Ralli kaartide levitamine foorumis on keelatud
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Ralli kaartide levitamine foorumis on keelatud
Rallifoorumis on ralli kiiruskatsete kaartide levitamine keelatud, kui korraldaja ei ole ise nõusolekut levitamiseks andnud.
Kaardid on korraldaja omad ja tal on õigus otsustada, kuidas ta neid levitab.
Ükskõik, kas kava müüb korraldaja ise või on see Autolehe vahel, neil mõlemal on huvi oma toodet müüa. Selle asemel, et üritada kõike tasuta saada, parem toetage neid.
Kaardid on korraldaja omad ja tal on õigus otsustada, kuidas ta neid levitab.
Ükskõik, kas kava müüb korraldaja ise või on see Autolehe vahel, neil mõlemal on huvi oma toodet müüa. Selle asemel, et üritada kõike tasuta saada, parem toetage neid.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Saan sellest täiesti aru, et see on puht müügimehe aspektist vaadatuna väga paha ja kahjulik asi, aga võtkem asja ka rallifänni seisukohast. Mina kes ma elan pärapõrgus, mul ei ole võimalust Tallinna, Tartu ja Pärnu nimelt rallipassi ostma sõita, aga samas tahaksin ka teda kusthohast kiiruskatse läbi jookseb, et vaatama minna. Ja ma ei kavatse mitte mingil juhul kava ostmata jätta, kui ma varem kava saanud ei ole, siis ostan ALATI kiiruskatselt kava ükskõik palju see ka ei maksaks, arvan, et rallifoorumist ei jäta enamus kaarti ostmata, olgu see siis linnast või katselt. Olgem ausad, siia on kogunenud ikkagi Eesti rallifännide intelligentsemad isendid. Aga mõistan täielikult ka teist poolt...
Lahenduseks võiks olla see, et umbes 4-5 päeva varem, kui kavad müügile jõuavad võiks kava olla ka ralli kodulehelt tellitav.
Lahenduseks võiks olla see, et umbes 4-5 päeva varem, kui kavad müügile jõuavad võiks kava olla ka ralli kodulehelt tellitav.
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Näiteks mingi SMS plugin võiks ju olla jah olemas, mille kaudu saaks osta enda mailile kaardid. Või siis Autolehel koostöös Autospordiliiduga ainuõigus kõikide Eesti rallide kaartide avaldamisele. Siis jääks see hala ka ära, et elan pärapõrgus ja kuskilt kaarte ei saa. Postkontor on ikka läheduses olemas...
Minu hinnangul on väheväärtuslik sellise teema ülespuhumine.
See "saamatu jäänud tulu" on suht olematu selle kaardi avalikustamise või mitteavalikustamise korral. Pigem võiks olla EAL poolt korraldajatel kohustus ala propageerimiseks ning paremaks meediakajastuseks kõik kaardid 3-4 päeva enne rallit üles panna oma kodulehele.
Ise olen alati siiski originaalkaardi ostja.
See "saamatu jäänud tulu" on suht olematu selle kaardi avalikustamise või mitteavalikustamise korral. Pigem võiks olla EAL poolt korraldajatel kohustus ala propageerimiseks ning paremaks meediakajastuseks kõik kaardid 3-4 päeva enne rallit üles panna oma kodulehele.
Ise olen alati siiski originaalkaardi ostja.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 470
- Liitunud: 06 Juul 2008, 11:09
Pole kunagi jäänud ükski pilet ega ka kaart sellepärast ostmata, samas aga on netis avaldatud kaartidest palju abi olnud, kuna saab juba õite varakult oma marsruudid paika panna. Keio pakkus päris häid lahendusi välja. Samas aga ma ei saa sellest keelamisest siin aru, kuna tõepoolest on foorumis koos rallifännide mõistlikumad esindajad.
Teiseks: keelamine ei too erilist muutust kaasa, kuna neid kaarte saab ükskõik kuhu üles laadida ja info levib väga kiiresti praegusel moodsal internetiajastul. Erilist edu ja finantsilist ksaumit sellega niikuinii ei saavutata.
Teiseks: keelamine ei too erilist muutust kaasa, kuna neid kaarte saab ükskõik kuhu üles laadida ja info levib väga kiiresti praegusel moodsal internetiajastul. Erilist edu ja finantsilist ksaumit sellega niikuinii ei saavutata.
Ühinen arvamusega, et üles puhutud teema siin foorumis on suhteliselt mõttetu. Kindlasti suur enamus selle foorumi kasutajaid ostab ALATI ka originaalkaardi, kui rallile minek. Kui aga korraldajad ei suuda 3-4 päeva ennem ralli toimumist teha kaarti kättesaadavaks igasse Eestimaa nurka, siis on see kivi nende kapsaaeda. Samuti öelge mulle kuidas saavad kaartidega ennem rallit tutvuda soomlased, lätlased, leedukad... ?
Kui siin abistavate rallikaartide jagamine hädas olijatele keelatakse (olgem ausad, et nende skännitud või pildistatud kaartide kvaliteet tihti kriitikat ei kannata), siis hakatakse neid levitama kusagil teises foorumis, ftp serverite või torrentide kaudu. Loodus tühja kohta ju ei salli
Kui siin abistavate rallikaartide jagamine hädas olijatele keelatakse (olgem ausad, et nende skännitud või pildistatud kaartide kvaliteet tihti kriitikat ei kannata), siis hakatakse neid levitama kusagil teises foorumis, ftp serverite või torrentide kaudu. Loodus tühja kohta ju ei salli
Aga kui kõik ostavad kaardi, milleks siis alati juba nädalaid enne on vajadus katsete asukoha järele? Et teada saada, kus asub Rakvere või Võru? Praeguse ralli puhul on kaardid müügil nädal enne rallit ja see peaks küll piisav aeg olema kõigile.
Igas Eesti nurgas ei peagi kaardid müügil olema, Soome meistrikatel saad kaarte laupäeva hommikul ja umbes kolmest bensiinijaamast. keegi ei nurise ja ka foorumites on reeglid, et neid ei postitata ja katsete asukohti muul moel ei avaldata.
Igas Eesti nurgas ei peagi kaardid müügil olema, Soome meistrikatel saad kaarte laupäeva hommikul ja umbes kolmest bensiinijaamast. keegi ei nurise ja ka foorumites on reeglid, et neid ei postitata ja katsete asukohti muul moel ei avaldata.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Et miks kaarte on ennem rallit vaja, hmm...
Võib-olla selleks, et inimesed saaksid orienteeruvad plaanid teha, et millistele katsetele minna, mis kellast midagi toimub, kus ööbida jne.
Toome siia ekstreemse näite eelmisest aastast - Tallinna ralli ja Tori-Muraka kiiruskatse. Minu jaoks oli väga suur vahe kas jalutada mõnisada meetrit kodust kiiruskatse starti või sõita hommikul varakult 130km. Kas oleks piisanud ainult teadmisest, et kus asub Tallinn.
Kui Soome meistrikatel saab kaarte nii nagu sa Kristo kirjeldasid, siis ei tähenda see kaugeltki seda, et nii on õige ja et paremini kuidagi ei saa ega polegi vaja teisiti. Me võiks ju olla neist paremad ometi. Fakt on see, et kui info on eelnevalt kõigile huvilistele hästi kättesaadav tuleb ka rohkem (välis)võistlejaid, publikut, sponsoreid jne.
Tasuks mõelda selles suunas ennem kui hakata käskima ja keelama, kas pole?!
Võib-olla selleks, et inimesed saaksid orienteeruvad plaanid teha, et millistele katsetele minna, mis kellast midagi toimub, kus ööbida jne.
Toome siia ekstreemse näite eelmisest aastast - Tallinna ralli ja Tori-Muraka kiiruskatse. Minu jaoks oli väga suur vahe kas jalutada mõnisada meetrit kodust kiiruskatse starti või sõita hommikul varakult 130km. Kas oleks piisanud ainult teadmisest, et kus asub Tallinn.
Kui Soome meistrikatel saab kaarte nii nagu sa Kristo kirjeldasid, siis ei tähenda see kaugeltki seda, et nii on õige ja et paremini kuidagi ei saa ega polegi vaja teisiti. Me võiks ju olla neist paremad ometi. Fakt on see, et kui info on eelnevalt kõigile huvilistele hästi kättesaadav tuleb ka rohkem (välis)võistlejaid, publikut, sponsoreid jne.
Tasuks mõelda selles suunas ennem kui hakata käskima ja keelama, kas pole?!
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 456
- Liitunud: 02 Okt 2009, 08:07
- Asukoht: Aruküla
- Kontakt:
sry aga ärge nähke tonti seal, kus seda pole.
jah, ma saan aru, et hetkel on masu, täpe, pupu jne ja iga sent on ärimehele oluline, kuid vaadake asja ka publiku poolelt. eriti nendelt, kes siin käivad. ega me ei tahagi rallikaarte, et see 25 krooni säästa, vaid selleks et saada ettekujutus, kus ralli täpselt toimub, mis kellaks kusagile kohale minna ja mida seal näha võib.
selle asemel, et vinguda ja nõuda, et keegi kaarte ei jagaks võiks EAL teha lepingu mõne ettevõttega, kes tegeleb sellega, et näiteks nädal enne rallit oleks rallikaardid/kavad trükitud ja saaks posti/emaili/valitud poodidest soetada.
kui keegi tahaks raha säästa, siis ta tõenäoliselt ei läheks üldse rallile ei tallinnast, ega ka kusagilt mujalt, sest praeguste kütusehindade juures maksab transport hulga rohkem kui rallipassi või kaardi ostmine.
vb on probleem selles, et kaupmees elab vanast rasvast ega vaevu inimestele kaartide saamist mugavaks teha. paar päeva enne üritust tulevad kaardid müüki rallikandi kohalikesse bensiinijaamadesse. kes kohalik pole, peaks keelu teoorias imema rallipäevani näppu. saades vihjeid, et seal ja seal vb midagi toimub. reaalselt ettekujutus on null.
jah, ma saan aru, et hetkel on masu, täpe, pupu jne ja iga sent on ärimehele oluline, kuid vaadake asja ka publiku poolelt. eriti nendelt, kes siin käivad. ega me ei tahagi rallikaarte, et see 25 krooni säästa, vaid selleks et saada ettekujutus, kus ralli täpselt toimub, mis kellaks kusagile kohale minna ja mida seal näha võib.
selle asemel, et vinguda ja nõuda, et keegi kaarte ei jagaks võiks EAL teha lepingu mõne ettevõttega, kes tegeleb sellega, et näiteks nädal enne rallit oleks rallikaardid/kavad trükitud ja saaks posti/emaili/valitud poodidest soetada.
kui keegi tahaks raha säästa, siis ta tõenäoliselt ei läheks üldse rallile ei tallinnast, ega ka kusagilt mujalt, sest praeguste kütusehindade juures maksab transport hulga rohkem kui rallipassi või kaardi ostmine.
vb on probleem selles, et kaupmees elab vanast rasvast ega vaevu inimestele kaartide saamist mugavaks teha. paar päeva enne üritust tulevad kaardid müüki rallikandi kohalikesse bensiinijaamadesse. kes kohalik pole, peaks keelu teoorias imema rallipäevani näppu. saades vihjeid, et seal ja seal vb midagi toimub. reaalselt ettekujutus on null.
Kes minemas, arveldamine ainult sulasKLX kirjutas:Ralli täpne ajakava on ka saladus, ehk need, kes tänaseks pole Mariines kava ostmas käinud, ei tea katsete algusaegasidki, sest mina internetist neid ei leia!

"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 24 Mai 2006, 18:42
- Asukoht: Tallinn
ütlen ka oma sõna sekka. minu eeldus on, et tahetakse raha/huviliste arvu maksimeerida. kui mitte, siis screw this following bit.
tegemist on klassikalise küsimusega aastal 2010. ja seda väga paljudes valdkondades - muusikatööstus ja raamatukaubandus ehk klassikalisemad näited, eestis on 2010 teema (online)ajakirjandus: kuhu tõmmata piir paid vs free contenti vahel. ja kes on veidi jälginud, siis lihtsustatult esineb kaks leeri: nö 'old school' - need kes ütlevad, et "patenteeri ära, keela ja anna ainult raha eest" ja "new school" e. teised, kes ütlevad - tehke oma ärimudel selliselt ringi, et see lähtuks sellest, mida inimesed tegelikult nagunii teevad (nt piravad muusikat). viimaste (mitte pirajate, vaid uue kooli
eestkõneleja on marketingiguru Seth Godin, keda võib jälgida http://sethgodin.typepad.com/
kes võidab, seda näitab aeg. minu vaieldamatu eelistus on 'new school'. kuulsaimad edulood on apple itunes pood näiteks või ka seth godini raamat "unleashing the idea virus" mida ta annab ära tasuta. samas võib seda ka osta ja miljonid on seda teinud. huvitav, miks see töötab?
täpselt samuti on ka rallikaartidega. Karmen, tehke testi: 1 kord nii, et rallikaardid on ainult autolehe vahel vmsiganes kohas (so - no autoleht, no rally) ja teine kord tasuta kättesaadavad ja laialt levitatav ning raha korjatakse katsete parimatele kohtadele nagu võruski oli. ja siis saategi teada, kumb rohkem pappi sisse toob.
enda kogemusest võrus - käisin kahel katsel kokku 50eeki eest. ausalt, kui ma ei oleks kaarti venna käest saanud, siis ma poleks kummalegi läinud. tõepoolest, ma pole selline fänn, kes teab neid kolme tanklat kust neid kaarte saab, ma tangin automaattanklas. ja tõsisemad fännid võivad öelda, et novot, ole rohkem kursis. ja kui see on rallikorraldajate soov hoida üritust "omas ringkonnas" siis muidugi on kõik broo, nagu alguses öeldud.
tegemist on klassikalise küsimusega aastal 2010. ja seda väga paljudes valdkondades - muusikatööstus ja raamatukaubandus ehk klassikalisemad näited, eestis on 2010 teema (online)ajakirjandus: kuhu tõmmata piir paid vs free contenti vahel. ja kes on veidi jälginud, siis lihtsustatult esineb kaks leeri: nö 'old school' - need kes ütlevad, et "patenteeri ära, keela ja anna ainult raha eest" ja "new school" e. teised, kes ütlevad - tehke oma ärimudel selliselt ringi, et see lähtuks sellest, mida inimesed tegelikult nagunii teevad (nt piravad muusikat). viimaste (mitte pirajate, vaid uue kooli

kes võidab, seda näitab aeg. minu vaieldamatu eelistus on 'new school'. kuulsaimad edulood on apple itunes pood näiteks või ka seth godini raamat "unleashing the idea virus" mida ta annab ära tasuta. samas võib seda ka osta ja miljonid on seda teinud. huvitav, miks see töötab?

täpselt samuti on ka rallikaartidega. Karmen, tehke testi: 1 kord nii, et rallikaardid on ainult autolehe vahel vmsiganes kohas (so - no autoleht, no rally) ja teine kord tasuta kättesaadavad ja laialt levitatav ning raha korjatakse katsete parimatele kohtadele nagu võruski oli. ja siis saategi teada, kumb rohkem pappi sisse toob.
enda kogemusest võrus - käisin kahel katsel kokku 50eeki eest. ausalt, kui ma ei oleks kaarti venna käest saanud, siis ma poleks kummalegi läinud. tõepoolest, ma pole selline fänn, kes teab neid kolme tanklat kust neid kaarte saab, ma tangin automaattanklas. ja tõsisemad fännid võivad öelda, et novot, ole rohkem kursis. ja kui see on rallikorraldajate soov hoida üritust "omas ringkonnas" siis muidugi on kõik broo, nagu alguses öeldud.