Hooaeg 2011
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsp ... 255871.stm
Ei ole küll tegemist järgmise hooajaga, aga 2013 tahetakse hakata kasutama 1,6 liitriseid turbomootoreid :S Ei oska mina kohe mitte midagi sellise jama peale kosta.
Ei ole küll tegemist järgmise hooajaga, aga 2013 tahetakse hakata kasutama 1,6 liitriseid turbomootoreid :S Ei oska mina kohe mitte midagi sellise jama peale kosta.
Aga siis oli 1500 hobust, mitte 600-750.jens kirjutas:Ma seda nüüd katastroofiks ei nimetaks. Turbomootoritega on vähe teine lugu kui vabalthingavatega - kui meenutada näiteks 1980ndaid F1-s, siis turbod olidki nii 4-6silindrilised ja 1,5L-se töömahuga.

Aga mis muutub, meie, pealtvaatajate jaoks? Suht mitte midagi. Milleks siin halada nende turbomootorite üle? Võidavad ikka need, kes ehitavad parima auto ja omavad head sõitjat. Silma järgi ei hakka niikuinii keegi vahet tegema autode kiirustel. Kiirendustel vaevalt mingit vahet tunneb, pigem võib tippkiirus natukene langeda, mis turvalisuse koha pealt on samas hea.
Ei näe sellel muretsemisel väga põhjust.
Ei näe sellel muretsemisel väga põhjust.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 717
- Liitunud: 06 Aug 2005, 12:42
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
FIA otsustas uuel hooajal meeskonnasisesed kokkulepped lubada
Rahvusvaheline Autoföderatsioon FIA teatas, et järgmisel vormel-1 hooajal võetakse ametlik keeld tiimisisestelt kokkulepetelt. Lõppenud aastal pakkus palju kõneainet Ferrari meeskond, keda karistati meeskonnasisese otsuse eest lasta Fernando Alonsol Saksamaa GP-l võita.
Tiimisisene taktika on aastate jooksul pidevalt olnud vormel-1 sarjas lahutamatuks osaks, kuid FIA hoiatas, et kuigi otseselt kedagi keelama ei hakata, siis sportlikuse printsiibi väga jämeda rikkumise korral võidakse meeskondi ikkagi karistada.
ERR SPORT
Rahvusvaheline Autoföderatsioon FIA teatas, et järgmisel vormel-1 hooajal võetakse ametlik keeld tiimisisestelt kokkulepetelt. Lõppenud aastal pakkus palju kõneainet Ferrari meeskond, keda karistati meeskonnasisese otsuse eest lasta Fernando Alonsol Saksamaa GP-l võita.
Tiimisisene taktika on aastate jooksul pidevalt olnud vormel-1 sarjas lahutamatuks osaks, kuid FIA hoiatas, et kuigi otseselt kedagi keelama ei hakata, siis sportlikuse printsiibi väga jämeda rikkumise korral võidakse meeskondi ikkagi karistada.
ERR SPORT
ei ole ühti: http://www.autosport.com/news/report.php/id/88902
ja ametlik nimi ka Lotus Renault GP
Lotus Racing on lissalt väga umbmäärasel kujul vana Lotuse järeltulija, aga Lotus Renault'l on leping Lotuse, kui autotootjaga
ja ametlik nimi ka Lotus Renault GP
Lotus Racing on lissalt väga umbmäärasel kujul vana Lotuse järeltulija, aga Lotus Renault'l on leping Lotuse, kui autotootjaga
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Lotus Renault on nii õige Lotus, kui olla saab.MrTodt kirjutas:Oodakem siiski ära, kuni õige Lotus oma autot esitleb. Renault võib nii palju, kui tahab, teeselda, et nad on Lotus, kuid rajal näeme sel hooajal siiski vaid üht Lotuse nime kandvat meeskonda - Team Lotus.
The team which raced in the 2010 season as Lotus Racing (using a licence from Group Lotus which was later terminated by Group Lotus) has rebranded itself as Team Lotus for the 2011 season after purchasing the privately-owned rights to the historic name.[25]
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 77
- Liitunud: 26 Dets 2008, 14:16
- Asukoht: Eesti
Konstruktor on Renault, šassii on Renault oma ning meeskond võistleb Renault nime all. What more do you need?!-huviline2- kirjutas:Lotus Renault on nii õige Lotus, kui olla saab.MrTodt kirjutas:Oodakem siiski ära, kuni õige Lotus oma autot esitleb. Renault võib nii palju, kui tahab, teeselda, et nad on Lotus, kuid rajal näeme sel hooajal siiski vaid üht Lotuse nime kandvat meeskonda - Team Lotus.
