
Poola MM-ralli pikim päev hõlmas endas kuute kiiruskatset, mille kogupikkuseks oli 149,38 km ning päeva pikimal katsel oli pikkust 32,75km. Võistluspäev kujunes põnevaks ning katsete kiirused tõusid vahepeal ligi 200km/h. Poola ralli väga kiired ja nauditavad kiiruskatsed on kahe võistluspäeva jooksul saanud pilootidelt vaid kiidusõnu ning meeletu publiku huvi näitab, et ralli kuulub igati teenitult selle aastasesse MM-kalendrisse.
Teise võistluspäeva kiireim piloot katsetel oli viiekordne maailmameister Sebastien Loeb. Loeb oli päeva kokkuvõttes 35 sekundit kiirem kui ralli liider Hirvonen, kuid esimesel päeval saadud 20. minutiline ajatrahv kukutas prantslase 1.päeva lõpuks 32.kohale ning 2. võistluspäevaga suutis Loeb küll kerkida 13ndale kohale, kuid viimasest punktikohast lahutab MM-liidrit siiski veel ligi 15 minutit.
Viimasel võistluspäeval läbitakse viis kiiruskatset kogupikkusega 86,86km. Ralli lõppeb Mikolajki publikukatsega ning Poola MM-ralli võitja peaks olema finišis pühapäeva pärastlõunal, veidi enne kella nelja

Mikko Hirvonen´i lahutab karjääri üheksandast MM-ralli võidust ja MM -liidrikohast 86,86 km
Foto: http://www.rallye-live.com
Ralli pikimat võistluspäeva liidrina alustanud Mikko Hirvonen suutis liidrikoha säilitada ka viimase võistluspäeva alguseks. Kui päeva esimesel kiiruskatse sõitis Hirvonen nö kindla peale, siis alates päeva teise kiiruskatse keskpaigast kuni viimase kiiruskatseni kulgesid katsed vaid tempos flat-out. Kui soomlane väldib viimasel võistluspäeval sõiduvigu ning Focus WRC masin töötab veatult, vahetub MM-sarja üldliider ning juuli lõpus, augusti alguses sõidetavale kodusele Soome MM-rallile stardib Hirvonen MM-liidrina.
Fordide kaksikjuhtimist aitas terve teise võistluspäeva jooksul kindlustada Jari-Matti Latvala. Fordi teise piloodi ülesanne teiseks võistluspäevaks oli kindlustada Fordide kaksikjuhtimist ning hoida Citroeni piloot Dani Sordo seljataga. Enne viimast võistluspäeva lahutab Fordi piloote vaid 12 sekundit, kuid kindlasti ei luba meeskonna boss Malcolm Wilson meeskonnakaaslastel omavahel võidu eest võitlema hakata ning peamiseks ülesandeks saab olema hooaja teise Fordi kaksikvõidu kindlustamine. Pilootidest on Latvala kogunud viimasest kolmest MM-rallist kõige rohkem MM-punkte.
Kolmandana lõpetas teise võistluspäeva Citroeni piloot Dani Sordo. Peale Sebastien Loebi katkestamist sai hispaanlane meeskonnalt käsu rünnata Fordi duot Hirvonen – Latvala päeva esimeses pooles, Sordo sai seatud ülesandega suurepäraselt hakkama. Kui päeva avakatsel kaotas hispaanlane aega juurde, siis päeva teisel ja kolmandal katsel võttis ta jõudsalt sekundeid tagasi ning lõunapausile läks Sordo vaid 19,5 sekundilises kaotuses ralli liidrile. Korduvkatsetel aga ei püsinud noore hispaanlase tempo enam nii hea, kuigi piloot kiitis nii legendi kui ka masinat ning päeva lõpetas Sordo 38,5 sekundilises kaotuses Hirvonenile.
Kui liidrid Hirvonen, Latvala, Sordo pidasid terve võistluspäeva võitlust poodiumi kohtade osas, siis sama tihe rebimine käis ka kohtadele neli, viis ja kuus. Teise võistluspäeva lõpetuseks väljus sellest duellist võitjana Sebastien, kuid mitte Loeb vaid Ogier. Noor prantslane alustas võistluspäeva kuuendalt kohalt, kuid väikeste pisivigadega kulgenud sõiduga kerkis Ogier üldarvestuses kaks pügalat ning kindlasti soovib Citroen Junior meeskonna piloot hoida vennad Solbergid seljataga kuni ralli finišini.
Petter Solberg oli teisel võistluspäeval sunnitud loovutama neljanda koha nooremale konkurendile, kellel küll kasutada tunduvalt värskem Citroeni tehnika kui 2003.aasta maailmameistril, kuid teades Petteri võitlejahinge, siis kindlasti ei ole Ogier veel pääsenud. C4 ja Xsara pilooti lahutab enne viimast võistluspäeva vaid 7,4 sekundit.
Kuuendana lõpetas ralli pikima võistluspäeva Stobarti piloot Henning Solberg. Norralane hoidis terve võistluspäeva gaasipedaali põhjas ning ei lasknud konkurentidel kaugele libiseda. Enne viimast võistluspäeva lahuta Stobarti esipilooti nooremast vennast 1,3 ja Ogierist 8,7 sekundit.
Eelviimast punktikohta suutis peale teist võistluspäeva kaitsta Stobarti teine piloot Matthew Wilson. Noor britt võitleb sellel rallil seljahädadega, kuid hoolimata sellest on Wilson näidanud korraliku kiirust ning viimasel võistluspäeval suuremaid vigu vältides peaks nii meeskonna kui ka isikliku MM-punktiarve suurenema.
Kodupubliku rõõmuks kerkis teise võistluspäevaga viimasele punktikohale kohalik staar Krzysztof Holowczyc. Ralli pikimale päevale startis poolakas üheksandana ning kaotust seitsmendal kohal olevale meeskonnakaaslasele Matthew Wislonile oli 43,2 sekundit, teise võistluspäeva lõppedes on kahe Strobarti piloodi vahe 25,3 sekundit ning kindlasti soovib koduteedel sõitev Holowczyc võtta veel ühe skalbi.
Poola ralli järjestus peale SS13:
1.M Hirvonen/J Lehtinen(FIN)

2. J-M Latvala/M Anttila (FIN)

3. D Sordo/M Marti (ESP)

4. S Ogier/J Ingrassia (FRA)

5. P Solberg/P Mills (NOR)

6. H Solberg/C Menkerud (NOR)

7. M Wilson/S Martin (GB)

8. K Holowczyc/L Kurzeja (POL)

9. C Rautenbach/D Barritt (ZIM)

10. M Ostberg/J Andersson (NOR)

13. S Loeb/D Elena (FRA)

Katsevõite 2.võistluspäeval:
4 (SS8, 10, 12, 13) – Sebastien Loeb

1 (SS11) – Mikko Hirvonen

1 (SS9) – Dani Sordo


Poola ralli kolmanda võistluspäeva kiiruskatsed SS14 – 18 86,86km
Pühapäev 28.06
SS14 MILKI 1 27.07 km 08:51
SS15 TROS 1 15.11 km 09:57
SS16 MILKI 2 27.07 km 12:49
SS17 TROS 3 15.11 km 13:55
SS18 MIKOLAJKI S. SPEC. 2.50 km 15:24
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... ally_id=PL
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp