Hooaeg 2011
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Mind isiklikult ei huvita niiväga, milline on juriidiliselt korrektne Lotus, vaid rohkem nende taust. Ja seda arvestades on Team Lotus märgatavalt sümpaatsem tegija, mis on eratiimina entusiastide poolt ehitatud üles täiesti nullist asukohaga Norfolkis (põlises Lotuse linnas). Seevastu Group Lotuse tiim on tegelikult põline Benetton/Renault ning nad pole isegi tiimi omanik, vaid pelgalt peasponsor. "Õige Lotus" tähendas alati innovatsiooni ja omanäolisust, mitte lihtsalt oma logo pealekleepimist autofirma marketingi huvides. Selles kontekstis kannab Fernandese tiim rohkem Lotuse traditsioone.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Samamoodi võib turult armenni käest ostetud Nike dresside kohta ka Nike dress öelda, kuid tegelikuses on üks pelgalt nime kandev võltsing. Jah, tean, et tuli halb näide...piraat asjad ei ole soetanud mingeid õigusi ning LOTUS Renault pole 100% LOTUS jnejne.
Aga siiski on ühe puhul tegu meeskonnaga, mis on otseses seoses kaubamärgiga, samas kui teine lihtsalt kasutab nime ning omab seega veel väiksemat seotust.
Ah, mis siin ikka kakelda, loodetavasti läheb mõlemal hästi ja pakuvad ka see hooaeg konkurentsi...Renault ootaks seda enim.
Aga siiski on ühe puhul tegu meeskonnaga, mis on otseses seoses kaubamärgiga, samas kui teine lihtsalt kasutab nime ning omab seega veel väiksemat seotust.
Ah, mis siin ikka kakelda, loodetavasti läheb mõlemal hästi ja pakuvad ka see hooaeg konkurentsi...Renault ootaks seda enim.
Võimalik, et Group Lotus pole pelgalt peasponsor http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.s ... 01/1250793jens kirjutas:Seevastu Group Lotuse tiim on tegelikult põline Benetton/Renault ning nad pole isegi tiimi omanik, vaid pelgalt peasponsor.
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 77
- Liitunud: 26 Dets 2008, 14:16
- Asukoht: Eesti
Team Lotus on see nüüd. Pealegi oli neil täiesti kehtiv leping Protoniga (Malaisia autotootja, Group Lotuse omanik), mille kohaselt Fernandese meeskonnal oli täielik õigus Lotuse nimele vähemalt viieks aastaks F1-s. Lihtsalt kui Group Lotus nägi, millist kasu Fernandes asjast lõikama hakkas, siis olid kohe hapud näod, et nad ise seda võimalust 20 aasta jooksul kasutada ei osanud... Ja oli vaja "koht kätte näidata", tehes endast Renault peasponsori ja lüües üle Team Lotuse värvilahenduse, millega Group Lotusel pole mingit seost, sest nad lihtsalt kopeerisid ühe tuntud Briti tubakafirma värvilahendust, mis oli kunagi Team Lotuse peasponsoriks.muhk kirjutas:Nagu Lotus Racing oleks ÕIGE Lotus? Ega see on ka rohkem "Malaisia - Dream Come True" projekt. Kui neid kahte arvestada, siis on kindlasti õigem Lotus Lotus Renault GP meeskond.
What more do you need?!?!?!?
Mis ma veel oskan öelda? Chapmani perel pole siin ammu enam õigust. Nemad müüsid meeskonna koos nimega 90. aastal maha. Meeskond jäi James Hunti kätte, kes korduvalt püüdis meeskonda elustada. Ning lõpuks leidis Hunt ostja, ja selleks oli Fernandes, nii et kõik on 100% legaalne.

Siin rõhutatakse, et Lotus Racing aka Team Lotus on mingi kummaline Aasia/Malaisia taustaga meeskond, aga Group Lotus on ju samamoodi Malaisia kontserni - Protoni - osa, nii et rahad tulevad samuti Aasiast.
Kui veel veidi täpsustada Team Lotus v Group Lotuse/Protoni olukorda, siis kuuldude järgi on Group Lotuse isand Dany Bahar lausa malaisia maksumaksjate raha eest kogu seda hullumeelset mootorispordis osaluse paketti kokku panemas (hakkavad nad osalema ka ju GP2-s, GP3-s, GT-del, LMSis ja kus veel). Lisaks on Proton/Bahar kogu selle riskantse ürituse laenudele üles ehitanud. Seevastu Fernandese tiimi rahad tulevad puhtalt omaniku isiklikult põuest.
Pikas perspektiivis on mul Team Lotuse olukorda rohkem usku. See Protoni üritus hullumeelse marketingiga autode müüki parandada võib vabalt ka läbi kukkuda ja siis on neil jama käes kah. Mõnigi vaatleja juba prognoosib, et Protoni pankrotistumise järel ostab Fernandes selle võileivahinna eest ära täpselt samamoodi nagu ta 10 aastat tagasi AirAsia Malaisia valitsuselt ära ostis ja edukaks lennukompaniiks muutis.
Kui veel veidi täpsustada Team Lotus v Group Lotuse/Protoni olukorda, siis kuuldude järgi on Group Lotuse isand Dany Bahar lausa malaisia maksumaksjate raha eest kogu seda hullumeelset mootorispordis osaluse paketti kokku panemas (hakkavad nad osalema ka ju GP2-s, GP3-s, GT-del, LMSis ja kus veel). Lisaks on Proton/Bahar kogu selle riskantse ürituse laenudele üles ehitanud. Seevastu Fernandese tiimi rahad tulevad puhtalt omaniku isiklikult põuest.
Pikas perspektiivis on mul Team Lotuse olukorda rohkem usku. See Protoni üritus hullumeelse marketingiga autode müüki parandada võib vabalt ka läbi kukkuda ja siis on neil jama käes kah. Mõnigi vaatleja juba prognoosib, et Protoni pankrotistumise järel ostab Fernandes selle võileivahinna eest ära täpselt samamoodi nagu ta 10 aastat tagasi AirAsia Malaisia valitsuselt ära ostis ja edukaks lennukompaniiks muutis.

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Ma isiklikult kardan, et venkud muutuvad F1 uueks Jaapaniks - et palju mitte eriti andekaid, kuid RAHAKOTIGA (ja erinevalt Jaapanist ka inimvihkajatest riigijuhtide promoga) sõitjaid...rally kirjutas:Nii võib ka väga andekal Korjusel F1 pääsemine raskeks muutuda, kui venelastele F1 väga meeldima hakkab.

Ja vabu kohti on üks praegu, teine HRT, hind ca 10M euri. Aljošinil veel aega napoleonikasvu massimõrtsuka ette põlvitama minna (Viiburi töristajale hankis see alfaisane ise Rostehnologii rahad).
Natuke liiga dramaatiliseks ei lähe? Tegemist on ikkagi ühe suure reklaamtsirkusega ning, kes ennast paremini müüb või lausa ise enda eest maksab, see saab koha. (Isegi Alonso eest maksti, et ta Ferrarisse saaks... kas tema on samuti nüüd üks suur väärtusetu rahakott?) Lõpuks valivad tiimibossid ikkagi sõitjaid selle järgi, mis neile kasulik on. Petrov on Renault's osaliselt tänu sellele, et ta selle koha eest maksab, aga venelast tahavad nad oma ridadesse nii või teisiti, sest Venemaa autoturg on odavmargile nagu Renault väga magus tükk. Eks ta kurb ole, et hea sõitja ei saa võimalust tipptiimis sõita, aga neid häid sõitjaid on erinevate võidusõiduklasside peale kokku sadu, kui mitte tuhandeid, kes ei saagi kunagi oma võimalust. Ja seda kas rahvuse, raha või tutvuste puudumise tõttu.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
No asi on selles, et Alonso on tippsõitja...erinevalt Viiburi töristajast. Ja ei mäleta isegi tootjatiimide kõrgajal ka japside tiimidelt koogamist Jaapani tähtsuse üle (Sato näide).
Muide, selle Vitalka 2010. aasta lepingus oli olnud punkt, et hooaja keskpaigaks tuleb koguda 1/4 Kubica silmadest...mis loomulikult ei täitunud. Aga inimvihkajate promo ruulib kahjuks. Teine sarnane naljanumber on seal LotusRenooGeniiProotonis kolmas sõitja Fuazy.
Muide, selle Vitalka 2010. aasta lepingus oli olnud punkt, et hooaja keskpaigaks tuleb koguda 1/4 Kubica silmadest...mis loomulikult ei täitunud. Aga inimvihkajate promo ruulib kahjuks. Teine sarnane naljanumber on seal LotusRenooGeniiProotonis kolmas sõitja Fuazy.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Reports in the Italian and Polish media claim Robert Kubica has been injured in a rally accident in Italy.
Kubica was taken to hospital following an accident in the Ronde di Andora rally. The extent of his injuries have not been confirmed but according to several reports he has injuries to his wrist.
The Renault F1 driver was driving a Skoda Fabia in the event.
A hand injury could affect his participation in testing at Jerez which is due to start on Thursday.
Kubica’s co-driver Jakub Gerber posted “I’m OK” on his Facebook page around an hour ago.
Kubica was taken to hospital following an accident in the Ronde di Andora rally. The extent of his injuries have not been confirmed but according to several reports he has injuries to his wrist.
The Renault F1 driver was driving a Skoda Fabia in the event.
A hand injury could affect his participation in testing at Jerez which is due to start on Thursday.
Kubica’s co-driver Jakub Gerber posted “I’m OK” on his Facebook page around an hour ago.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Räägitakse, et käe amputeerimise oht...pluss veel jalaluumurd ja sisemised vigastused...
http://www.motorsport-total.com/f1/news ... 20605.html
http://www.motorsport-total.com/f1/news ... 20605.html
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08