Suurbritannia ralli 2009 - II päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
See on mingi lambiaeg, sest nad andsid ajakaardi lõpuautole. Said küll kraavist välja ja liiguvad omal jõul hooldealale. Et ikkagi ss10 eest peaks neil tulema 5 minutit ja mõlema järgmise eest 5. Kokku 15.Märtinfänn kirjutas:Egon sai välja auto ja sõidab edasi,kas poleks olnud mõttekam super rallitada homme? +1:09:09.1
Viimati muutis Kristo, 24 Okt 2009, 18:48, muudetud 1 kord kokku.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Seis 12. katse järel:
1. Sebastien Loeb Citroen 2.32.21,4
2. Mikko Hirvonen Ford + 30,2
3. Daniel Sordo Citroen + 1.20,1
4. Petter Solberg Citroen + 1.44,1
5. Sebastien Ogier Citroen + 4.21,6
6. Henning Solberg Ford + 5.22,8
7. Matthew Wilson Ford + 6.30,0
8. Jari-Matti Latvala Ford + 8.02,5
1. Sebastien Loeb Citroen 2.32.21,4
2. Mikko Hirvonen Ford + 30,2
3. Daniel Sordo Citroen + 1.20,1
4. Petter Solberg Citroen + 1.44,1
5. Sebastien Ogier Citroen + 4.21,6
6. Henning Solberg Ford + 5.22,8
7. Matthew Wilson Ford + 6.30,0
8. Jari-Matti Latvala Ford + 8.02,5
Rallime Mönuga !
Nonoh - ma ütleks, et siin pole nii palju Mikkole kaasaelajad kuivõrd inimesed kes väärtustavad pingelist võidusõitu finishini ilma meeskonna korralduseta jnejne. Konkreetselt mees mets tee auto kell.Patrick kirjutas:Saan aru, et siin suured Mikko'le kaasaelajad, aga minul on küll päeva lõpu ja Loeb'i üle hea meel. Ta on ikka täielik fenomen.
Kahju, et Egonil nii läks, aga väga tublisid aegu sõitis, loodan, et homme ikka rajal.
Loeb on fenomen. Mikko on teinud suure töö ja jõudnud väga kannule ja kahtlemata kuulub rallimaailma tippu.
Lase parim võidab. Ja mul isiklikult ükskõik kumb neist parem. Loebile hakkasin pöialt hoidma tema esimesest wrc-aastast. Mikko võiks ka vahelduseks võita ja oma suure töö eest tasu saada. Ainus häda Loebi selle aasta tiitliga on paar suurt musta plekki mis pritsiti sinna FIA ja võistluste kohtunike poolt - nimelt oleks homologeerimata stabikavarras pidanud kaasa tooma diskvalifitseerimise ja lahtiste rihmadega sõit teistega võrdse karistuse. Siinkohal andestati talle selle 5x ilmameistritiitli eest midagi mida kellelegi teisele pole andestatud ning reeglite järgi ei oleks talle ka tohtinud seda andestada.
Kurb - aga seetõttu on see tiitel "määritud" - isegi vaatamata sellele, et see viimane mees-mehe vastu sõit walesis näitab, et Loeb on parem.
Minu poolest võiks kõik rallid olla samasugused - kõik või ei midagi tüüpi
