Ma siiralt loodan, et need fotod saavad ka kunagi loodavasse autospordi muuseumi kuhugi fotoarhiivi tallele - et teataks mis asi oli ralli siis ja mis oli see imeloom VFTS.
Kui neid Baltika 84 pilte nägin, siis lõi laksust noorpõlve mälestused silme ette. Sai isegi jäähallis, hipokal ja katsetel käidud. Isad läksid hipoka katse vahepeal üle tee poodi, kust konjak sai suht kiirelt otsa
Sama siin. Miskipärast on Koltsovi Mossega sõit meelde jäänud. Huvitav, kas tolleaegse tehasesõitja auto oli rohkem ralliauto, kui praegused Mosseliiga tippmasinad?
>
0
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Need tehase Mossed olid ikka täitsa põlve otsas tehtud autod. Plekk oli õhem kui tavaliselt, osa välisplekke hoopis alumiiniumist, kogu isolatsioonimastiks maha kraabitud, mootorit oli kõvasti järele aidatud, uus väljalase ja sisselase jne. Topelt Weberid, Lada käigukast, Mahle kolvid, sepistatud poolteljed jne.
Mossesid ei tulnud ühtegi alumiinium kerega. Neil oli pool autot valmis kui keelati alumiinium kered. Ka plekk polnud õhem tehase poolt vaid uksekarbid, põhi esiistmetest taha, pagaasniku põhi ja mõningad muud plekid keevitati uued ja õhemast. Mastiksid ja müra matid jäeti juba konveieri peal panemata. Need kes autot kodus tava autost ümber tegid pidid võtma mastiksi ja matid ise ära. Kelle autod tulid liidu koondise nimel või Vihurist olid juba palja plekiga. Mäletan et isa tehtud 05 VFTSi alumiiniumiga auto kaal ilma kütuse ja sõitjata oli 475kg. Sai ka ise käidud abis rellakaga ja trelliga keret kergendamas. Palju kasutati titaani ja tuuralumiiniumit. Siis siin polnud veel korraliku fiiberplasti saada.
kaits kirjutas:Mäletan et isa tehtud 05 VFTSi alumiiniumiga auto kaal ilma kütuse ja sõitjata oli 475kg. Sai ka ise käidud abis rellakaga ja trelliga keret kergendamas. Palju kasutati titaani ja tuuralumiiniumit. Siis siin polnud veel korraliku fiiberplasti saada.
Täies komplektis 05 oli 475kg sa räägid? Sõiduvalmis?
kaits kirjutas:Mäletan et isa tehtud 05 VFTSi alumiiniumiga auto kaal ilma kütuse ja sõitjata oli 475kg. Sai ka ise käidud abis rellakaga ja trelliga keret kergendamas. Palju kasutati titaani ja tuuralumiiniumit. Siis siin polnud veel korraliku fiiberplasti saada.
Täies komplektis 05 oli 475kg sa räägid? Sõiduvalmis?
Just 475 kg, koos AL torude ja ilma kütuset, ratastel
STI kirjutas:Need tehase Mossed olid ikka täitsa põlve otsas tehtud autod. Plekk oli õhem kui tavaliselt, osa välisplekke hoopis alumiiniumist, kogu isolatsioonimastiks maha kraabitud, mootorit oli kõvasti järele aidatud, uus väljalase ja sisselase jne. Topelt Weberid, Lada käigukast, Mahle kolvid, sepistatud poolteljed jne.
Seega siis praegused Mosseliiga tippautod on igal juhul "tegijamad"?
>
0
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
hakkab looma...
seda ma imestasin,me olime kahe relakaga mitu päeva garaazis ja köndisime ümber auto,et kas kuskilt midagi veel annab võtta - saime 930kg tagavararatta,volvo sillaga ja pooltäis bensupaagiga.