Nagu WRC.com-is jah.
Muidu sujus sõit päris hästi, Falstone2 pole mulle mitte kunagi meeldinud ja sealt tuli kõige suurem ajakadu, see katse oli katastroof.
Inglismaa 2 viimast katset kujunes mul täielikuks hävinguks,eelviimasel oli palju v2ljasõite..vedas et üldse auto tervelt finishisse tõin ja noo muidugi see viimane Rally School 2 jebib mul pidevalt,muudkui tahab mulle disklaffi visata...et sellest pääseda pidin natuke manööverdama hakkama seal,millega kaasnes 20 sekine ajakadu jälle
Jaapan läks seevastu päris hästi,eks üritage siis mulle vastu saada..haahaa
Sai siis ka Inglismaa ära sõidetud. Kahjuks tuleb DNF kuna FalstoneII laddides lendas deskile. Rekut ei saa anda kuna unustasin tournat tehes ühte kohta linnukese panna. Ning kui nüüd reku anda siis saab kogu tourna uuesti sõita. Õige oleks aga, et sõidad sealt kus pooleli jäi. Seega ma rekut sellel ralli ja ka jaapanis kellegile ei anna. See oleks ebaaus teiste suhtes.
Inglismaa
SS1 suht hea
SS2 kohe alguses ülenina katus, ning katse suht lõpu osas kah katus aga õnneks maandus mõlemal korral ratastele.
SS3 Hea kuigi liiga palju lasin külge ette
SS4 väga ebakindel olin sellel katsel
SS5 Katse lõpus oli väga libe
SS6 peal teist splitti kaldusin kükjega vastu puud ning kaotasin pidurid ära. Sellest tulenevalt kaks korda C4H. kuini õnnetuseni oli hea minek PB graafikus
SS7 Hea
SS8 Deskile.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin kirjutas:Sai siis ka Inglismaa ära sõidetud. Kahjuks tuleb DNF kuna FalstoneII laddides lendas deskile. Rekut ei saa anda kuna unustasin tournat tehes ühte kohta linnukese panna. Ning kui nüüd reku anda siis saab kogu tourna uuesti sõita. Õige oleks aga, et sõidad sealt kus pooleli jäi. Seega ma rekut sellel ralli ja ka jaapanis kellegile ei anna. See oleks ebaaus teiste suhtes.
Inglismaa
SS1 suht hea
SS2 kohe alguses ülenina katus, ning katse suht lõpu osas kah katus aga õnneks maandus mõlemal korral ratastele.
SS3 Hea kuigi liiga palju lasin külge ette
SS4 väga ebakindel olin sellel katsel
SS5 Katse lõpus oli väga libe
SS6 peal teist splitti kaldusin kükjega vastu puud ning kaotasin pidurid ära. Sellest tulenevalt kaks korda C4H. kuini õnnetuseni oli hea minek PB graafikus
SS7 Hea
SS8 Deskile.
mul oli täpselt sama, et kui hakkas 8. katset laadima siis jäi laadimine kinni ja oligi kõik. Jaapanis oli sama 6. või 7. katsega, hakkas laadima, jäi kinni ja siis loopis deskile.