
Mehhiko ralli avapäeva dikteerisid Citroeni sõitjad, kuid mitte nagu tavapäraselt duo Sebastien Loeb, Dani Sordo vaid hoopis Petter Solberg, Sebastien Ogier.
2003 aasta maailmameister Solberg ja Citroen Junior meeskonna esisõitja Ogier, võitsid kahepeale kõik avapäeval sõidetud üheksa kiiruskatsed. Kindlasti soosis avapäeva kiiret sõitu ka stardipositsioon, kuid teisel võistluspäeval tuleb starti asudes ise teistele teed puhastama hakata ning eeldatavasti ka positsioone loovutada.
Liiderduo järel lõpetasid avapäeva Citroen Total WRT team duo Loeb, Sordo. Loeb kaotab peale avapäeva liider Petter Solbergile 27,5 sekundit, kuid arvestades, et teisel võistluspäeval on tema stardipositsioon kolmas, siis eeldada on , et prantslane asub rünnakule kohe esimestest kilomeetritest. Hispaanlane Dani Sordo kindlustas avapäeva lõpuks Citroenide nelikjuhtimise ning kindlasti on ka teisel võistluspäeval Citroeni kindluses vaid üks plaan - tõrjuda kõik Fordide rünnakud.
Avapäeva parim Fordi piloot oli Jari-Matti Latvala, lõpetades viiendana.
Alles kuuendalt positsioonilt leiame MM-üldliidri Mikko Hirvoneni. Soomlane kaotas avapäeval palju aega tänu sellele, et pidi libedatel kruusateedel täitma teepuhastaja rolli. Kuigi kaotust liidrile on kogunenud juba üle pooleteise minuti, ei ole Hirvonen kindlasti veel loobunud heitlemast kõige kõrgemate kohtade heitlusest.
Seitsmendal ja kaheksandal positsioonil peale avapäeva leiame Stobart meeskonna piloodid Henning Solberg´i, Matthew Wilson´i. Eelviimasel punktikohal on hooaja avarallit tegev argentiinlane Federico Villagra ning viimasel punktikohal lõpetas Mehhiko ralli avapäeva mitmete X-mängude auhindadega pärjatud Ken Block.

Kas Petter Solberg suudab säilitada liidripositsiooni ka teise võisltuspäeva lõpuks?
Foto: AFP/SCANPIX
Avapäeva kõige õnnetum piloot oli Kimi Räikkonen. Citroen Junior meeskonna piloodi probleemid algasid juba SS2, kui masinal ilmnesid elektriprobleemid ning üldarvestuses langeti viimaste hulka.
Päeva seitsmendal kiiruskatsel aga keeras F1 maailmameister Citroen C4 üle katuse ning masina kahjustused olid kahjuks sedavõrd suured, et ralli tehniline komisjon ekipaaži Räikkonen – Lindström enam selle aastasel Mehhiko rallil starti ei lase.
Kimi Räikkonen – Kaj Lindström SS7 El Cubliete 2

1. P Solberg/P Mills NOR

2. S Ogier/J Ingrassa FRA

3. S Loeb/D Elena FRA

4. D Sordo/M Marti ESP

5. J-M Latvala/M Anttila FIN

6. M Hirvonen/J Lehtinen FIN

7. H Solberg/I Minor NOR

8. M Wilson/S Martin GBR

9. F Villagra/Pérez Companc ARG

10. K Block/A Gelsomino USA


5 (SS1,2,3,5,6) – Petter Solberg

4 (SS4,7,8,9) – Sebastien Ogier


Laupäev, 06.Märts
SS10 Ibarrilla 1 29,9 km 15:54
SS11 Duarte 1 23,27 km 17:17
SS12 Derramadero 1 23,28 km 18:08
SS13 Coca-Cola Street Stage 1,5 km 19:21
SS14 Ibarrilla 2 29,9 km 20:52
SS15 Duarte 2 23,27 km 22:15
SS16 Derramadero 2 23,28 km 23:06
SS17 Super Special 3 2,21 km 00:21
SS18 Super Special 4 2,21km 00:26
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... lly_id=MEX
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp