Tervist. Plaan hakata talvest rallit sõitma. Arvatavasti esialgu rahvast. Mida ma modifikatsioone ma peaksin autole tegema. Kes teab midagi rääkida see rääkigu.
Nagu ma aru saan, plaanid ehitada rallikas golf kahest. Selle koha pealt soovitaksin ühendust võtta Ivar Tänakuga, kes on paar aastat seda masinat aretanud.
Samas kui nüüd vaadata Tänaku rallide lõpetamise protsenti ja katkestamiste põhjusi, siis kas golf on ikka see õige masin rallirajale... tean et ta kasutab suht palju tehnikat, mis hangitud läbi Saksa Auto otse tehasest ja mis mõeldudki võistlemiseks. Aga..... ei vii see masin teda eriti tihti lõpuni.
nu kui rahvast sõitma hakata on golf siiski üks paremaid (oma kogemusest)
aga modifikatsioonid auto juures - hmmm.... liiga pikaks läheb siin lahti rääkimine, osta parem valmis auto - sobiva hinna juures olen aasta lõpul nõus loobuma enda omast
samas kui sportliku peale mõtled siis, 08 oleks ehk kõige optimaalsem valik
Kui hakata rallikat ehitama, on tõesti vaja enne sügavalt järgi mõelda, millist autot ehitada ja millisele on vähegi võimalus varuosi saada just võidusõiduks. Olen ise ehitanud 2 autot ja ..... lihtne see polnud.
Golfi saab enam vähem vastupidavaks, kui mootori ja k-kastiga liiga hoogu ei satu. ma ei tea täpselt, kui palju on rahvarallis auto ehitamine lubatud, aga teatud piirini on selle auto ehitus ja ülalpidamine mõistliku rahaga võimalik ära toimetada.
Eks iga "hobune", mida autole lisad, hakkab kuskilt miskit murdma, korralik mootor, sidur, käigukast.... rahaliselt kuskil150 000.- ja ilma naljata, see aga tähendab, et võimsus on nii suur, et pead kohe hakkama ka veo osadele mõtlema, mis omakorda on suht suur väljaminek.
alex kirjutas:Samas kui nüüd vaadata Tänaku rallide lõpetamise protsenti ja katkestamiste põhjusi, siis kas golf on ikka see õige masin rallirajale... tean et ta kasutab suht palju tehnikat, mis hangitud läbi Saksa Auto otse tehasest ja mis mõeldudki võistlemiseks. Aga..... ei vii see masin teda eriti tihti lõpuni.
Nohh..uue Golfiga pole Tänak ju ültse palju katkestanud..3 Starti on teinud ja neist ühe katkestanud ..aga kui vaadata Atsi tulemusi siis tabelis ainult KKKK-d
Ja enne Golfi oli Tänakul Sciro, mis peaks praegu ka müügis olema ..selle häda oli see et ..et selle käigukasti oli topitud samara plokk.. ja Golfi veovõllid ei pidanud selle laksule vastu..oleks tulnud kohe Selholmist õige kasti sisu tellida ja õiged veovõllid ..valgel peaks olema ..ja tellitud mitte läbi saksa auto .
Lätakad panevad krossis näiteks Golfidega, mille küljes Samara kastid ..kasti istutamine maksis mõniaeg tagasi (koos tänava kastiga) 1kg USD-i .
alex kirjutas:Ah eks tegelt ole iga masinaga jama, mis ise ehitatud ja pauk liiga suureks aetud.
Ja targad olla kungi öelnud.. et rallika ehitus alaku kõigepealt käigukastist ja sildadest.. ja kui siis veel raha üle on, võib mootrit ka tibake järele aidata ...
Driver1 kirjutas:Selline j2rjekorda ka ju loogiline
Nii et lähed poodi..ostad diisel caddy peaülekande, surud selle oma Golfi kasti..uued laagrid ka ..investeeringu suurusjärk ca 5-7tuhat.
Tahad blokki ka siis ..samara oma mul vedeleb ( ketas blokk hind 3600.-) ..aga selle panemine Golfi kasti on paras nipitamine .VW kasti jaoks tehtud blokk maksab ca 20 tuhat .
Parimad kastid Golfil on FM ja 2Y ja muidugi +Caddy peaülekanne http://www.jwsvws.com/020%20Transmission%20Guide.html
Ahhjaa..konsultasooni andmise eest pudel limpsi ka paluks