Rallihooaeg 2011
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Natuke siis Georgi uue auto (PX08 AXC) ajaloost:
2008 aasta saavutas Hirvonen selle sama autoga Prantsusmaa rallil Tour de Corse 2. koha. Saksamaa rallil 4. ja Kataloonias 3. koht.
2009 aasta
Hirvonen Portugalis 2. koht
Latvala Sardiinjas 1. koht (!)
Holowczyc Poolas 6. koht
Mattias Therman sõitis sellega Soome rallil
2010.
Mattias Therman Rootsi ralli
M. Wilson Mehhiko; Jordaania; Türgi (7.koht); Uus Meremaa (6. koht); Portugal (6.); Bulgaaria (9.); Soome (6.); Saksamaa (6.); Jaapan; Prantsusmaa (8.); Hispaania (6.) ja viimane Inglismaal 6. koht
Autot siis kasutatud ametlikel andmedel 20. ralli mm.võistlusel
2008 aasta saavutas Hirvonen selle sama autoga Prantsusmaa rallil Tour de Corse 2. koha. Saksamaa rallil 4. ja Kataloonias 3. koht.
2009 aasta
Hirvonen Portugalis 2. koht
Latvala Sardiinjas 1. koht (!)
Holowczyc Poolas 6. koht
Mattias Therman sõitis sellega Soome rallil
2010.
Mattias Therman Rootsi ralli
M. Wilson Mehhiko; Jordaania; Türgi (7.koht); Uus Meremaa (6. koht); Portugal (6.); Bulgaaria (9.); Soome (6.); Saksamaa (6.); Jaapan; Prantsusmaa (8.); Hispaania (6.) ja viimane Inglismaal 6. koht
Autot siis kasutatud ametlikel andmedel 20. ralli mm.võistlusel
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Peaks tugev auto olema,Holowczyc sõitis Poolas sellega mahapöördes ruutmeetri suuruse asfalti tüki tee küljest lahti ja ei teinud teist nägugi. 
http://www.youtube.com/watch?v=cCRPux9e9vA 05:28

http://www.youtube.com/watch?v=cCRPux9e9vA 05:28
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 470
- Liitunud: 06 Juul 2008, 11:09
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1134
- Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
- Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa
Kuigi ise ei ole sõitja, tekkis endal sama mõte. Tuleb mõni kiirem N või lausa WRC trenni tegema ja E-rühma meestel jääb üldvõit ning halvemal juhul ka meediatähelepanu saamata.
p.s. eelmainitud võimsamad autod meeldivad samuti väga.
p.s. eelmainitud võimsamad autod meeldivad samuti väga.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
"Odavuse" kohapealt:
E-Cup 40-50km katseid = 200 EUR so. 4,5EUR/SS km
EMV 100-110km katseid=290/300EUR so. ca 2,9EUR/ SS km kohta
Ööbimine jms. kulud on igal ühel individuaalne, kes telgis, kes tärnidega majades ja võibolla on isegi soodsam ööbida, kui hakata tuisu-tormiga Hiiumaalt öösel Missosse/Narva tagasi sõitma...
E-Cup 40-50km katseid = 200 EUR so. 4,5EUR/SS km
EMV 100-110km katseid=290/300EUR so. ca 2,9EUR/ SS km kohta
Ööbimine jms. kulud on igal ühel individuaalne, kes telgis, kes tärnidega majades ja võibolla on isegi soodsam ööbida, kui hakata tuisu-tormiga Hiiumaalt öösel Missosse/Narva tagasi sõitma...
AutoralliSuurSõber
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 522
- Liitunud: 22 Dets 2008, 12:56
- Asukoht: Tallinn
Julgen väita, et skahar pole ainuke siin, kes sõidab e-rühmas ja oskab elementaarseid korrutus-jagamis-liitmis-lahutus tehteid teha.
Isiklikult usun, et on selliseid sõitjaid, kes arvestavad ka teisi kulusid peale osavõtumaks per km. Näiteks rehvid, kütus, töölt ära oldud aeg + sada muud kulu, mida siin loetlema hakata oleks suht mõttetu.
Eks aeg näitab, kas asi hakkab toimima või ei. Niikaua, kui leidub eestvedajaid siis küll iga asi hakkab toimima. Kui seda muidugi vägisi ei üritata ära killida.
Isiklikult usun, et on selliseid sõitjaid, kes arvestavad ka teisi kulusid peale osavõtumaks per km. Näiteks rehvid, kütus, töölt ära oldud aeg + sada muud kulu, mida siin loetlema hakata oleks suht mõttetu.
Eks aeg näitab, kas asi hakkab toimima või ei. Niikaua, kui leidub eestvedajaid siis küll iga asi hakkab toimima. Kui seda muidugi vägisi ei üritata ära killida.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Ei ole mõtet isiklikuks minna;)
Minu konkreetne näide oli mõeldud just nimelt ainult stardimaksu SUHTELISEST võrdsustamisest katse kilomeetrile, point selles, et stardimaksu nr. on küll väiksem aga samas saad sa VEEL vähem sõita, kui seda sportrallis EMV-del.
Kui ma suudan oma rahakotiga vaid ühel kahel etapil osaleda, siis valin ma selleks LE-d ja seal majutusele ja muule seesugusele raha ei kulu, aga ma saan sama raha eest palju rohkem sõita (vähemalt teoreetiliselt:)
Muud midagi ma ei mõelnud, ööbimise jutt tuli hr. Toomi väitele, et see hoiab palju kokku kui ralli 1 päev on (toonitan, et see on suhteline ja individuaalne, aga loomulikult mingi kulu ta on)
Samas on see tõesti positiivne, et tööinimesed ei pea reedet vabaks kauplema vms.
Mina olen väga vähe etappe sõitnud (minu juttu puhta kullana ei ole vaja võtta), aga arvamust võib ju ikka avaldada sellegi poolest.
Minu konkreetne näide oli mõeldud just nimelt ainult stardimaksu SUHTELISEST võrdsustamisest katse kilomeetrile, point selles, et stardimaksu nr. on küll väiksem aga samas saad sa VEEL vähem sõita, kui seda sportrallis EMV-del.
Kui ma suudan oma rahakotiga vaid ühel kahel etapil osaleda, siis valin ma selleks LE-d ja seal majutusele ja muule seesugusele raha ei kulu, aga ma saan sama raha eest palju rohkem sõita (vähemalt teoreetiliselt:)
Muud midagi ma ei mõelnud, ööbimise jutt tuli hr. Toomi väitele, et see hoiab palju kokku kui ralli 1 päev on (toonitan, et see on suhteline ja individuaalne, aga loomulikult mingi kulu ta on)
Samas on see tõesti positiivne, et tööinimesed ei pea reedet vabaks kauplema vms.
Mina olen väga vähe etappe sõitnud (minu juttu puhta kullana ei ole vaja võtta), aga arvamust võib ju ikka avaldada sellegi poolest.
AutoralliSuurSõber
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Rääkides Martiniga mainis ta seda, et A ja N on sellel rallil nö täiteklassidena. Kes saavad legaalse võimaluse trenni teha. Ma usun, et siin on asju ikka mõeldud. Äkki väljaspool arvestust või nii. Ma olen sama meelt, et võitja võiks olla ikka E-rühma meeskond.schalke kirjutas:Kuigi ise ei ole sõitja, tekkis endal sama mõte. Tuleb mõni kiirem N või lausa WRC trenni tegema ja E-rühma meestel jääb üldvõit ning halvemal juhul ka meediatähelepanu saamata.
p.s. eelmainitud võimsamad autod meeldivad samuti väga.