Kevin Korjus ja Karl Oscar Liiv NEC sarjas
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
Kevin Korjus ja Karl Oscar Liiv NEC sarjas
Iga poiss unistab kuninglikust vormel-1 sarjast.Noored eestlased Kevin Korjus ja Karl Oscar Liiv on unelmale sammu lähemale astunud – algaval hooajal vallutatakse Euroopa radasid.
Mullu edukalt Soome meistrivõistlustel osalenud T.T Racing on algaval hooajal astunud sammu edasi ning samade noormeeste, põhjanaabrite juures kokkuvõttes teise koha saanud Korjuse ja neljandaks platseerunud Liiviga osaletakse vormel Renault Põhja-Euroopa karikasarjas (NEC).
"Uus sari on kindlasti palju raskem kui Soomes," tunnistas Korjus, kes märkis, et sarjas on teiste seas sõitnud ka tema iidolid, Ferrari piloodid Felipe Massa ning Kimi Räikkönen.
Põhja-Euroopa karikasari hõlmab lisaks Skandinaavia riikidele ka näiteks Hollandit, Belgiat ning Saksamaad. Samas lisas esitlust läbi viinud Are Eller, et mullu osalesid seal eksootilisematest riikidest näiteks Mehhiko ja Brasiilia sõitjad.
Kuna tegemist on esimese aastaga nii kõrgel tasemel, siis utoopilisi eesmärke noormehed ei sea, poodiumikohast unistada ei juleta. Samas ei kavatseta peksupoiste rolliga leppida.
"Tegelikult tahaks juba sel aastal jõuda tabelis esimesse poolde," märkis Liiv. "Põhieesmärk on siiski suurte võistlustega kohaneda."
Igal juhul on T.T Racing teinud suure sammu edasi. Elleri sõnul võeti korraga ette ühe asemel koguni kaks tasemeastet. Samas ei ole plaanis piirduda vaid ühe aastaga, jalga soovitakse Vana Maailma ukse vahel hoida märksa kauem.
"Projekt on viisaastaku oma," kinnitas Eller. "Hea meel on tõdeda, et isegi surutise all ollakse valmis minema Euroopasse."
Majandusraskused on olnud viimase poolaasta märksõna ning ka T.T Racing ootab sponsoreid – uue, Korjuse sõnul varasemast lahedama disainiga masinad seisid esitlusel ilma toetajakirjadeta. Teatavasti pole mootorisport odavate killast, ainuüksi stardimaks Põhja-Euroopa karikasarjas on 15 500 eurot. Pealegi kaasnevad meeletud lisakulutused, kui masinaga peaks midagi juhtuma.
Uue sarja võistluskalender on samuti tihedam – Soomes sõidetud kuue etapi asemel tehakse Põhja-Euroopa karikasarjas kaheksa võiduajamist.
Eelmisel hooajal edukalt esinenud Korjus tunnistas, et järjest nopitud poodiumikohad ning etapivõidud tulid tegelikult mõnevõrra üllatusena.
"Hoog oli tõesti päris hea ja tegelikult läks iga võistlusega vorm järjest paremaks," märkis Korjus.
Mõne uude võistlussarja kuuluva rajaga on noormehed juba tutvust teinud. Pärast Soome meistrivõistlusi ei jäänud nad loorberitele puhkama, vaid alustasid kohe testimisi Euroopas. Enne hooaja algust teevad noormehed veel lisaks kuus-seitse testisõitu. Esimene sõidetakse juba 16.-17. märtsil.
Korjus ja Liiv ei taha praegu mõtetes liiga palju tulevikus hõljuda, kuid siiski ei varjanud kumbki oma suurt soovi kihutada kunagi teiste maailma absoluutsete tippudega võidu kuninglikus vormel-1 sarjas.
"Kui selline võimalus peaks avanema, siis sooviksin sinna iga hinna eest," tunnistas Liiv, kellele sekundeeris Korjus: "Iga noor sõitja unistab vormel-1 sarjast, kuid sinna pole lihtne saada."
Vormel-1 sari käib muutuste radadel. Siledad rehvid, kineetilist energiat taastava süsteemi KERS kasutuselevõtt ning muudatused aerodünaamikas – vormel-1 sari tõotab tänavusel hooajal tulla viimaste aastate põnevaim.
Ka Eesti noor vormelisõitja Kevin Korjus arvas, et sel aastal võib näha märksa põnevamat võistlust.
"Näeb esimesest etapist alates, kuidas minema hakkab, kuid usun, et sel hooajal on vormel tasavägisem," arvas Korjus.
Samas avaldas ta lootust, et kiiruses ei tohiks uued detailidevaesemad masinad kaotada. Korjus ise hoiab pöialt Ferraridele, kus sõidavad soomlane Kimi Räikkönen ja brasiillane Felipe Massa – mõlemad on nooruses võistelnud vormel Renault’ karikasarjas, kus nüüd sõidavad ka Korjus ning Karl Oscar Liiv. (PM)
Mullu edukalt Soome meistrivõistlustel osalenud T.T Racing on algaval hooajal astunud sammu edasi ning samade noormeeste, põhjanaabrite juures kokkuvõttes teise koha saanud Korjuse ja neljandaks platseerunud Liiviga osaletakse vormel Renault Põhja-Euroopa karikasarjas (NEC).
"Uus sari on kindlasti palju raskem kui Soomes," tunnistas Korjus, kes märkis, et sarjas on teiste seas sõitnud ka tema iidolid, Ferrari piloodid Felipe Massa ning Kimi Räikkönen.
Põhja-Euroopa karikasari hõlmab lisaks Skandinaavia riikidele ka näiteks Hollandit, Belgiat ning Saksamaad. Samas lisas esitlust läbi viinud Are Eller, et mullu osalesid seal eksootilisematest riikidest näiteks Mehhiko ja Brasiilia sõitjad.
Kuna tegemist on esimese aastaga nii kõrgel tasemel, siis utoopilisi eesmärke noormehed ei sea, poodiumikohast unistada ei juleta. Samas ei kavatseta peksupoiste rolliga leppida.
"Tegelikult tahaks juba sel aastal jõuda tabelis esimesse poolde," märkis Liiv. "Põhieesmärk on siiski suurte võistlustega kohaneda."
Igal juhul on T.T Racing teinud suure sammu edasi. Elleri sõnul võeti korraga ette ühe asemel koguni kaks tasemeastet. Samas ei ole plaanis piirduda vaid ühe aastaga, jalga soovitakse Vana Maailma ukse vahel hoida märksa kauem.
"Projekt on viisaastaku oma," kinnitas Eller. "Hea meel on tõdeda, et isegi surutise all ollakse valmis minema Euroopasse."
Majandusraskused on olnud viimase poolaasta märksõna ning ka T.T Racing ootab sponsoreid – uue, Korjuse sõnul varasemast lahedama disainiga masinad seisid esitlusel ilma toetajakirjadeta. Teatavasti pole mootorisport odavate killast, ainuüksi stardimaks Põhja-Euroopa karikasarjas on 15 500 eurot. Pealegi kaasnevad meeletud lisakulutused, kui masinaga peaks midagi juhtuma.
Uue sarja võistluskalender on samuti tihedam – Soomes sõidetud kuue etapi asemel tehakse Põhja-Euroopa karikasarjas kaheksa võiduajamist.
Eelmisel hooajal edukalt esinenud Korjus tunnistas, et järjest nopitud poodiumikohad ning etapivõidud tulid tegelikult mõnevõrra üllatusena.
"Hoog oli tõesti päris hea ja tegelikult läks iga võistlusega vorm järjest paremaks," märkis Korjus.
Mõne uude võistlussarja kuuluva rajaga on noormehed juba tutvust teinud. Pärast Soome meistrivõistlusi ei jäänud nad loorberitele puhkama, vaid alustasid kohe testimisi Euroopas. Enne hooaja algust teevad noormehed veel lisaks kuus-seitse testisõitu. Esimene sõidetakse juba 16.-17. märtsil.
Korjus ja Liiv ei taha praegu mõtetes liiga palju tulevikus hõljuda, kuid siiski ei varjanud kumbki oma suurt soovi kihutada kunagi teiste maailma absoluutsete tippudega võidu kuninglikus vormel-1 sarjas.
"Kui selline võimalus peaks avanema, siis sooviksin sinna iga hinna eest," tunnistas Liiv, kellele sekundeeris Korjus: "Iga noor sõitja unistab vormel-1 sarjast, kuid sinna pole lihtne saada."
Vormel-1 sari käib muutuste radadel. Siledad rehvid, kineetilist energiat taastava süsteemi KERS kasutuselevõtt ning muudatused aerodünaamikas – vormel-1 sari tõotab tänavusel hooajal tulla viimaste aastate põnevaim.
Ka Eesti noor vormelisõitja Kevin Korjus arvas, et sel aastal võib näha märksa põnevamat võistlust.
"Näeb esimesest etapist alates, kuidas minema hakkab, kuid usun, et sel hooajal on vormel tasavägisem," arvas Korjus.
Samas avaldas ta lootust, et kiiruses ei tohiks uued detailidevaesemad masinad kaotada. Korjus ise hoiab pöialt Ferraridele, kus sõidavad soomlane Kimi Räikkönen ja brasiillane Felipe Massa – mõlemad on nooruses võistelnud vormel Renault’ karikasarjas, kus nüüd sõidavad ka Korjus ning Karl Oscar Liiv. (PM)
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 206
- Liitunud: 18 Apr 2003, 11:48
tänaseks siis Korjus liikunud Eurocup'i (FR 2.0 2010), tehes kaasa osaliselt ka nec sarjas.
eelm nädalavahetus aragonis võttis Korjus mõlemas sõidus esikoha
see nädalavahetus Brno's võttis poiss samuti mõlemad esikohad, kusjuures kohal olid ka paljud Eurocupi sõitjad, valmistumaks juunis toimuvaks Brno Eurocup etapiks.
jõle vähe siin foorumis selle poisi, kuid ka FR 3.5 sarjas sõitva Pentuse kohta, kes võttis samuti Aragonis ühe esikoha.
Kindlasti ei tohi ka loetelust välja jätta Liiv'i.
imelik et siin foorumis mingit vastukaja pole -->
eelmise nädala kohta tsitaat postimehest:
"Möödunud nädalavahetus oli Eesti autospordi jaoks üks ajaloo parimaid, kuna mitmed sportlased üle kogu maailma esinesid tipptasemel. "
"Parimad tulemused tulid Hispaaniast, Motorlandi ringrajalt, kus oli võistlemas kolm Eesti autosportlast, Sten Pentus World Series by Renault 3.5 sarjas ja Kevin Korjus ning Karl-Oscar Liiv Vormel Renault Eurocup sarjas, kirjutab ruudulipp.ee.
Pentus sai Renault’ võimsaimas klassis teises sõidus esikoha. Korjus aga võitis oma sarjas mõlemad kaks sõitu."
aragon
korjus:
http://sport.postimees.ee/?id=251358
http://sport.postimees.ee/?id=251531
pentus:
http://sport.postimees.ee/?id=251562
brno
korjus:
http://sport.postimees.ee/?id=254654
http://sport.postimees.ee/?id=254692
eelm nädalavahetus aragonis võttis Korjus mõlemas sõidus esikoha
see nädalavahetus Brno's võttis poiss samuti mõlemad esikohad, kusjuures kohal olid ka paljud Eurocupi sõitjad, valmistumaks juunis toimuvaks Brno Eurocup etapiks.
jõle vähe siin foorumis selle poisi, kuid ka FR 3.5 sarjas sõitva Pentuse kohta, kes võttis samuti Aragonis ühe esikoha.
Kindlasti ei tohi ka loetelust välja jätta Liiv'i.
imelik et siin foorumis mingit vastukaja pole -->
eelmise nädala kohta tsitaat postimehest:
"Möödunud nädalavahetus oli Eesti autospordi jaoks üks ajaloo parimaid, kuna mitmed sportlased üle kogu maailma esinesid tipptasemel. "
"Parimad tulemused tulid Hispaaniast, Motorlandi ringrajalt, kus oli võistlemas kolm Eesti autosportlast, Sten Pentus World Series by Renault 3.5 sarjas ja Kevin Korjus ning Karl-Oscar Liiv Vormel Renault Eurocup sarjas, kirjutab ruudulipp.ee.
Pentus sai Renault’ võimsaimas klassis teises sõidus esikoha. Korjus aga võitis oma sarjas mõlemad kaks sõitu."
aragon
korjus:
http://sport.postimees.ee/?id=251358
http://sport.postimees.ee/?id=251531
pentus:
http://sport.postimees.ee/?id=251562
brno
korjus:
http://sport.postimees.ee/?id=254654
http://sport.postimees.ee/?id=254692
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:

Korjus näitas kvalifikatsioonis teist aega!
Eesti vormelisõitja Kevin Korjus sai Renault Eurocup 2.0 Spa etapi esimeses kvalifikatsioonis kirja teise aja.
Arthut Pic läbis ringi ajaga 2.17,982 ja eestlane kaotas talle 0,475 sekundit. Kolmas oli Genis Olive (+0,555). Karl Oscar Liis oli 16., kaotust Picile kogunes 1,465 sekundit.
Ka teise kvalifikatsiooni võitis Pis, seekord ajaga 2.18,234. Korjus oli viies (+0,681) ja Liiv 14-nes (+1,412).
Renault Eurocup 3.5 sarjas hoidis Eesti lippu kõrgel Sten Pentus, kes esimeses kvalifikatsioonis kaotas Mihhail Alešinile (2.02,151) kolmandana vaid 0,287 sekundit.
Teist kvalifikatsiooni pole veel peetud.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Sõidud läbi. Korjus esimeses sõidus teine ja teise sõidu võitis. Seega neljast sõidust kolm võitu ja üks teine koht. Kas keegi oskab pakkuda, kust võiks punktiarvestust näha, sest ametlikul lehel on punktiarvestus täiesti paigast ära.
Pentuse sõitu peaks nägema täna kell 17 Eurospordist kui ma ei eksi.
Pentuse sõitu peaks nägema täna kell 17 Eurospordist kui ma ei eksi.
Vastan endale: http://en.wikipedia.org/wiki/2010_Euroc ... 2.0_season
Vikipeedias on tulemused kiiresti ja operatiivselt üleval. Korjusel ikka väga ilus edu juba
Vikipeedias on tulemused kiiresti ja operatiivselt üleval. Korjusel ikka väga ilus edu juba

-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 206
- Liitunud: 18 Apr 2003, 11:48
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 206
- Liitunud: 18 Apr 2003, 11:48
fr 3.5 esimene sõit läbi. Pentus 6. Ricciardo ja Aleshin jäid mõlemad punktikuks. Päris mõnus oli jälgide live splittidest ja eurospordist pilti ka veel näha. kahju et fr 2.0 ei näita lives.
30 min pärast algab siis sõit.
Korjus stardib 10. positsioonilt, saab olema põnev, ehk eurosport player näitab.
Liiv polegi nimekirjas .. kahju
30 min pärast algab siis sõit.
Korjus stardib 10. positsioonilt, saab olema põnev, ehk eurosport player näitab.
Liiv polegi nimekirjas .. kahju
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 206
- Liitunud: 18 Apr 2003, 11:48
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 206
- Liitunud: 18 Apr 2003, 11:48
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 206
- Liitunud: 18 Apr 2003, 11:48
eilse võiduga suurendas Korjus oma edu lähima konkurendi Arthur Pic'i ees 28punktini. Sõita jäänud 3 sõitu, tänases teises Silverstone race'l korjus startimas taas pole'lt ning võimalus oma tagalt taas veel suuremaks teha.
Minupoolt thumbsup ja et taoline tempo tõrgeteta edeneks nagu seni.
Sellest mehest kuuleme ilmselt järgmine aasta FR3.5'es
Minupoolt thumbsup ja et taoline tempo tõrgeteta edeneks nagu seni.
Sellest mehest kuuleme ilmselt järgmine aasta FR3.5'es

-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 206
- Liitunud: 18 Apr 2003, 11:48
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Kevini ja mänedzer Raivo Tamme kommentaarid ka
http://www.ruudulipp.ee/kevin-korjusest ... sarja.html
http://www.ruudulipp.ee/kevin-korjusest ... sarja.html