Race Date: 04 Apr 2010
Number of Laps: 56
Circuit Length: 5.543 km
Race Distance: 310.408 km
Lap Record: 1:34.223 - JP Montoya (2004)
Fri 02 April 2010
Practice 1 05:00 - 06:30
Practice 2 09:00 - 10:30
Sat 03 April 2010
Practice 3 08:00 - 09:00
Qualifying 11:00
Sun 04 April 2010
Race 11:00
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Malaysian Grand Prix free practice session two
1 HAMILTON McLaren 1m34.175s
2 VETTEL Red Bull 1m34.441s
3 ROSBERG Mercedes 1m34.443s
4 BUTTON McLaren 1m34.538s
5 SCHUMACHER Mercedes 1m34.674s
6 KUBICA Renault 1m35.148s
7 ALONSO Ferrari 1m35.581s
8 BUEMI Toro Rosso 1m35.660s
9 PETROV Renault 1m35.872s
10 SUTIL Force India 1m35.957s
11 KOBAYASHI Sauber 1m36.018s
12 LIUZZI Force India 1m36.221s
13 DE LA ROSA Sauber 1m36.325s
14 ALGUERSUARI Toro Rosso 1m36.325s
15 MASSA Ferrari 1m36.602s
16 BARRICHELLO Williams 1m36.813s
17 HULKENBERG Williams 1m37.415s
18 TRULLI Lotus 1m38.454s
19 KOVALAINEN Lotus 1m38.530s
20 WEBBER Red Bull 1m38.786s
21 GLOCK Virgin 1m39.061s
22 DI GRASSI Virgin 1m39.158s
23 CHANDHOK HRT 1m41.084s
24 SENNA HRT 1m41.481s
Malaysian Grand Prix free practice session one
1 HAMILTON McLaren 1m34.921s
2 ROSBERG Mercedes 1m35.106s
3 BUTTON McLaren 1m35.207s
4 SCHUMACHER Mercedes 1m35.225s
5 KUBICA Renault 1m35.402s
6 WEBBER Red Bull 1m35.479s
7 SUTIL Force India 1m35.955s
8 ALONSO Ferrari 1m35.959s
9 VETTEL Red Bull 1m36.043s
10 BUEMI Toro Rosso 1m36.100s
11 MASSA Ferrari 1m36.451s
12 KOBAYASHI Sauber 1m36.503s
13 ALGUERSUARI Toro Rosso 1m36.645s
14 PETROV Renault 1m36.712s
15 DI RESTA Force India 1m36.891s
16 DE LA ROSA Sauber 1m36.899s
17 HULKENBERG Williams 1m37.802s
18 BARRICHELLO Williams 1m38.278s
19 TRULLI Lotus 1m39.460s
20 GLOCK Virgin 1m39.755s
21 DI GRASSI Virgin 1m40.159s
22 FAUZY Lotus 1m40.721s
23 SENNA HRT 1m41.832s
24 CHANDHOK HRT 1m41.966s
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Keegi oskab öelda, mis kvalifikatsioonis juhtus? Miks põhivennad edasi ei saanud? Vihm tuli nii äkki või?
Ei näinud täitsa algust ja nüüd ei saa midagi aru
Ainult seda et ennustus läks täiesti mööda.
hehee. ei jõudnud isegi till kartulis tegema. noh, jääb loota, et härrad seltsimehed panevad seekord pihta. kuigi algus ei tõota head, mõlemad ferrarid ja mäkud 1. kvalis rajaveeres. gotta love the rain.
marko1509 kirjutas:Keegi oskab öelda, mis kvalifikatsioonis juhtus? Miks põhivennad edasi ei saanud? Vihm tuli nii äkki või?
Ei näinud täitsa algust ja nüüd ei saa midagi aru
Ainult seda et ennustus läks täiesti mööda.
ise ka algust ei näinud. aga vist oli nii, et vihm oli oodatud, aga punased ja hõbedased arvasid (meteoroloogid ennustasid ), et läheb paremaks ja said tünga, sest vihm läks hoopis kõvemaks.
MS ei suuda ikkagi selle autoga praegu sõbraks saada, Rosbergile kaotab iga kord. ja taktikaliselt tõmbas webberi meeskond kogu kambale täna koti pähe. aga homseks ma tema peale ei panustaks
# Driver Team Q1 Time Q2 Time Q3 Time Laps
01 M. Webber Red Bull 1:51.886 1:48.201 1:49.327 18
02 N. Rosberg Mercedes 1:52.560 1:47.417 1:50.673 22
03 S. Vettel Red Bull 1:47.632 1:46.828 1:50.789 19
04 A. Sutil Force India 1:49.479 1:47.085 1:50.914 21
05 N. Hulkenberg Williams 1:49.664 1:47.346 1:51.001 22
06 R. Kubica Renault 1:46.283 1:46.951 1:51.051 19
07 R. Barrichello Williams 1:50.301 1:48.371 1:51.511 21
08 M. Schumacher Mercedes 1:52.239 1:48.400 1:51.717 24
09 K. Kobayashi Sauber 1:48.467 1:47.792 1:51.767 21
10 V. Liuzzi Force India 1:49.922 1:48.238 1:52.254 21
11 V. Petrov Renault 1:47.952 1:48.760 - 15
12 P. de la Rosa Sauber 1:47.153 1:48.771 - 14
13 S. Buemi Toro Rosso 1:48.945 1:49.207 - 15
14 J. Alguersuari Toro Rosso 1:48.655 1:49.464 - 16
15 H. Kovalainen Lotus 1:52.875 1:52.270 - 16
16 T. Glock Virgin 1:52.398 1:52.520 - 13
17 J. Button McLaren 1:52.211 No time - 3
18 J. Trulli Lotus 1:52.884 - - 6
19 F. Alonso Ferrari 1:53.044 - - 8
20 L. Hamilton McLaren 1:53.050 - - 8
21 F. Massa Ferrari 1:53.283 - - 7
22 K. Chandhok Hispania 1:56.299 - - 9
23 B. Senna Hispania 1:57.269 - - 9
24 L. di Grassi Virgin 1:59.977 - - 4
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Tore kvalifikatsioon. Vihma sajab loodetavasti ka homme. Uskumatu, kui ämbrisse astusid Ferrari ja McLareni poisid. Vähemalt peaks nüüd huvitav võistlus garanteeritud olema. Lotus ja Virgin ka Q2-s, mis oli muidugi tore!
Ja see pagana nooruke Rosberg võiks üldse veidi vähem oma suud koomal hoida, kui kõva tegija ta on. On vaid aja küsimus, mil ta oma meeskonnakaaslase käest tappa hakkab saama. Jessas, ei kiru küll enamasti kedagi, aga edu ka Rossule ei soovi!
täna siis saame näha, (juhul kui vihma sadama ei hakka) kas uued reeglid teevad sõitu huvitavamaks või igavamaks = kuidas ferrarid ja mclarenid edenevad.
Pos. Driver Team Tyres Time
1 S. Vettel Red Bull 1:33:48.412
2 M. Webber Red Bull + 4.849
3 N. Rosberg Mercedes Grand Prix + 13.504
4 R. Kubica Renault + 18.589
5 A. Sutil Force India F1 + 21.059
6 L. Hamilton McLaren + 23.471
7 F. Massa Ferrari + 27.068
8 J. Button McLaren + 37.918
9 J. Alguersuari Scuderia Toro Rosso + 1:10.602
10 N. Hulkenberg Williams + 1:13.399
11 S. Buemi Scuderia Toro Rosso + 1:18.938
12 R. Barrichello Williams + 1 lap(s)
Did not finish
13 F. Alonso Ferrari + 2 lap(s)
14 L. Di Grassi Virgin Racing + 3 lap(s)
15 K. Chandhok HRT F1 Team + 3 lap(s)
16 B. Senna HRT F1 Team + 4 lap(s)
17 J. Trulli Lotus F1 + 5 lap(s)
18 H. Kovalainen Lotus F1 + 10 lap(s)
19 V. Petrov Renault + 24 lap(s)
20 V. Liuzzi Force India F1 + 44 lap(s)
21 M. Schumacher Mercedes Grand Prix + 47 lap(s)
22 K. Kobayashi Sauber + 48 lap(s)
23 T. Glock Virgin Racing + 54 lap(s)
24 P. de la Rosa Sauber + 56 lap(s
1. Felipe Massa 39
2. Fernando Alonso 37
3. Sebastian Vettel 37
4. Jenson Button 35
5. Nico Rosberg 35
6. Lewis Hamilton 31
7. Robert Kubica 30
8. Mark Webber 24
9. Adrian Sutil 10
10. Michael Schumacher 9
11. Vitantonio Liuzzi 8
12. Rubens Barrichello 5
13. Jaime Alguersuari 2
14. Nico Hülkenberg 1
1. Ferrari 76
2. McLaren-Mercedes 66
3. Red Bull-Renault 61
4. Mercedes 44
5. Renault 30
6. Force India-Mercedes 18
7. Williams-Cosworth 6
8. Toro Rosso 2
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Tehti küll uus punktisüsteem et võit maksab rohkem aga peale kolmandat etappi on tegu tõsiasjaga sarja juhib sõitja kes pole hooajal ühtegi etappi veel võitnud. Seega ka stabiilsus on oluline. Huvitav kas on üldse kunagi juhtunud et sarja juhib keegi kes pole hooaja jooksul võitnud?
raulito kirjutas:Tehti küll uus punktisüsteem et võit maksab rohkem aga peale kolmandat etappi on tegu tõsiasjaga sarja juhib sõitja kes pole hooajal ühtegi etappi veel võitnud. Seega ka stabiilsus on oluline. Huvitav kas on üldse kunagi juhtunud et sarja juhib keegi kes pole hooaja jooksul võitnud?
2007 oli Hamilton korra liidrikohal (pärast Hispaania GP-d) enne oma esimese etapivõiduni jõudmist. Aga praktiliselt see punktisüsteem eelmise aasta omast küll eriti ei erine - lihtsalt arvud on nüüd suuremad.
Aga seis on muidugi lahe ja põnev - Kubica on ka vaikselt oma 2008. hooaega kordamas ning liidrite tuules püsimas. Rosberg on parajasti teda jäljendamas. Rääkimata sellest, et talviste testide mulje kolmest tipptiimist on täide läinud, kellest kõik on seni veidi ämbrisse astunud.
raulito kirjutas:Tehti küll uus punktisüsteem et võit maksab rohkem aga peale kolmandat etappi on tegu tõsiasjaga sarja juhib sõitja kes pole hooajal ühtegi etappi veel võitnud. Seega ka stabiilsus on oluline. Huvitav kas on üldse kunagi juhtunud et sarja juhib keegi kes pole hooaja jooksul võitnud?
võin küll eksida, kuid kas keegi isegi ei tulnud maailmameistriks, ilma et võitis ühtegi etappi?
raulito kirjutas:Tehti küll uus punktisüsteem et võit maksab rohkem aga peale kolmandat etappi on tegu tõsiasjaga sarja juhib sõitja kes pole hooajal ühtegi etappi veel võitnud. Seega ka stabiilsus on oluline. Huvitav kas on üldse kunagi juhtunud et sarja juhib keegi kes pole hooaja jooksul võitnud?
võin küll eksida, kuid kas keegi isegi ei tulnud maailmameistriks, ilma et võitis ühtegi etappi?
jah. aga peaaegu oleks juhtunud see, et massa ja alonso 2sek kiiremate autodega lihtsalt tiksuvadki tuules ja ei saagi mööda, sest nad ei üritagi üldse = kuna stabiilsus ja see üks punkt on nii tähtis.
Punktivahed on olematud seetõttu, et kolmel etapil on olnud vägagi erinevad mehed esikolmikus. Massa on liider ainult seetõttu, et teised on ära kobistanud, mitte, et ta stabiilne on. Samade esituste juures ei ole Ferraril seal eesotsas pikka pidu loota. Oleksid ei maksa, aga Vettel istuks tipus rahulikul 75 punniga, kui ta ei oleks pidanud kahel esimesel etapil tehniliste viperuste tõttu esikohta loovutama. Hooaja edenedes hakkavad need punktivahed jõudsasti kasvama.