja ma ütleks, et tegelikult olid Tallinna ralli pommiaukudest hullemad teed ka näiteks Saaremaa ralli 2010 reedesed metsakatsed. Aga see selleks. Nimed müüvad ja Tallinna ning Saaremaa need kindlasti on. Stardirivi ennustan siiski lühemaks kui möödunud aastal, vähemalt eestlaste osas.
Kõik kes Meistrika punkte jahivad tulevad ju nagunii ja enamused regavad ikka viimasel hetkel.[/quote]
Kui me ükskord jõuaksime sinna maale, et saaksime selliste väidete vastu, oleks vist revolutsioon tehtud. Stiil "te tulete kõik, kuna Teil on MV punkte vaja" on ikka jama küll. Kahju, et Rallisportlaste Liidust pole asja saanud, et tekiks tegelik diskussioon ja korraldajatepoolne ökotamine ja halb katsete valik viiks selleni, et osalejad lihtsalt sinna üritusele ei lähe. Halbu näiteid jagub ja ma ütleks, et tegelikult olid Tallinna ralli pommiaukudest hullemad teed ka näiteks Saaremaa ralli 2010 reedesed metsakatsed. Aga see selleks. Nimed müüvad ja Tallinna ning Saaremaa need kindlasti on. Stardirivi ennustan siiski lühemaks kui möödunud aastal, vähemalt eestlaste osas.
Peab KLX - ga nõustuma , et rallisportlaste liidust pole tõesti asja saanud. Vähemasti väljapoole ei paista kas asjal mingi edu on olnud.
Saaremaa teise katse võib vist vabalt hooaja kõige retsimaks katseks lugeda.
Tallinna ralliga on see ,et mitmetel aastatel ei ole korraldajad pärast teid korda teinud. Sellest on tulnud kohalike maaomanike viha ralli vastu. No ja ilmselt eelmine aasta oligi see ,et tuli võtta mingid suht julmad metsasihid käiku. Pea igasse kurvi jäi lõpuks mingi auto. Milleks selline autode lõhkumine. Kindlasti on paljudel eelareve niigi kriitiline. Milleks siis minna kindla lõhkumise peale?
Saaremaa teise katse võib vist vabalt hooaja kõige retsimaks katseks lugeda.
Tallinna ralliga on see ,et mitmetel aastatel ei ole korraldajad pärast teid korda teinud. Sellest on tulnud kohalike maaomanike viha ralli vastu. No ja ilmselt eelmine aasta oligi see ,et tuli võtta mingid suht julmad metsasihid käiku. Pea igasse kurvi jäi lõpuks mingi auto. Milleks selline autode lõhkumine. Kindlasti on paljudel eelareve niigi kriitiline. Milleks siis minna kindla lõhkumise peale?
Peaks foorumis tegema katsevalikute osas "aasta ämber" hääletuse ehk kes korraldajatest mingi konkreetse katse valikuga puusse pani. Võitjale võin auhinnaks välja panna mõne kõvera velje, graveeringu teeks ka peale 
Kusjuures korraldaja jääb tagatipuks veel plussi ka, poodiumikarikas c 15 EUR/tk, rallivelg aga 10 x kallim

Kusjuures korraldaja jääb tagatipuks veel plussi ka, poodiumikarikas c 15 EUR/tk, rallivelg aga 10 x kallim
