tglt kysimus suht ebavõrdne kuna jah jalava
starlet on kyll tagaveoga aga mis pulgad tal
autol küljes on on imestamist väärt.
(see ju pooleldi WRC).
aga tublid kimajad mõlemad ja usun et laur
veel näitab mida suudab:D
lõpu protokollis on kirjas laur 14 ja jalava 19. jalaval oli küll lõpus see sõpruse augu lugu, AGA laur käis ka hommikul väljas ja tal oli probleeme autoga, nii et ei ütleks et laur nii palju alla jääb.
Tõsi ta on, kui arvestada Jalaval maha umbes neli ja pool minutit sõpruse augus ja ka Lauril väike väljasõit, siis ega see vahe nii suur polegi, kuigi kui katsete aegu vaadata, siis oli Jalava ikka üle küll
Ütleme nii et ega Lauril kyll tehase auto ole.....see ikka ise kokku pandud juppidest ja tehase auto mõõtu kyll välja ei anna+andrusel ja kristol oli terve päev autoga muresid alustuseks juba see et aju autol ei töötanud see tagas selle et käike tuli vahetada siduriga siis teisel ringil purunes käigukasti hoob ja ta pidi sõitma 3 katset ainult 3 käiguga+kakerdi katsel sõitsid põllale ja pealtvaatajad lykkasid autot kaua välja sest ei jõutud arusaamani kummale poole lykata-aga jumal tänatud et oli häid ja abivalmis vaatajaid...siis ei käivitunud auto tuli lykata pill käima-kas midagi saaks veel juhtuda ??? ainult viimane ring sai praktiliselt vigadeta sõidetud kuid mitte päris ralli lõpul kadusid ka pidurid......seega kui võrrelda 14,15 km katse aegu kus Jalava kaotab 11 sekundit ja Laur 17 ning 7 km katsel vastavalt 11 ja 13 siis need vahed ei ole yldse suured kui arvestada et yhel on 2000+ auto ja teisel 1600 ja ega jalava oma starletiga sidurit kyll ei kasuta aga sellel rallil oli Laur kiirem midagi ei ole teha lõpuprotokollis on ees.....loomulikult oli kahju kui jalava välja pani olin yks vähestest kes ei plaksutanud ja ei tundnud rõõmu selle yle tegi hoopis väga nukraks aga jah Jalava õnn et ta oma klassi 1. ikka tuli....ja kui tähele panite kui hästi oskab mees yle kata käia autol oli esitiiva nurgad kortsus ja taga paar mõlki lisaks oli veel antenn ka katusel peale õnnetust ......tugev auto ja kogenud mehed
>
0
Viimati muutis Sparco, 14 Sept 2003, 21:17, muudetud 2 korda kokku.
Võib tõesti öelda, et Jalava "katus" oli ilus ja puhas.... kuigi nii pole ilus, aga need ringid, mis auto õhus tegi, oli tehtud nii, et katus naad ei puutunud. Kui auto maandus oli küll ka ehmatus, kui nägin et tal oli küünarnukk aknast väljas, see on ohtlik, aga õnneks pääsesid nad ise vist vigastustesta. Kas keegi oskab ikkagi täpselt öelda, mitu korda starlet üle katuse käis? Ja minu teada on jalava autol ikkagi 1600 mootor vahel.
Sparco kirjutas:2000+ikka soomes ei lasta sellega teda võistlemagi kuna ei mahu se auto yhtegi klassi oma võimsuselt
Nu jahh..jälle oled kellegi on kellegi hülgemöla kuulanud ..
Silindriplokk on selle Toyota 4AGE väntvõll on meil E tehnilistes tingimustes vaba, nii et pane mida tahad ja see mootor on 1600.
Soome on piisavalt sama mootoriga Corollasi ja Starleteid, enamus F-Cupi'i sõitajatest kasutab seda mootorit +Hestec'i pritse .
Sõidab küll Soomes kontrolli palun oma andmeid
kiire otsingu tulemusena
Näiteks USA-s kasutatakse sama 4AGE mootorit Toytoa Atlantic vormelisarjas .. "cars are equipped with Toyota 4AGE engines. These four cylinder, electronically fuel injected engines produce 240 horse power at 9500 rpm from just 1.6 liters displacement "
Lisaks siia seda, et Jalava sõidab Soomes sprintidel, kuid rallikõlbulikuks seda autot seal pole peetud. 2001 oli ta Eestis sõites veel E8 klassis, alates 2002 on E7. Ju siis pandi miskit muud peale.
Ok, Jalava sõidab väikeses E klassis, aga palun seletage mulle siis, miks saab Jalava punkte E2000+ klassis? Samas klassis, kus sõitis aasta alguses Balodis oma võimsa Toyota Celicaga, millel teadupärast kaheliitrine turbomootor.
KLASS E2000+
1. Kimmo Jalava - 19 punkti
2. Martins Balodis - 14 punkti