Kui Loebi just katastrofaalne häving ei taba (vähemalt 3-4 katkestamist järelejäänud etappidel ning võib-olla sellestki jääks väheks...), siis paistab tema tänavune tiitel üsnagi tõenäolisena.
Seevastu teise koha heitlus on vägagi intrigeeriv ning olukord tabelis muutub iga etapiga. Hetkel on Fordid küll 2.-3. kohal, aga muuhulgas on tervelt neli asfaldirallit veel ees ootamas, kus jälitavad Citroenid peaksid veelgi võimsamas hoos olema kui seni kruusal. Seega - pakkumisi lõppjärjestuseks?:D
Iga etapiga tõenäosus, et Ogier 2. kohal lõpetab, ainult kasvab. Fordidel jääb kiirusest ikka liiga ilmselgelt puudu. Isegi Sordo võib veel sinna Top3 konkurentsi tõusta, kui ta asfaldil tugeva tulemustereaga hakkama saab.
Nohh, see heitlus lõppes nüüd küll erakordselt tasavägiselt. Terve hooaja II poole tundus 2. koht mugavalt Ogieri käes olevat, ent lõpuga mängis ta selle maha - ehk märk, et noor prantslanegi on veel haavatav. Õnnitlused Latvalale 2. koha puhul autoga, mis jäi tänavu C4-le ilmselt pisut alla. Kahju, et Solberg tänavu etapivõidust ilma jäi, mis oleks omakorda tema 2. kohale tõstnud. Neli poodiumit asfaldil osutus ebapiisavaks Sordo otsustavaks konkurentsi upitamiseks, kuigi ta vähendas lõpuga vahet. Hirvonen seevastu kollapseerus täielikult, kui hooaja algul võis just teda pidada peapretendendiks 2. kohale.