FIA WTCC 2010
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
FIA WTCC 2010
Kuna eelmise aasta lõpus hakkas selline sari ka põnevust pakkuma ja siit uurides avastasin, et selle aasta teemat polegi veel tehtud mõtlesin, et teeks ära...
Sel aastal nagu eelmiselgi on kavas 12 etappi, kuigi eelmise aasta Prantsusmaa etappi asendab sel aastal Belgias Zolderis peetav võistlus. Itaalia ja Portugal on vahetanud oma etapi toimumiskohta, vastavalt siis Monza ja Algarve.
Suuremad muudatused on toimunud aga tehasetiimidega. Nimelt viimase kahe aasta meister Seat loobus üldse tehasetiimist. Seati esindamise võttis aga üle eratiim Sunred Sport, kellele Seat siiski abi osutada on lubanud. BMW aga vähendas oma tehasetiimi viielt autolt kahele.
Chevrolet jätkab tänavu kolme autoga.
Tippudest lahkusid sarjast Jörg Müller, kes siirdus BMW’ga GT1 sportautode sarja, Alex Zanardi, Nicola Larini.
Yvan Muller kolis aga Seati roolist Chevrolet rooli.
Reeglite osas on peamiseks muudatuseks WRC ja F1 eeskujul vastuvõetud uus punktisüsteem: 25, 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1.
KALENDER:
07.03 Race of Brazil
11.04 Race of Mexico JÄÄB ÄRA
02.05 Race of Morocco
23.05 Race of Italy
20.06 Race of Belgium
04.07 Race of Portugal
18.07 Race of UK
01.08 Race of the Czech Republic
05.09 Race of Germany
19.09 Race of Spain
31.10 Race of Japan
21.11 Race of Macau
TIIMID JA SÕITJAD
SR-Sport - SEAT León 2.0 TDI
1 Gabriele Tarquini
2 Tom Coronel
3 Tiago Monteiro
4 Jordi Gené
Zengő-Dension Team - SEAT León 2.0 TDI
5 Norbert Michelisz
Chevrolet - Chevrolet Cruze LT
6 Yvan Muller
7 Robert Huff
8 Alain Menu
BMW Team RBM - BMW 320si
10 Augusto Farfus
11 Andy Priaulx
Liqui Moly Team Engstler - BMW 320si
15 Franz Engstler
16 Andrei Romanov
TBA Henry Ho
SUNRED Engineering - SEAT León 2.0 TDI
17 Michel Nykjær
18 Fredy Barth
bamboo-engineering - Chevrolet Lacetti
19 Harry Vaulkhard
20 Darryl O'Young
Wiechers-Sport - BMW 320si
21 Mehdi Bennani
Čolak Racing - SEAT León 2.0 TFSI
23 Marin Čolak
Poulsen Motorsport - BMW 320si
24 Kristian Poulsen
Scuderia Proteam Motorsport - BMW 320si
25 Sergio Hernández
26 Stefano D'Aste
Hartmann Racing - Honda Accord Euro R
TBA James Thompson
TBA TBA
Sel aastal nagu eelmiselgi on kavas 12 etappi, kuigi eelmise aasta Prantsusmaa etappi asendab sel aastal Belgias Zolderis peetav võistlus. Itaalia ja Portugal on vahetanud oma etapi toimumiskohta, vastavalt siis Monza ja Algarve.
Suuremad muudatused on toimunud aga tehasetiimidega. Nimelt viimase kahe aasta meister Seat loobus üldse tehasetiimist. Seati esindamise võttis aga üle eratiim Sunred Sport, kellele Seat siiski abi osutada on lubanud. BMW aga vähendas oma tehasetiimi viielt autolt kahele.
Chevrolet jätkab tänavu kolme autoga.
Tippudest lahkusid sarjast Jörg Müller, kes siirdus BMW’ga GT1 sportautode sarja, Alex Zanardi, Nicola Larini.
Yvan Muller kolis aga Seati roolist Chevrolet rooli.
Reeglite osas on peamiseks muudatuseks WRC ja F1 eeskujul vastuvõetud uus punktisüsteem: 25, 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1.
KALENDER:
07.03 Race of Brazil
11.04 Race of Mexico JÄÄB ÄRA
02.05 Race of Morocco
23.05 Race of Italy
20.06 Race of Belgium
04.07 Race of Portugal
18.07 Race of UK
01.08 Race of the Czech Republic
05.09 Race of Germany
19.09 Race of Spain
31.10 Race of Japan
21.11 Race of Macau
TIIMID JA SÕITJAD
SR-Sport - SEAT León 2.0 TDI
1 Gabriele Tarquini
2 Tom Coronel
3 Tiago Monteiro
4 Jordi Gené
Zengő-Dension Team - SEAT León 2.0 TDI
5 Norbert Michelisz
Chevrolet - Chevrolet Cruze LT
6 Yvan Muller
7 Robert Huff
8 Alain Menu
BMW Team RBM - BMW 320si
10 Augusto Farfus
11 Andy Priaulx
Liqui Moly Team Engstler - BMW 320si
15 Franz Engstler
16 Andrei Romanov
TBA Henry Ho
SUNRED Engineering - SEAT León 2.0 TDI
17 Michel Nykjær
18 Fredy Barth
bamboo-engineering - Chevrolet Lacetti
19 Harry Vaulkhard
20 Darryl O'Young
Wiechers-Sport - BMW 320si
21 Mehdi Bennani
Čolak Racing - SEAT León 2.0 TFSI
23 Marin Čolak
Poulsen Motorsport - BMW 320si
24 Kristian Poulsen
Scuderia Proteam Motorsport - BMW 320si
25 Sergio Hernández
26 Stefano D'Aste
Hartmann Racing - Honda Accord Euro R
TBA James Thompson
TBA TBA
Viimati muutis Keio, 22 Mär 2010, 16:40, muudetud 1 kord kokku.
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa


KVALIFIKATSIOON
- 1. Yvan Muller Chevrolet Chevrolet Cruze 1min 23.725secs
2. Jordi Gene SR-Sport SEAT Leon TDI 1min 23.757secs
3. Alain Menu Chevrolet Chevrolet Cruze 1min 23.829secs
4. Rob Huff Chevrolet Chevrolet Cruze 1min 23.833secs
5. Gabriele Tarquini SR-Sport SEAT Leon TDI 1min 23.834secs
6. Andy Priaulx BMW Team RBM BMW 320si 1min 23.955secs
7. Augusto Farfus BMW Team RBM BMW 320si 1min 23.981secs
8. Michel Nykjaer SUNRED Engineering SEAT Leon TDI 1min 24.161secs
9. Tom Coronel SR-Sport SEAT Leon TDI 1min 24.325secs
10. Norbert Michelisz Zengo-Denison Team SEAT Leon TDI 1min 24.926secs
11. Tiago Monteiro SR-Sport SEAT Leon TDI 1min 24.562secs
12. Fredy Barth SUNRED Engineering SEAT Leon TDI 1min 24.983secs
13. Stefano D'Aste Proteam Motorsport BMW 320si 1min 25.153secs
14. Darryl O'Young bamboo engineering Chevrolet Lacetti 1min 25.328secs
15. Mehdi Bennani Wiechers-Sport BMW 320si 1min 25.486secs
16. Franz Engstler Liqui Moly Team Engstler BMW 320si 1min 25.547secs
17. Sergio Hernandez Proteam Motorsport BMW 320si 1min 25.826secs
18. Harry Vaulkhard bamboo engineering Chevrolet Lacetti 1min 25.841secs
19. Andrei Romanov Liqui Moly Team Engstler BMW 320si 1min 27.567secs
- 1 Yvan Muller (Chevrolet Cruze) FRA 26:57.181
2 Robert Huff (Chevrolet Cruze) GBR 26:58.234
3 Alain Menu (Chevrolet Cruze) SWI 27:02.763
4 Gabriele Tarquini (Seat Leon Tdi) ITA 27:04.317
5 Andy Priaulx (Bmw 320si) GBR 27:08.806
6 Augusto Farfus (Bmw 320si) BRA 27:09.279
7 Jordi Gene (Seat Leon Tdi) SPA 27:11.560
8 Tom Coronel (Seat Leon Tdi) NED 27:11.828
9 Fredy Barth (Seat Leon Tdi) SWI 27:15.954
10 Norbert Michelisz (Seat Leon Tdi) HUN 27:17.540
11 Tiago Monteiro (Seat Leon Tdi) POR 27:18.872
12 Michel Nykjaer (Seat Leon Tdi) DEN 27:19.826
13 Sergio Hernandez (Bmw 320si) SPA 27:32.154
14 Franz Engstler (Bmw 320si) GER 27:35.273
15 Darryl O'young (Chevrolet Lacetti) HKG 27:41.873
16 Harry Vaulkhard (Chevrolet Lacetti) GBR 27:47.186
17 Stefano d'Aste (Bmw 320si) ITA 27:47.923
18 Mehdi Bennani (Bmw 320si) MAR 28:18.006
- 1 Gabriele Tarquini (Seat Leon Tdi) ITA 20:13.311
2 Jordi Gene (Seat Leon Tdi) SPA 20:14.587
3 Alain Menu (Chevrolet Cruze) SWI 20:18.718
4 Yvan Muller (Chevrolet Cruze) FRA 20:19.296
5 Robert Huff (Chevrolet Cruze) GBR 20:21.606
6 Augusto Farfus (Bmw 320si) BRA 20:21.907
7 Tiago Monteiro (Seat Leon Tdi) POR 20:23.730
8 Michel Nykjaer (Seat Leon Tdi) DEN 20:25.119
9 Norbert Michelisz (Seat Leon Tdi) HUN 20:30.887
10 Sergio Hernandez (Bmw 320si) SPA 20:37.555
11 Franz Engstler (Bmw 320si) GER 20:37.954
12 Mehdi Bennani (Bmw 320si) MAR 20:43.383
13 Harry Vaulkhard (Chevrolet Lacetti) GBR 20:47.683
14 Fredy Barth (Seat Leon Tdi) SWI 20:53.091
15 Stefano d'Aste (Bmw 320si) ITA 20:53.639
16 Darryl O'young (Chevrolet Lacetti) HKG 20:53.792
Viimati muutis Keio, 22 Mär 2010, 16:50, muudetud 7 korda kokku.
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Kuna esimene võistlus on juba tükk aega tagasi ära toimunud, siis sellest ka paari sõnaga...
Ajalugu kordus Brasiilias kus Yvan Muller ja Gabriele Tarquini võtsid võidu teist aastat järjest Curitiba ringrajal ainsaks erinevuseks on meeskonnad kus nad konkureerivad.
Chevrolet meeskond domineeris täielikult esimest sõitu, kõik kolm pilooti poodiumil. Ning teises sõidus Menu kolmas. See tähendab seda, et USA bränd tuleb Curitibast ära juhtides Tootjate meistrivõistlusi 70 punktiga.
Kõikide silmad olid aga suunatud SEAT'i erameeskonnale SR-Sportile, et näha, mida nad suudavad. esimeses sõidus oli parim neljanda koha väljasõitnud Tarquini, tiitlikaitsja tegi aga teises sõidus väga head tööd ja võitis, teine oli samuti samas meeskonnas sõitev Jordi Gené. Meeskond võib nädalavahetusega rahule jääda, tootjate arvestuses ollakse Chevrolet järel teised 66 punktiga.
BMW meeskond dikteeris kogu võistlusnädalavahetuse tempot kuid võistluspäeval kannatasid ilma tõttu, mis nende vastu pööras. Kohalik poiss Augusto Farfus pidi leppima kahe kuuenda kohaga, samal ajal kui tema meeskonnakaaslane Andy Priaulx oli esimeses sõidus viies ja teises sõidus sunnitud katkestama.
Ka uustulnukad olid üsna muljetavaldavad. Norbert Michelisz ja Michel Nykjær näitasid, et suudavad jälitada ka kõige kogenenumaid piloote.
SÕITJATE PUNKTISEIS:
1. Gabriele Tarquini 37 pt.
2. Yvan Muller 37 pt.
3. Alain Menu 30 pt.
4. Robert Huff 28 pt.
5. Jordi Gené Guerrero 24 pt.
6. Augusto Farfus 16 pt.
7. Andy Priaulx 10 pt.
8. Tiago Monteiro 6 pt.
9. Michel Nykjær 4 pt.
10. Tom Coronel 4 pt.
11. Norbert Michelisz 3 pt.
12. Fredy Barth 2 pt.
13. Sergio Hernández 1 pt.
MEESKONDADE PUNKTISEIS:
1. CHEVROLET 70 pt.
2. SEAT Customers Technology 66 pt.
3. BMW 40 pt.
Yokohama Independents' Trophy
1. Sergio Hernández 23 pt.
2. Franz Engstler 16 pt.
3. Harry Vaulkhard 10 pt.
4. Mehdi Bennani 9 pt.
5. Darryl O'Young 9 pt.
6. Stefano D'Aste 9 pt.
Yokohama Teams' Trophy
1. Scuderia Proteam Motorsport 28 pt.
2. bamboo-engineering 19 pt.
3. Liqui Moly Team Engstler 16 pt.
4. Wiechers-Sport 11 pt.
Rookie Challenge
1. Michel Nykjær 16 pt.
2. Norbert Michelisz 16 pt.
3. Fredy Barth 14. pt
4. Mehdi Bennani 9 pt.
5. Harry Vaulkhard 9 pt.
6. Darryl O'Young 8 pt.
Ajalugu kordus Brasiilias kus Yvan Muller ja Gabriele Tarquini võtsid võidu teist aastat järjest Curitiba ringrajal ainsaks erinevuseks on meeskonnad kus nad konkureerivad.
Chevrolet meeskond domineeris täielikult esimest sõitu, kõik kolm pilooti poodiumil. Ning teises sõidus Menu kolmas. See tähendab seda, et USA bränd tuleb Curitibast ära juhtides Tootjate meistrivõistlusi 70 punktiga.
Kõikide silmad olid aga suunatud SEAT'i erameeskonnale SR-Sportile, et näha, mida nad suudavad. esimeses sõidus oli parim neljanda koha väljasõitnud Tarquini, tiitlikaitsja tegi aga teises sõidus väga head tööd ja võitis, teine oli samuti samas meeskonnas sõitev Jordi Gené. Meeskond võib nädalavahetusega rahule jääda, tootjate arvestuses ollakse Chevrolet järel teised 66 punktiga.
BMW meeskond dikteeris kogu võistlusnädalavahetuse tempot kuid võistluspäeval kannatasid ilma tõttu, mis nende vastu pööras. Kohalik poiss Augusto Farfus pidi leppima kahe kuuenda kohaga, samal ajal kui tema meeskonnakaaslane Andy Priaulx oli esimeses sõidus viies ja teises sõidus sunnitud katkestama.
Ka uustulnukad olid üsna muljetavaldavad. Norbert Michelisz ja Michel Nykjær näitasid, et suudavad jälitada ka kõige kogenenumaid piloote.
SÕITJATE PUNKTISEIS:
1. Gabriele Tarquini 37 pt.
2. Yvan Muller 37 pt.
3. Alain Menu 30 pt.
4. Robert Huff 28 pt.
5. Jordi Gené Guerrero 24 pt.
6. Augusto Farfus 16 pt.
7. Andy Priaulx 10 pt.
8. Tiago Monteiro 6 pt.
9. Michel Nykjær 4 pt.
10. Tom Coronel 4 pt.
11. Norbert Michelisz 3 pt.
12. Fredy Barth 2 pt.
13. Sergio Hernández 1 pt.
MEESKONDADE PUNKTISEIS:
1. CHEVROLET 70 pt.
2. SEAT Customers Technology 66 pt.
3. BMW 40 pt.
Yokohama Independents' Trophy
1. Sergio Hernández 23 pt.
2. Franz Engstler 16 pt.
3. Harry Vaulkhard 10 pt.
4. Mehdi Bennani 9 pt.
5. Darryl O'Young 9 pt.
6. Stefano D'Aste 9 pt.
Yokohama Teams' Trophy
1. Scuderia Proteam Motorsport 28 pt.
2. bamboo-engineering 19 pt.
3. Liqui Moly Team Engstler 16 pt.
4. Wiechers-Sport 11 pt.
Rookie Challenge
1. Michel Nykjær 16 pt.
2. Norbert Michelisz 16 pt.
3. Fredy Barth 14. pt
4. Mehdi Bennani 9 pt.
5. Harry Vaulkhard 9 pt.
6. Darryl O'Young 8 pt.
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
FIA CANCELS WTCC EVENT IN MEXICO
The FIA, in agreement with promoter KSO, decided to cancel as a case of Force Majeure the second race meeting of the 2010 FIA World Touring Car Championship scheduled to take place in Puebla, Mexico, on April 11th.
The FIA’s decision is based on security reports from the region and follows close consultation and guidance from OMDAI, the Mexican National Sporting Authority.
About the possibility to replace the Mexican event, KSO general manager Marcello Lotti stated: “No decision has yet been taken. We will think about it, evaluate the different opportunities and decide before the next meeting in Marrakech. As a matter of fact we are not looking for a replacement on the same date of Puebla, because there would not be enough time to organise the event properly with an appropriate promotional campaign. If there is a replacement, this will take place in the gap between Valencia and Okayama and, therefore, would be somewhere on the way to Japan. However we could very well stay with eleven events.”
WTCC teine etapp Pueblas, Mehhikos jääb turvalisusriskide tõttu ära.
The FIA, in agreement with promoter KSO, decided to cancel as a case of Force Majeure the second race meeting of the 2010 FIA World Touring Car Championship scheduled to take place in Puebla, Mexico, on April 11th.
The FIA’s decision is based on security reports from the region and follows close consultation and guidance from OMDAI, the Mexican National Sporting Authority.
About the possibility to replace the Mexican event, KSO general manager Marcello Lotti stated: “No decision has yet been taken. We will think about it, evaluate the different opportunities and decide before the next meeting in Marrakech. As a matter of fact we are not looking for a replacement on the same date of Puebla, because there would not be enough time to organise the event properly with an appropriate promotional campaign. If there is a replacement, this will take place in the gap between Valencia and Okayama and, therefore, would be somewhere on the way to Japan. However we could very well stay with eleven events.”
WTCC teine etapp Pueblas, Mehhikos jääb turvalisusriskide tõttu ära.
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Minu arust ta ka eelmine hooaeg sõitis juba Lada-gamardionu kirjutas:Kas ka James Thompson võib koos Ladaga WTCC sarja naasta? Kuna tema teed Hartmann Racinguga läksid lahku, siis on ta "töötu" sel hooajal.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Kaks etappi enne lõppu on tiitlišansse veel neljal mehel: Muller, Tarquini, Priaulx ja Huff.
1. Muller (Chevrolet) 265
2. Priaulx (BMW) 240
3. Tarquini (Seat) 236
4. Huff (Chevrolet) 196
5. Monteiro (Seat) 158
6. Menu (Chevrolet) 149
7. Farfus (BMW) 149
8. Coronel (Seat) 122
9. Gene (Seat) 61
10. Turkington (BMW) 60
2011. aastal on kõigile autodele oodata uusi 1,6 l turbo bensumootoreid. Samas kindlalt on tehasetiimiga jätkamas vaid Chevrolet (Muller, Huff, Menu). Seati ja BMW jätkamine on ebaselge, BMW küll kindlasti jäkab eratiimide toetamist (kuuldused räägivad, et 2012 DTM-iga liitumine on juba ammu otsustatud). Ühe autoga liitub tuleval aastal Volvo (Dahlgren) ja räägitakse ka Argentiina Honda tiimist.
Kalender selline:
20.03.2011 - Curitiba (BRA)
03.04.2011 - Buenos Aires (ARG)
15.05.2011 - Monza (I)
05.06.2011 - Marrakech (MOR)
19.06.2011 - Brno (CZ)
03.07.2011 - Porto (P)
17.07.2011 - Brands Hatch (GB)
31.07.2011 - Oschersleben (D)
04.09.2011 - Valencia (E)
23.10.2011 - Suzuka (J)
06.11.2011 - Guangdong (CHN)
20.11.2011 - Macao (CHN)
1. Muller (Chevrolet) 265
2. Priaulx (BMW) 240
3. Tarquini (Seat) 236
4. Huff (Chevrolet) 196
5. Monteiro (Seat) 158
6. Menu (Chevrolet) 149
7. Farfus (BMW) 149
8. Coronel (Seat) 122
9. Gene (Seat) 61
10. Turkington (BMW) 60
2011. aastal on kõigile autodele oodata uusi 1,6 l turbo bensumootoreid. Samas kindlalt on tehasetiimiga jätkamas vaid Chevrolet (Muller, Huff, Menu). Seati ja BMW jätkamine on ebaselge, BMW küll kindlasti jäkab eratiimide toetamist (kuuldused räägivad, et 2012 DTM-iga liitumine on juba ammu otsustatud). Ühe autoga liitub tuleval aastal Volvo (Dahlgren) ja räägitakse ka Argentiina Honda tiimist.
Kalender selline:
20.03.2011 - Curitiba (BRA)
03.04.2011 - Buenos Aires (ARG)
15.05.2011 - Monza (I)
05.06.2011 - Marrakech (MOR)
19.06.2011 - Brno (CZ)
03.07.2011 - Porto (P)
17.07.2011 - Brands Hatch (GB)
31.07.2011 - Oschersleben (D)
04.09.2011 - Valencia (E)
23.10.2011 - Suzuka (J)
06.11.2011 - Guangdong (CHN)
20.11.2011 - Macao (CHN)
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Okayamas kuulusid etapivõidud Huffile ja Farfusile, maailmameister tuleb aga kahe vana kala seast. Siiski on Mulleril edu Priaulx' ees 37 silma ja jagada punkte veel 50. Mõlemad etapid sõideti taas niiskel rajal (nagu Okayamas WTCC-s kombeks).
Punktid enne viimast etappi:
1. Muller (Chevrolet) 295
2. Priaulx (BMW) 258
3. Tarquini (Seat) 242
4. Huff (Chevrolet) 233
5. Farfus (BMW) 186
6. Menu (Chevrolet) 161
7. Monteiro (Seat) 158
8. Coronel (Seat) 126
9. Turkington (BMW) 86
10. Michelisz (Seat) 62
Punktid enne viimast etappi:
1. Muller (Chevrolet) 295
2. Priaulx (BMW) 258
3. Tarquini (Seat) 242
4. Huff (Chevrolet) 233
5. Farfus (BMW) 186
6. Menu (Chevrolet) 161
7. Monteiro (Seat) 158
8. Coronel (Seat) 126
9. Turkington (BMW) 86
10. Michelisz (Seat) 62
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Maailmameister otsustati sel aastal kontorites - Okayama etapi eel paigaldas RBM-i tiim BMW-desse järjestiklülitusega käigukastid ning lisaks lubasid etapi võistlusametnikud Priaulx' ja Farfusi rajale 30 kg jagu kergemalt. Kaalusegaduse põhjus selles, et Engstleri tiim (Engstler+Romanov) kasutas eravõistkonnana juba varem järjestiklülitusega kjaste, Romanovi näol pole ka tegu erilise sõidumehega ning selle arvestuse kohaselt oli enne RBM-i poolset käigukastivahetust tegu aeglaseima võistlusautoga WTCC-s (ülejäänud BMW-d on tavalise H-lülitusega käimariga). Ning kuna eri käigukastid lubasid eri homologatsioone, on BMW-l rajal paberites kaks eri automudelit. Chevrolet aga protestis Jaapani tulemused ning FIA otsustas Priaulx' ja Farfusi disklahvida Okayama lõpptulemustest. Seega on Muller juba enne viimast etappi üldvõidu taganud.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Macau etapp peeti ka ära. Traditsiooniliselt paugurohkel võistlused kuulusid võidud Huffile ja suurüllataja Micheliszile. MM-hõbe läks sama punktiarvu juures aga Tarquinile, kel Huffist enam võite. Tootjate tiitel kuulub sel aastal Chevrolet'le Seati ja BMW ees.
Lõpp-punktid:
1. Muller (Chevrolet) 331
2. Tarquini (Seat) 276
3. Huff (Chevrolet) 276
4. Priaulx (BMW) 240
5. Monteiro (Seat) 177
6. Menu (Chevrolet) 173
7. Farfus (BMW) 167
8. Coronel (Seat) 136
9. Michelisz (Seat) 104
10. Turkington (BMW) 97
Tootjad:
1. Chevrolet 715
2. Seat 641
3. BMW 580
Tulevat aastat puudutav on paljuski ebaselge veel, tehastest on kindel vaid Chevy jätkamine sama tiimiga ning Dahlgreni üksik Volvo. Arvestades BMW DTM-iga liitumist ja hooajalõpu sündmusi, spekuleerin, et BMW võib tehasetiimi tagasi tõmmata ning Priaulx' ja Farfusi DTM-i auto arendusse siduda. Seati kohalt pole ka midagi uut kuulda olnud, niisamuti ka vahepeal kõne all olnud Argentiina Honda tiimist.
Lõpp-punktid:
1. Muller (Chevrolet) 331
2. Tarquini (Seat) 276
3. Huff (Chevrolet) 276
4. Priaulx (BMW) 240
5. Monteiro (Seat) 177
6. Menu (Chevrolet) 173
7. Farfus (BMW) 167
8. Coronel (Seat) 136
9. Michelisz (Seat) 104
10. Turkington (BMW) 97
Tootjad:
1. Chevrolet 715
2. Seat 641
3. BMW 580
Tulevat aastat puudutav on paljuski ebaselge veel, tehastest on kindel vaid Chevy jätkamine sama tiimiga ning Dahlgreni üksik Volvo. Arvestades BMW DTM-iga liitumist ja hooajalõpu sündmusi, spekuleerin, et BMW võib tehasetiimi tagasi tõmmata ning Priaulx' ja Farfusi DTM-i auto arendusse siduda. Seati kohalt pole ka midagi uut kuulda olnud, niisamuti ka vahepeal kõne all olnud Argentiina Honda tiimist.