WRC 2004
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
WRC 2004
Teadupärast oli eile õhtul kella 18.00-ni aega anda oma hääl muudatuste poolt või vastu. Seni pole veel midagi ametlikult avaldatud, aga kuulda on, et lükati tagasi. Küll täna veel selgust saab.
Kasuta ikka turvavööd ka!
FIA mootorispordikomisjon kiitis heaks kõik FIA rallikomisjoni poolt esitatud ettepanekud, mis tähendab, et 2004. aastal näeme WRC sarja, mis on suuresti erinev praegusest.
2004. aasta võistluskalender koosneb 16-st rallist, nagu varem teatatud kalendrisse lisanduvad jaapani ja Mehhiko rallid.
Meeskondadel on 2004. aastal lubatud tehasepunktidele sõitma nimetada vaid 2 sõitjat, mis tähendab, et nii Freddy Loixi, Daniel Carlssoni, Simon Jean-Josephi, kui ka Mikko Hirvoneni kohad tehasemeeskondades võivad olla küsimärgi all.
FIA võttis sellise reeglimuudatuse vastu, kuna loodab niimoodi vähendada meeskondade eelarveid, mis tähendaks, et konkurents tiheneks praeguste tippmeeskondade ja nõrgamate meeskondade vahel.
Ühtlasi võetakse kasutuse uus rajaga tutvumise kord (Mille Piste), mille tulemusena lubatakse võistlejatel ralli kiiruskatsetega tutvuda vaid ühel korral kolmapäeviti enne rallide algust.
Tehniline kontroll ja soojenduskatsed hakkavad toimuma neljapäeviti ning ühtlasi on iga rallipäeva hommikul lubatud ühel korral läbida veel kord vastava päeva kiiruskatsed seda võib teha nii võistlusautoga, kui ka vabalt valitud muu autoga. Nn. gravel crewd on tulevast hooajast keelatud.
Monte Carlo ja Rootsi rallid toimuvad ka tuleval hooajal vastavalt vanale süsteemile.
Järgmisel kuul võetakse arutlusele tuleva hooaja testimise eeskirjad, teenindusalade reeglid ja telemeetria andmete vahetamise tingimused.
2004. aasta võistluskalender koosneb 16-st rallist, nagu varem teatatud kalendrisse lisanduvad jaapani ja Mehhiko rallid.
Meeskondadel on 2004. aastal lubatud tehasepunktidele sõitma nimetada vaid 2 sõitjat, mis tähendab, et nii Freddy Loixi, Daniel Carlssoni, Simon Jean-Josephi, kui ka Mikko Hirvoneni kohad tehasemeeskondades võivad olla küsimärgi all.
FIA võttis sellise reeglimuudatuse vastu, kuna loodab niimoodi vähendada meeskondade eelarveid, mis tähendaks, et konkurents tiheneks praeguste tippmeeskondade ja nõrgamate meeskondade vahel.
Ühtlasi võetakse kasutuse uus rajaga tutvumise kord (Mille Piste), mille tulemusena lubatakse võistlejatel ralli kiiruskatsetega tutvuda vaid ühel korral kolmapäeviti enne rallide algust.
Tehniline kontroll ja soojenduskatsed hakkavad toimuma neljapäeviti ning ühtlasi on iga rallipäeva hommikul lubatud ühel korral läbida veel kord vastava päeva kiiruskatsed seda võib teha nii võistlusautoga, kui ka vabalt valitud muu autoga. Nn. gravel crewd on tulevast hooajast keelatud.
Monte Carlo ja Rootsi rallid toimuvad ka tuleval hooajal vastavalt vanale süsteemile.
Järgmisel kuul võetakse arutlusele tuleva hooaja testimise eeskirjad, teenindusalade reeglid ja telemeetria andmete vahetamise tingimused.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Carlsson saab oma 8 sõitu vist ikkagi kätte, kuna ta pidi nagunii neljanda autoga osalema.
Aga need FIA otsused on küll suht rumalad, kaks autot meeskonna kohta, uus rajaga tutvumine, mille vastu on kõik piloodid ja Cravel Crew kaotamine. No ma ei oska kohe sõnu leida, siiamaani ikka uskusin, et neid uusi reegleid ei tule, aga no... masendus tuleb peale
Aga need FIA otsused on küll suht rumalad, kaks autot meeskonna kohta, uus rajaga tutvumine, mille vastu on kõik piloodid ja Cravel Crew kaotamine. No ma ei oska kohe sõnu leida, siiamaani ikka uskusin, et neid uusi reegleid ei tule, aga no... masendus tuleb peale

Xaus: "Carlsson saab oma 8 sõitu vist ikkagi kätte, kuna ta pidi nagunii neljanda autoga osalema"
Sedant kyll, kuid tema (ja teiste noorte) osalemised p2ris tehasemeeskonnas on tulevikus ikkagi suure kysim2rgi all. V6imalused tekivad neil ainult siis, kui t6esti keegi p8rub t2ielikult tippmeestest ja nende lepinguid ei pikendata, v6i siis kui m6ni uus autotootja liitub WRC-ga. Arvatavasti on tulevikus nyyd n2ha siis rohkem eras6itjaid, kes s6idavad m6ne meeskonna poolt ette valmistatud autol.
Pole kyll eiriti eetiline, aga siiski FIA mine ******!!!
FIA=NSV
Sedant kyll, kuid tema (ja teiste noorte) osalemised p2ris tehasemeeskonnas on tulevikus ikkagi suure kysim2rgi all. V6imalused tekivad neil ainult siis, kui t6esti keegi p8rub t2ielikult tippmeestest ja nende lepinguid ei pikendata, v6i siis kui m6ni uus autotootja liitub WRC-ga. Arvatavasti on tulevikus nyyd n2ha siis rohkem eras6itjaid, kes s6idavad m6ne meeskonna poolt ette valmistatud autol.
Pole kyll eiriti eetiline, aga siiski FIA mine ******!!!
FIA=NSV
Viimati muutis Rando, 09 Sept 2003, 21:26, muudetud 3 korda kokku.
Tekib küsimus, et mida see FIA siis ikkagi tegelikult tahab. Need reeglid nüüd vaevalt kulusid väga palju kokku hoiavad. Äkki kavatseb keegi FIA juhtidest lahkuda, kuid enne lahkumist muuta autosporti täielikult. F1s on reeglid juba läbi läinud. Põnevust on küll juures, seda pean ma tunnistama. Kuid rallit ei saa enanm põnevamaks muuta
. 3 sõitja reegel on küll SELLINE LOLLUS, et selle jaoks mul sõnu ei jätku. Ega need vanad kalad nõrgemasse tiimi ka ei lähe, vaid lahkuvad hoopis. Seda ka ei tahaks, et Hirvonen või Loix lähitulevikus kinga saaksid, sest et reeglid olid sellised. Keegi võiks ikkagi FIAle öelda, et mida inimesed tegelikult nendest reeglitest arvavad.

tax eriti ei tea, mida räägib
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
No kas hangime nüüd mõne mailiaadressi, kuhu saab saata soovitusi erinevate hulluarstide nimedega?
Minu poolest olgu see otsus õige või vale, tiimidelgi on erinevaid seisukohti kahe sõitja vs kolme sõitja osas. Aga igasuguse tegevuse surm on närviline tõmbelmine ja seda see kolmanda sõitja reegel + nüüdne uuendus kokku igatahes on.
Minu poolest olgu see otsus õige või vale, tiimidelgi on erinevaid seisukohti kahe sõitja vs kolme sõitja osas. Aga igasuguse tegevuse surm on närviline tõmbelmine ja seda see kolmanda sõitja reegel + nüüdne uuendus kokku igatahes on.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Kui Hyundai ka veel ära kaob, mis iseenesest pole sugugi võimatu siis on stardis korraga vaid max 12 tehaseautot, mis igasugu apsude ja ootamatuste esinemise tõttu garanteerib punkte tuimalt kõigile. Valitsevaks saab tiimikorraldus ralli rahulikult ilma vigadeta lõpuni sõita ja see tiim, kes kõige distsiplineeritumalt tegutseb võtab tiitli. Sõitjatest saavad lihtsalt mõttetud statistid.
-
- Reactions: 0
Minule käib tegelikult see rajaga tutvumise ja gravel crew-de punkt kõige rohkem närvidele, see tähendab, et päevas on max 4 ss-i kusjuures mitte pikad ja algavad lõunast, seega ralli distants lüheneb ja hakkavad toimuma nö rallisprindid. Lollus! Loomulikult see 2 sõitja koht ka, no türi, miks peab siis hooaja keskel jahuma mingist 3. sõitja poodiumi keelust, kui lõpuks tuleb välja, et punkte ta nagunii ei too. See meenutab tõesti mingit kuradi igavlevate tegelaste kampa, kellel pole midagi teha ja siis hauvad lauslollusi peas välja. Samal ajal näitavad oma "tugevust" mitte kedagi kuulates. Pean tunnistama, et see on minu esimene tõsine nördimus selle spordi juures kogu oma elu jooksul. Seda muidugi juhul, kui see kõik nii läheb.
Viimati muutis Külaline, 09 Sept 2003, 21:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 348
- Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
- Asukoht: Tallinn
Karl
Arusaamatu mis uss FIA tegelastel p....s istub! Kui F1 jama oli ja seal muudatused läbi tuli viia, asja huvitavamaks muutmiseks, siis arusaamatu, mille pärast on vaja surkima hakata töötavat süsteemi (mida minu nägemuse järgi WRC hetkel on). Populaarsus kasvab, vaatemängulisust jagub, see aasta pole ükski meeskond ka üksinda eest ära läinud punktiarvestuses! No, krt, milles asi ....! Surkigu oma F1 rahus ja ....!
Karl
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Tiimid ei tee ühisavaldust, kuna Citoenile ja Subarule praegune olukord sobib. Ilmselt mõnelegi veel. Chillivad seal siis rahulikult kahe autoga.Jälgija kirjutas:Ma tõsiselt loodan, et tiimid ei lase sellel jamal juhtuda, vaid teevad mingi ühisavalduse. Judinad tulevad peale, kui nendele muudatustele mõelda. Selline tunne on, et kõiki tiime on lollitatud mehe kombel.
Eesmärgiks on kiiruskatsed, mida pealtvaataja ühest punktist tervenisti näeb. See ka telele hea.
Oluline on ka gravel crew keelustamine. Kogu võistlus muutub ohtlikumaks nii sõitjatele kui ka publikule ning võib eeldada, et seetõttu langevad ka kiirused. On ju gravel crew'd kasutusel juba 60-ndatest aastatest...
Oluline on ka gravel crew keelustamine. Kogu võistlus muutub ohtlikumaks nii sõitjatele kui ka publikule ning võib eeldada, et seetõttu langevad ka kiirused. On ju gravel crew'd kasutusel juba 60-ndatest aastatest...
Kasuta ikka turvavööd ka!