Paistab, et vaikus on siia rubriiki saabunud. Väljas ilutseb vananaistesuvi ja lugejad jalutavad mööda sügisesi linnatänavaid. Vahel hakkab teeservas silma mõni kivi, nii ca 5-6 kilone. See saab hoobilt jalaga ja varbad valutavad juba üsna räigelt.
Mind küll kummitab see kivi-teema hirmsasti. Nii lolli laksu pole Markko veel saanud. Ja tiimi suhtumine oli kah sihuke loid. Väga kummaline igatahes.
Paistab, et rahvas on siiamaani hämmingus.
See tundub tõesti imelik, et Ford ei võtnud midagi ette. Isegi Peugeoti boss oli hämmeldunud, et Ford häält ei tõstnud
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Eks reeglid on ju tehtud selleks, et neid täita ja kui sellele situatsioonile oleks vaadatud ühe silmaga, oleks see tulevikus vallandanud igasugu vaidlusi ja proteste igasugustel teemadel.
Mulle siiski tundub, et midagi oli seal veel lahti. Kas protesti menetlemine oleks niikuinii jäänud järgmisesse päeva ja seega poleks Markko ikkagi rajale saanud või ...
Harilikult ikka möllatakse kui midagi sellist juhtub. Kuna see kivi miskiti sõidutulemusi ei saanud mõjutada oleks võidud ju trahviga ka piirduda ...
Eelkõige tekitab minus küsimusi asjaolu, et hoolduses tagavararatta kinnitust ei parandatud ja keegi selle kiviga seonduvast ohust Markkot ei teavitanud.
Malcolmi kommentaar oli, et Tiimi põhimõte on mitte vaidlustada kohtunike otsuseid. See on imelik, et on võetud lausa selline range hoiak, et tulgu mis tuleb aga protestima ei hakata.
Olen ka poolt, et reegleid tuleb täita. Ükskõik kui tobedad nad siis ka pole.
Mäletatavasti 2002 argentiinas sai Burns karistada kui hooratas oli 20 grammi kergem lubatust. Samuti eriti tobe, aga kui on reegel siis on reegel ja seda vaidlustada pole mõtet. Ehk sai nüüd ka Markko hea õppetunni.
Ma ei mõtle sellele. Kuna ülejäänud ralli oli suurepärane, siis see Märtini kivi värk jäi kuidagi tahaplaanile mu jaoks. Aga kurb muidugi, kui sellise asja pärast disklafi saada. Aga no **** happens.
Mäkinen Keenias, kui külamehed ratast aitasid vahetada. Näituseks. Kah ebaõnn.
Marcus Argentinas, tegelikult ei olnud ju mingit kiirusele mõjuvat rikkumist, aga kodanik Donaldson pani kitse ja reeglid on reeglid.