Rapla ralli 2009
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 378
- Liitunud: 19 Aug 2009, 19:06
- Asukoht: Rakvere
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Sry eespool kommenteerijad, kuid minul on nii mõndagi halba öelda korralduse kohta.
SS 3 vaatama sõites lasti meid 16.20 finishist katsele, kuigi katse oleks pidanud juba 20 minutit kinni olema, keegi mitte midagi ei öelnud selle kohta. Parkisime auto ilusti kaugele (viimane mahapööre) lintide taha ära ning jäime starti ootama. Aeg venis aga nullautosid ei paistnud kuskilt, äkki tuli buss ja seejärel kohtunikud, kes teatasid, et katse hilineb, kuna turvamehed ei jõudnud õigel ajal katsele. Kõrval seisnud julgestajalt päriti, "kas sul vile on?" , eitava vastuse saanud öeldi talle "mnjah, eks sa vaata siis, et keegi katsele ei roniks".
Ok, see on pisiasi, kuid minu arust kõige suurem ning nö. "raskem" eksimus oli SS 3 katse lõpus, kui tuli viimane võistleja ning tema tuules viimane vilkurauto, mis avas katse. See auto võib rajale minna alles peale viimase auto lõpetamist katsel, kuidas ta küll katsele lubati, ei oska mina öelda. Kusjuures, sellist trikki oli see viimane auto kogu päeva teinud. Täna küll ei juhtunud midagi, kuid kujutame ette olukorda, kus võistlusauto teeb avarii, sõitjad saavad viga ning kiirabi autol on katse algusest lühem maa õnnetuseni, hakkab sõitma, kuid ei saa edasi, kuna rahvas juba liigub katselt, sest rada on avatud. Vabandust aga sellise korraldusega ei tule küll EMV etapi korraldamisest midagi välja.. .
Kiita võiks korraldajaid, et siinseal oli märgata prügikaste..aga ikka leidus lolle, kes 3m kaugusele sellest pürgi maha loopisid.
Rallist aga üldiselt, tolmu oli väga palju, kohati ei jõudnud see äragi kaduda, enne , kui uus auto juba tuli. Näiteks peale Grossi tulnud Kaur sõitis sisuliselt tolmus.. . Rõõmu valmistas aga jätkuvalt Jeets, kes näitas, et tal on tulevikus kiirust ka mõni EMV etapp võita.
SS 3 vaatama sõites lasti meid 16.20 finishist katsele, kuigi katse oleks pidanud juba 20 minutit kinni olema, keegi mitte midagi ei öelnud selle kohta. Parkisime auto ilusti kaugele (viimane mahapööre) lintide taha ära ning jäime starti ootama. Aeg venis aga nullautosid ei paistnud kuskilt, äkki tuli buss ja seejärel kohtunikud, kes teatasid, et katse hilineb, kuna turvamehed ei jõudnud õigel ajal katsele. Kõrval seisnud julgestajalt päriti, "kas sul vile on?" , eitava vastuse saanud öeldi talle "mnjah, eks sa vaata siis, et keegi katsele ei roniks".
Ok, see on pisiasi, kuid minu arust kõige suurem ning nö. "raskem" eksimus oli SS 3 katse lõpus, kui tuli viimane võistleja ning tema tuules viimane vilkurauto, mis avas katse. See auto võib rajale minna alles peale viimase auto lõpetamist katsel, kuidas ta küll katsele lubati, ei oska mina öelda. Kusjuures, sellist trikki oli see viimane auto kogu päeva teinud. Täna küll ei juhtunud midagi, kuid kujutame ette olukorda, kus võistlusauto teeb avarii, sõitjad saavad viga ning kiirabi autol on katse algusest lühem maa õnnetuseni, hakkab sõitma, kuid ei saa edasi, kuna rahvas juba liigub katselt, sest rada on avatud. Vabandust aga sellise korraldusega ei tule küll EMV etapi korraldamisest midagi välja.. .
Kiita võiks korraldajaid, et siinseal oli märgata prügikaste..aga ikka leidus lolle, kes 3m kaugusele sellest pürgi maha loopisid.
Rallist aga üldiselt, tolmu oli väga palju, kohati ei jõudnud see äragi kaduda, enne , kui uus auto juba tuli. Näiteks peale Grossi tulnud Kaur sõitis sisuliselt tolmus.. . Rõõmu valmistas aga jätkuvalt Jeets, kes näitas, et tal on tulevikus kiirust ka mõni EMV etapp võita.