mul on vaz 2106 tagaveoline ja see talv olen käinud jää/lumeraja võistlustel ja olen noorte klassis seal kõik segamini nii esivedu kui ka taga. Tagaveoga ei sa esiveole lihtsalt vastu kas suvel on rohkem võimalust ?
hmm, selgita seda füüsikat?
minu teadmised füüsikast väidavad küll vastupidist.
esiveo vedavad rattad on kogu aeg puhtal trajektooril ning auto liigub ka sirgjoonelisemalt, ning füüsikat teades, sirgjooneline liikumine on alati kõige kiirem.
aga tagaveoga on kindlasti hea sõitmaõppida. ja küll sa esiveo meestele ka vastu saad kui piisavalt peal hoiad
>
0
Football and Basketball need One Ball, Rallying needs TWO.!
poisid, füüsika jälle
pagassi ei tasu neid mingil juhul panna, kui siis tagaistujate jalge-ette.
inertsmoment on selle asja nimi. mida suurem on jõuõlg seda suurem on ka jõud. niiet, raskus panna ikka esi ja tagarataste vahele.
>
0
Football and Basketball need One Ball, Rallying needs TWO.!
Poisid, minu arvates ei anna see kuidas te oma nime aknale kirjutate ei hobujõude, pidamist ega oskusi juurde. Harjutamine teeb meistriks ja mida rohkem sa pajula oma siksiga trenni teed, seda paremini sul välja hakkab tulema. Tasub mõelda ka heade rehvide peale, sest suhteliselt väikese vaevaga on võimalik märgatavalt paremat kiirust arendada. Ja nii need tulemused paranevadki. Ei saa öelda, et esivedu oleks parem kui tagavedu või vastupidi. Seal mängivad igasugused nüansid. Lõpuks on ikkagi kõige rohkem kinni tihendis rooli ja istme vahel.
õige aga esiveol on mootor istub silla peal ja astub ikka paremini minna
küsimus kuidas trenni teha kas sõita lihtsalt erinevaid radu ? või ma ei tea ja mu ladal naelad kõik väljas juba talve algul ostsime naelaga rehvi aga siiski varsti tuleb suvi siis ei pea rehve ära vahetama. aga vastake siis
Alguseks soovitaksin teatud metsavahe lõiku sõita, mis sisaldab erinevaid kurve, kui seal nö. käe soojaks saad siis võid minna proovima uusi kohti jne. Põllu peale rada teha on ka hea mõte.
ma auotrallis suht algaja ja jääraja sõidus oli ainult kiivrit vaja aga suvel on vist mingi muu teema. mis asi on eal kaart kas mingi auto tehniline värk
ja kuidas seda saada
EAL kaardi saad siis, kui sa paned oma autosse sisse nõuetekle vastava puuri ning muu turvavarustuse. Oleneb, mis klassi autot ehitad. Aga üldiselt www.autosport.ee, loe reeglid läbi. Nagu näha, siis pole kodutööd üldse tehtud hetkel:)
nii ma uurisin seal lehelt et turvapuuri võib ise sisse keevitada aga ehitan noorte klassi autot. sa vist mõtlesid seda ? Et mul on präägu juba autos tulekustuti läbi põhja poltdega siis on vaja puur sisse keevitada ja vb se lamineeritud klaas ka panna? aga kust selle eal kaardi saab ja kas maksab ka midagi. Sama küsimus selle lintsentsi kohta ka et kust seda saab ?