Suurbritannia ralli 2009 - III päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Püüan sinu mrali´le esitatud küsimusele vastata. Teen seda lühidalt ja absoluutselt subjektiivselt ja eeldan, et sa oled Märtin-Park koosluse tänapäevase Ford WRC ralliauto arendamisega kursis aastani 2004:Prommi kirjutas:Ahjah valgusta mind pimedat, et mismoodi ta Markko karjääri hävitas?
Oli see juba 2004.a. ca juunikuust alates, kui Malcolm lubas "kohe-kohe" teavitada Fordi järgmise aasta plaanidest...
See "kohe" liikus sujuvalt hilissügisesse, kui räägiti juba Fordi täielikust lõpetamisest WRC sarjas...
Arvatagi, et see, samal ajal tihedas võistlusgraafikus olevatel, senini tugevat närvi omanutel "siibrisse viskas" ja sai mitmelgi moel saatuslik otsus tehtud, ühe kindlat juttu ajanud Prantsuse tiimga ühinemiseks . . .
Ega Wilson ei tee selliseid otsuseid, Ford ei olnud jätkamises kindel ja tema lihtsalt ootas tehaselt vastust,mis venis.uhtikas kirjutas:Püüan sinu mrali´le esitatud küsimusele vastata. Teen seda lühidalt ja absoluutselt subjektiivselt ja eeldan, et sa oled Märtin-Park koosluse tänapäevase Ford WRC ralliauto arendamisega kursis aastani 2004:Prommi kirjutas:Ahjah valgusta mind pimedat, et mismoodi ta Markko karjääri hävitas?
Oli see juba 2004.a. ca juunikuust alates, kui Malcolm lubas "kohe-kohe" teavitada Fordi järgmise aasta plaanidest...
See "kohe" liikus sujuvalt hilissügisesse, kui räägiti juba Fordi täielikust lõpetamisest WRC sarjas...
Arvatagi, et see, samal ajal tihedas võistlusgraafikus olevatel, senini tugevat närvi omanutel "siibrisse viskas" ja sai mitmelgi moel saatuslik otsus tehtud, ühe kindlat juttu ajanud Prantsuse tiimga ühinemiseks . . .
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Tegelikkuses mõtlen 2005. aasta lõpus sündinut - pärast Grönni Fordi palkamist ootasid kõik teise sõitja valimist. Kes valituks osutus valikust MM vs MH, on teada. Ja ka Hirvonen ise on kaudselt maininud, et Jouhki köhitud räiged euromiljonid (mille number ei hakka ühega!) osutusid määravaks. Niisamuti ka see, kuidas Hirvonen 2004. aastaks end Subarusse OSTIS (CMR-i enda eest). Subaru aja tulemusi (mida polnud) teame samuti hästi.
Nõustun viimati öelduga. Aga eelnevatele mõtetele lisaks minu poolne arvamus on see, et iga mees on omad otsused ise teinud. Niisiis ei näe ma kellegi karjääri hävitamist kuskil. Samas see on minu arvamus ja ei peagi teiste omaga ühtima. Selles maailmas on tegemist rahade ja äriga, niisiis igaüks tegi omad otsused ise nii nagu õigeks pidas.
Asja tuum pole isegi kellegi-poolne karjääride "hävitamine", vaid see, miks on 2005. a kuue tehasetiimi asemel nüüd kaks. Minu mälu järgi seostati Märtinit Mitsubishi kohaga 2006. a-ks, enne kui nad ootamatult lahkusid. Nii et nende jätkamise korral võinuks ka Markko edasi võistelda. Selge see, et vähene tehaste arv on tegelikult terve rea andekate sõitjate WRC-karjääre hävitanud, nii mõnigi neist üritab nüüd nt IRC-s tegusid teha.
Mina tahaks Wilsoni, Hirvose, Latvala, Jouhki ja kõikide teiste meeste süüdistajatele meenutada, et otsuseid oma karjääri suhtes teeb iga mees ikka ise.
Kuna mõningatel meestel on asjaolude suhtes väga selektiivne mälu siis ma ma tahaks lisaks meenutada Peugeoti renomeed mis oli ülieduka B-rühma "205 nö naasmise" ajaks tehtud 206 selgelt võitja-meeskond/auto üliedukas kombinatsioon. Lisaks sellele tuleb meeles pidada Burnsi ja 206 kogemus ning sealt edasi seosed. Laialt oli ka teada ka Peugeot jutt sellest kuidas 307 on spetsiaalselt algusest peale projekteeritud ja ehitatud rallit silmas pidades võitjaautoks. Räägiti palju erinevatest tehnilistest detailidest ja muust. Samuti oli teada, et Marlboro toetatud Peugeoti sõitjate palgad on üle Fordi poolt makstavate.
Äkki nende faktide meenutamine väldib edaspidist tatipritsimist.
Kuna mõningatel meestel on asjaolude suhtes väga selektiivne mälu siis ma ma tahaks lisaks meenutada Peugeoti renomeed mis oli ülieduka B-rühma "205 nö naasmise" ajaks tehtud 206 selgelt võitja-meeskond/auto üliedukas kombinatsioon. Lisaks sellele tuleb meeles pidada Burnsi ja 206 kogemus ning sealt edasi seosed. Laialt oli ka teada ka Peugeot jutt sellest kuidas 307 on spetsiaalselt algusest peale projekteeritud ja ehitatud rallit silmas pidades võitjaautoks. Räägiti palju erinevatest tehnilistest detailidest ja muust. Samuti oli teada, et Marlboro toetatud Peugeoti sõitjate palgad on üle Fordi poolt makstavate.
Äkki nende faktide meenutamine väldib edaspidist tatipritsimist.
Ma arvan,et keegi siin otseselt tatti ei pritsi,sest juhuslikke kommentaatoreid juhtub siia harva.Järelikult avaldatakse oma subjektiivseid arvamusi,mis kindlasti ei pretendeeri absoluutsele tõele,aga selleks ju foorumid ongi.
Mis aga puutub viimasesse kirjutisse,siis minule meenub seoses Peugeot 307-ga hoopiski see,et kohe 2004 aasta poolepealt,kui masin välja tuli,kukkus Grönholm seda sõimama ja mõnitama.Ta ju väitis koguaeg,et see on täielik kummut,millega pole võimalik rallit sõita.Aga ju siis palganumbrid olid nii head,et ära ta sealt ei tulnud ja huvitav oli seegi,et talle oma sõnavõttude eest kinga ei antud.
Ütleks veel,et mul pole midagi selle vastu,kui Hirvonen tiitli võidaks,aga minu jaoks on tähtis,et ta oleks siis kiireim...alistaks nii Loebi kui teised.Aga seni kuni ta nii hea pole,siis ei tahaks sellist meistrit.
Mis aga puutub viimasesse kirjutisse,siis minule meenub seoses Peugeot 307-ga hoopiski see,et kohe 2004 aasta poolepealt,kui masin välja tuli,kukkus Grönholm seda sõimama ja mõnitama.Ta ju väitis koguaeg,et see on täielik kummut,millega pole võimalik rallit sõita.Aga ju siis palganumbrid olid nii head,et ära ta sealt ei tulnud ja huvitav oli seegi,et talle oma sõnavõttude eest kinga ei antud.
Ütleks veel,et mul pole midagi selle vastu,kui Hirvonen tiitli võidaks,aga minu jaoks on tähtis,et ta oleks siis kiireim...alistaks nii Loebi kui teised.Aga seni kuni ta nii hea pole,siis ei tahaks sellist meistrit.
Maineka nimega sõitja
Oleks, mis oleks, aga lõpuks võidab see kellel on hooaja lõpus kõige rohkem punkte. Mootorisport kord juba on selline ala, kus välised tegurid mängivad tähtsat rolli ja sellega tuleb arvestada. Kord on ühel ebaõnne ja kord on teisel. Aga sellest tuleb üle olla. Loeb näitas juba hooaja alguse viie võiduga, et ta on ikkagi tipptegija ja tema võitmine nii lihtne ei ole. Sellega, et ta lubas endale mitmeid vigu lasi ta Hirvoneni endale ohtlikult lähedale ja Hirvonen suutis talle antud võimalusest maksimumi võtta. Auga teenitud teine koht. Ja sellist rallit me ju tahtsimegi, et tiitli saatus oleks lahtine viimaste kilomeetriteni. Järgmine aasta uue hooga ja kõik on sõbrad edasi 
