
Rootsi ralli teisel võistluspäeval sõideti kokku kaheksa kiiruskatset ning pikim nendest oli kaks korda läbitud Vargåsen (24,63km). See katse on kurikuulus oma hüppe poolest, millel nimeks Colins crest.
Sama kiiruskatse avas ka teise võistluspäeva ning esimesena sai publik hinnata ralliliidri Mikko Hirvoneni Ford Focus WRC õhulendu. Soomlasel on hüppest kehvad mälestused hooajas 2006, kus peale pikka õhulendu purunes tema juhitud Ford Focuse veepumba rihm .
Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen – Ford Focus RS WRC, Colins crest 2006
Päeva teise kiiruskatse alguses tekkisid probleemid rajaäärde kogunenud publiku ohjamisega ning turvakaalutlustel lükati kiiruskatse algust edasi. See omakorda tähendas, et edasi nihkusid ka järgnevate kiiruskatsete algusajad.
Teise võistluspäeva 29. kohaga lõpetanud Marcus Grönholm tõestas Sågen katse teistkordsel läbimisel miks just see on tema ralli MM-sarja lemmik katse. Vanameister edestas kiiruskatsel kõiki konkurente ning rahulolumärgiks kõlas peale katselõppu YES!
Rootsi ralli teisel päeval tehti ka ajalugu. Autoralli MM-sarja esimene katsevõit võeti S2000 masinal.
Sellega sai hakkama eelmise hooaja JWRC meister Martin Prokop, kes võitis SS16 Ford Fiesta S2000 masinal.
Ott Tänak ja Kuldar Sikk näitasid ka teisel võistluspäeval kiiret sõitu, kuid sarnaselt avapäevaga tekkisid probleemid päeva teises pooles. Viimasel kiiruskatsel purunes roolivõimu õlivoolik ning masina alt käisid välja ka leegid, kuid õnneks lõppes kõik õnnelikult ning Tänak – Sikk jätkavad rallit ka kolmandal võistluspäeval. Peale teist võistluspäeva on Tänak – Sikk absoluudi 26. kohal ja N-rühma arvestuses hoitakse neljateistkümnendat kohta.
Kolmandat võistluspäeva eel juhib üldarvestuses Mikko Hirvonen, S-WRC arvestuses P-G Andersson (ABS 10), PWRC arvestuses Patrik Flodin (ABS 16).

Kas Mikko Hirvoneni edu Sebastien Loebi ees on piisav, et võita hooaja 2010 avaralli?
Foto: REUTERS/SCANPIX
Ka teise võistluspäeva lõpetas liidrina Mikko Hirvonen. Soomlane võitis küll vaid ühe kiiruskatse, kuid alustas hea tempoga ja hoidis seda lõpuni ning tegi õiged rehvivalikud. Markko Märtin sõnas intervjuus Autosport.com-ile, et ta usub ,et Hirvoneni edu Loebi ees on piisav, hooaja esimese MM-ralli võiduks. Hirvonen edestab ennem viimast võistluspäeva Sebastien Loebi 16,6 sekundiga ning soomlast lahutab karjääri kaheteistkümnendast MM-ralli võidust veidi rohkem kui sada kiiruskatse kilomeetrit.
Sebastien Loeb võitis teisel võistluspäeval kolm kiiruskatset järjest ning vähendas päeva esimeses pooles vahe ralliliidriga 4,2 sekundi peale. Peale hoolduspausi aga kulusid korduvkatsetel sõidetud kruusa ja lumesegusel teel Citroen C4 rehvid liiga kiirelt ning tagasivõidetud sekundid olid taas kadunud. Viiekümne viiendat rallivõitu ihkav prantslane seisab ennem viimast võistluspäeva raske ülesande ees – kuidas alistada kooslus Hirvonen , Ford?
Kolmandana lõpetas rallipäeva Jari-Matti Latvala. Soomlane võitis kaks kiiruskatset ja vältis suuremaid sõiduvigu ning kerkis tänu konkurendi sõiduveale koha võrra.
Kolmandal võistluspäeval saab olema soomlase sihiks kindlustada Fordile poodiumikoht.
Dani Sordo hästi alanud ralli sai tagasilöögi juba hommikusel kiiruskatsel. Kuuenda käigu pealt tehtud spinn jättis hispaanlase koos kaardilugeja Marc Martiga hetkeks teadmatusse, et kuhu poole edasi peaks sõitma? Päeva edenedes oli Citroeni teine number sunnitud peatuma, et puhastada lumest võistlusmasina esiosa ja eelviimasel kiiruskatsel lipsas taas sõiduviga sisse ning tulemuseks kolmanda koha loovutamine Latvalale.
Viienda kohta suutis ka teise võistluspäeva järel säilitada Sebastien Ogier. Prantslase poolt juhitud Citroenil puudus päeva esimeses pooles tagumine spoiler ning seega oli masin kiiretel lõikudel raskesti juhitav. Hoolimata sellest suutis Ogier konkurendid seljataga hoida. Esimest Rootsi rallit sõitva prantslase päeva parim katseaeg oli Hagfors Spridi kolmas koht.
Sarnaselt Ogieriga suutis ka Henning Solberg säilitada esimesel päeval võideldud positsiooni.
Norralane oli rahul päeva esimese poolega, kuid tegi päeva teisel poolel vale rehvivaliku ning kaotas palju väärtuslikke sekundeid.
Kohtadele seitse ja kaheksa käis heitlus kõikidel teisel päeval läbitud kiiruskatsetel. Võitjana väljus duellist Wilson vs Østberg , britt. Ennem viimast võistluspäeva lahutab võistlejaid 13,2 sekundit.
Avapäeva kolmeteistkümnendalt kohalt üheksandaks suutis kerkida Petter Solberg. Norralane otsis terve päeva õiget sõidurütmi ning võistlusmasina setinguid , kuid päeva lõppedes sõnas, et lubab need otsida viimaseks võistluspäevaks. Solbergi parim katseaeg oli Fredriksbergi teise läbimise viies koht.
Viimasest punktikohast ennem viimast võistluspäeva hoiab kinni kohalik iidol P-G Andersson. Skoda Fabia S2000 masinat rooliv rootslane on klassi S-WRC liider ning kindlasti soovib ta sellel kohal ka ralli lõpetada.

1.M Hirvonen/J Lehtinen FIN

2. S Loeb/D Elena FRA

3. J-M Latvala/M Anttila FIN

4. D Sordo/M Marti ESP

5. S Ogier/J Ingrassa FRA

6. H Solberg/I Minor NOR

7. M Wilson/S Martin GBR

8. M Østberg/J Andersson NOR

9. P Solberg/P Mills NOR

10. P-G Andersson/A Fredriksson SWE

26. O Tänak/K Sikk EST

29. M Grönholm/T Rautiainen FIN

35. K Räikkonen/K Lindström FIN

Katsevõite 2.võistluspäeval:
3 (SS10,11,12) – Sebastien Loeb

2 (SS13,15) – Jari-Matti Latvala

1 (SS9) – Mikko Hirvonen

1 (SS14) – Marcus Grönholm

1 (SS16) – Martin Prokop


SS 17 Rämmen 1 21,87 km 08:52
SS 18 Värmullsåsen 1 23,41 km 09:28
SS 19 Lesjöfors 10,49 km 11:51
SS 20 Rämmen 2 21,87 km 12:23
SS 21 Värmullsåsen 2 23,41km 13:52
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... rally_id=S
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp