küsimus
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 378
- Liitunud: 19 Aug 2009, 19:06
- Asukoht: Rakvere
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 522
- Liitunud: 22 Dets 2008, 12:56
- Asukoht: Tallinn
Lugupeetud Pajula. Esiteks ei ole vahet, mis klassi autot sa ehitad. Ainuüksi poltidega kinnitatud tulekustutist ja ise keevitatud turvapuurist (Kui eelnev kogemus puudub, siis igaljuhul mitte kohe suvalist toru sinna keevitama hakata) on ainuüksi vähe, et kusagil võistlema hakata.pajula kirjutas:nii ma uurisin seal lehelt et turvapuuri võib ise sisse keevitada aga ehitan noorte klassi autot. sa vist mõtlesid seda ? Et mul on präägu juba autos tulekustuti läbi põhja poltdega siis on vaja puur sisse keevitada ja vb se lamineeritud klaas ka panna? aga kust selle eal kaardi saab ja kas maksab ka midagi. Sama küsimus selle lintsentsi kohta ka et kust seda saab ?
Meil ju siin eestimaal päris palju igasuguseid erinevaid võistlusi. Alates rahvasprindist lõpetades autoralliga. Tee omale selgeks, et mida ja kus sa sõitma tahad hakata. Talvised jäärajavõistlused on väga erinevad võrreldes üritustega, kus on nõutud EAL võistlejakaart ning ka tehnilistele tingimustele vastavad masinad.
Kuna sa ise ilmselgelt veel väga noor, siis otsi omale mõni vanem inimene kõrvale, kellega koos minna ja mõnel teadjamal mehel lipsust kinni võtta. Üldiselt niimoodi foorumi kaudu küsides võib sul asi väga keeruliseks minna. Lõpuks on selline käkerdis valmis tehtud, et ei saa enam midagi sellega sõita.
Tõesti, leiad info autosport.ee lehelt, aga kui sa ikkagi sellest asjast väga ei tea, siis ei saa sa ka aru, mida otsida ja mida seal üldse kirjutatakse.
Aga pole hullu. Eks kõik ole kunagi nullist alustanud. Isegi selles seisus olnud. Veetnud tunde erinevate võistlejate, ametnike jne seltsis.
Kiiresti sõitmiseks ei ole vahet, kas on esivedu või tagavedu. Igale inimesele erinev. Ilmselgelt saab sõita tagaveolisega kiiremini kui esiveolisega ja vastupidi. Aga ärgem unustagem klasside erinevusi.