Türgi ralli 2010 - III päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 363
- Liitunud: 12 Veebr 2010, 13:32
- Asukoht: Jõhvi
Türgi ralli 20. kiiruskatsel teelt välja sõitnud Ott tänak viidi pärast tõsist avariid haiglasse kontrolli. Lisaks sai tõsiselt kannatada ralliauto.
Tänaku tiimi pressiesindaja sõnul viidi seljavalu kurtev rallimees pärast avariid haiglasse kontrolli. Samal ajal on kaardilugeja Kuldar Sikuga kõik korras.
Tänaku tiimi pressiesindaja sõnul viidi seljavalu kurtev rallimees pärast avariid haiglasse kontrolli. Samal ajal on kaardilugeja Kuldar Sikuga kõik korras.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 747
- Liitunud: 08 Apr 2009, 11:35
- Asukoht: Lindi Taga
loodame ,et midagi hullu ei ole.Ints kirjutas:Türgi ralli 20. kiiruskatsel teelt välja sõitnud Ott tänak viidi pärast tõsist avariid haiglasse kontrolli. Lisaks sai tõsiselt kannatada ralliauto.
Tänaku tiimi pressiesindaja sõnul viidi seljavalu kurtev rallimees pärast avariid haiglasse kontrolli. Samal ajal on kaardilugeja Kuldar Sikuga kõik korras.


Raskel ajal on rahvaralli ka ralli!
Ebasobiv märkus aga hakkasin mõtlema et kui palju neil Pirelli staaridel neid Mitsusid jätkub, see sõit põles 1 vist maha ja nüüd Tänaku oma sai suuri kahjustusi. Või FIA ja Pirelli finantseerides, ei pea autode puuduse pärast muretsema.
Loodetavasti on Tänakuga kõik ok ja saab järgmised etapid kaasa teha ikka.
Loodetavasti on Tänakuga kõik ok ja saab järgmised etapid kaasa teha ikka.
Pirelli officials are confident there won’t be a problem with car supply for their Star Driver programme following Ott Tanak’s sizeable roll on Rally of Turkey this morning.KidrA kirjutas:Ebasobiv märkus aga hakkasin mõtlema et kui palju neil Pirelli staaridel neid Mitsusid jätkub, see sõit põles 1 vist maha ja nüüd Tänaku oma sai suuri kahjustusi. Või FIA ja Pirelli finantseerides, ei pea autode puuduse pärast muretsema.
Loodetavasti on Tänakuga kõik ok ja saab järgmised etapid kaasa teha ikka.
Tanak was ninth overall and first in Group N when he rolled early on the 19.22-kilometre Ballica stage. His Mitsubishi Lancer Evolution X suffered extensive damage.
With Peter Horsey car’s destroyed by fire on the opening leg of the event, there is a concern that there won’t be enough cars available for the five prize winners to use on their next event, Rally of Portugal, next month.
However, Pirelli’s contract with car preparation firm Ralliart Italia stipulates the provision of a spare car.
“For sure Horsey’s car is destroyed but we hope Tanak’s car won’t be so bad so there won’t be a problem for Portugal,” said a Pirelli representative.
Tanak’s crash ended a strong run by the 22-year-old Estonian, who was on course for his first world championship points on only his third WRC outing.
“He was doing a great job and was lifting the team’s spirits after the problems we had on Friday,” said team-mate Hayden Paddon. “But that’s rallying, it can be cruel sometimes.”
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
SS22 on küll mingid arusaamatud liikumiskiirused - nüüd näikse Henning veel päris hea tempoga liikuvat...
EDIT Njah - Henningu hea tempo jäi ilmselt rajale seisma
EDIT Njah - Henningu hea tempo jäi ilmselt rajale seisma
Viimati muutis uhtikas, 18 Apr 2010, 13:22, muudetud 1 kord kokku.
Hea kuulda et ollakse positiivselt meelestatud autode suhtes. Mul on ikkagi kahtlused selles vallas, suleti ju RalliArt kontor finantsprobleemide tõttu, ei tea palju see mõjutab antud olukorda.
Kui tõesti suudetakse Tänaku auto üles lüüa jälle, siis kas see enam on nii hea kui varem, samas seisundis see auto kindlasti ei oleks enam. Ma kaldun arvama et tutikat masinat ta ei saa, RalliArt Itaalia teeb ju ikkagi raha selle ettevõtmisega, mida odavamalt nad läbi ajavad, seda parem neile.
Kui tõesti suudetakse Tänaku auto üles lüüa jälle, siis kas see enam on nii hea kui varem, samas seisundis see auto kindlasti ei oleks enam. Ma kaldun arvama et tutikat masinat ta ei saa, RalliArt Itaalia teeb ju ikkagi raha selle ettevõtmisega, mida odavamalt nad läbi ajavad, seda parem neile.