OWERALL:
1. M. Jalak 20-25-13-25-10-6=99p
2. J. Sirm N-20-25-15-N-4=64p
3. Reikom0n 15-N-15-8-4-13=55p
4. S. Pruul N-N-N-4-25-20=49p
5. T.Nõmm N-N-N-20-13-15=48p
6. R. Press 6-13-10-N-2-10=41p
7. Kristo260 13-N-N-N-N-25=38p
8. A. Ulp 4-15-6-2-N-8=35p
9. A.Rahumeel N-N-N-13-20-N=33p
10. Urabus 25-N-N-N-N-N=25p
11. G. Kull 8-N-N-N-15-N=23p
12. Hardo N-N-20-N-N-1=21p
13. Siilikuusk N-10-4-4-1-2=21p
14. S-V. Stock 1-8-8-1-N-N=18P
15. S.Siniorg N-N-N-10-6-N=16p
16. M. Pajusaar 10-N-N-N-N-N=10p
17. K. Pints N-N-N-N-8-N=8p
18. A. Eichfuss 2-N-N-N-N-N=2p
S2000:
1. J. Sirm N-25-25-20-1-8=79p
2. Reikom0n 20-N-20-13-10-15=78p
3. T.Nõmm N-N-N-25-20-20=65p
4. R. Press 13-15-15-N-8-13=64p
5. A. Ulp 10-20-10-8-4-10=62p
6. Siilikuusk 8-13-8-10-6-6=51p
7. Kristo260 15-N-N-N-N-25=40p
8. S.Siniorg N-N-N-15-13-N=28p
9. Urabuss 25-N-N-N-N-N=25p
10. A.Rahumeel N-N-N-N-25-N=25p
11. K. Pints N-N-N-N-15-N=15p
12. Mobster N-N-N-6-N-N=6p
13. T. Varik N-N-N-4-N-N=4p
N4:
1. M. Jalak 25-25-20-25-15-20=130p
2. S-V. Stock 10-20p-15-13-N-13=71p
3. S. Pruul N-N-N-15-25-25=65p
4. Hardo N-N-25-N-N-15=40p
5. G. Kull 15-N-N-N-20-N=35p
6. A. Eichfuss 13-N-N-N-13-N=26p
7. A. Rahumeel N-N-N-20-N-N=20p
8. M. Pajusaar 20-N-N-N-N-N=20p
9. R. Friedemann 8-N-N-N-N=8p
10. R. Pajusaar 6-N-N-N-N=6p
INGLISMAA OWERALL:
S2000:
N4:
RETIRED:
JAAPAN OWERALL:
S2000:
N4:
RETIRED:
SOOME: OWERALL
S2000:
N4:
RETIRED:
UNITED STATES OF AMERICA: OWERALL:
S2000
N4
RETIREMENT:
PRANTSUSMAA: OWERALL:
S2000:
N4
RETIREMENT:
AUSTRAALIA: OWERALL:
S2000:
N4
RETIREMENT:
>
0
Viimati muutis Kolin, 09 Sept 2010, 10:35, muudetud 11 korda kokku.
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
LÕPUKS said ka Soome ralli tulemused ja punktid ära tehtud.
Enda jaoks läks Soome ralli väga hästi. Mario Jalak on punkti üld tabelis nats eest ära liikunud. N4 klassis on ta täiesti omaette nähtus.
S2000 klassis tõusin mina tebeli liidriks. Kuid seal käib tihe rebimine edasi.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Usa tulemused ka üleval
Kohe tuleb ka prantsusmaa ralli mis on erakortselt raske relistic damagega ja sees n ka Lipad hradekid. nii, et hoidke pea külm.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Prantsusmaa tulemused ja punktid ka üleval Nii Üld Klassis kui ka N4 klassis on tiitel kindlustatud ennem viimast etappi. S2000 klassis on kõik veel lahtine
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Nii siis lõpplikud tulemused on üleval.
Kõige tihedam lahing käis S2000 klassis kus meister selgus alles viimasel rallil J. Sirm võitis ühe punktilise eduga Reikom0ni ees. N rühmas tõusis viimase ralliga poodiumi viimasele astmele S. Pruul
>
0
Viimati muutis Kolin, 09 Sept 2010, 11:25, muudetud 1 kord kokku.
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Nice ! Kena hooaeg oli,kuigi mõnede SR-idega.N-is suuremat konkurentsi ka polnud hooaja alguses,lõpus Pruul tekkis.Kui Janec viitsib ka järgmist hooaega vedada, siis loodan et saame Pruuliga kõva lahingu maha pidada,nii nagu ka RBREL-is
Siinkohal tahakski Janec`it tänada,et ta viitsis RF Championship`i korraldada ja vaeva näha tulemuste edastamises.Jõudu edaspidiseks!
Hetkel tuleb väike paus. Üritan oma kooliga ühele poole saada. Siis võib teise hooaja ka teha. Ning kasutusel on WRC masinad .
Nüüd tekibki küsimus
1 Kas kasutada kõiki WRC masinaid ja teha ka meeskonnad?
Iga auto kohta üks meeskond või äärmisel juhul kaks kui sõitjaid jagub.
2 Kas kasutada ainult WRC masinaid? Jätta välja N rühm, S2000 ja S1600
3 Kasutada ainult kuni 05 aasta WRC autosi?
4 Või jätkata sedasi nagu lõppenud hooaeg oli?
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Mina WRC autode poolt pole kuna siis tekib ebavõrdsus teiste klasside üle.Ja kahtlen et kõik tahaks WRC autodega sõita,seega peaks teised klassid ka sisse jätma ja kui välja lülitada siis ainult S1600 ning tooma sisse nt. A8.
Ise sõidaks küll hea meelega A8-ga,sellega võimalik isegi vanematele wertsudele vastu saada,muidugi uuematele saaks ka sest kõik on kinni ikkagi juhis.
See oleks hea aga nõuab kõrgemat matemaatikat aegade kokku löömisel. Mida ma kindlasti teha ei viitsi. Sedasi nagu lõppenud hooaeg oli on väga hea süsteem . Kõik tulemused sai plugini lehelt.
Seega teeme nii nagu meil siin asi juba töötas. N4 ja S2000. Ning kui sõitjaid piisavalt on võime ka kasutada S1600 klassi. Igas klassis peaks olema vähemalt 10 sõitjat. Siis oleks ikka pinget ka.
PS: Sulle Mario peab kellegi kõrvale tooma kes sule on võimeline tuult alla tegama N4 klassis.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi