Hooaeg 2010
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Hooaeg 2010
Rahvusvaheline Autoliit FIA teatas, et järgmise hooaja vormel-1 meeskondade eelarve võib ulatuda kuni 40 miljoni naelsterlingini ning vastutasuks saavad väiksema eelarvega tiimid suurema vabaduse auto tehnilisel arendamisel.
Uute plaanide kohaselt tõsteti maksimumseelarvet lausa kolmandiku võrra, kuna 30 miljonit naelsterlingit poleks sarjas mõeldav olnud, vahendab itv.com. Tänavu küündib osade meeskondade eelarve pea 200 miljoni naelsterlinguni.
Samas jäeti vabaks kulutused, mida tiimid ei tee otseselt võistlustulemuste parandamiseks. Näiteks pole piiratud turunduskulud, pilootide palk ning võimalikud trahvid.
Eelarve piiridesse jäävatel tiimidel lubatakse kasutada liikuvaid esi ja küljetiibasid, mis parandavad oluliselt teelpüsivust. Lisaks võivad säästurežiimil tiimid võistlushooaja välisel ajal piiramatult testida.
FIA teavitas, et kõik tiimid, kes tahavad osaleda 2010. aasta MM-sarjas peavad oma avaldused esitama 22.-29. maini ning ühtlasi teatama ka, kas tiim arvestab eelarve ülempiiriga.
Samuti otsustas FIA liita sarjaga veel kolm uut tiimi.
Uute plaanide kohaselt tõsteti maksimumseelarvet lausa kolmandiku võrra, kuna 30 miljonit naelsterlingit poleks sarjas mõeldav olnud, vahendab itv.com. Tänavu küündib osade meeskondade eelarve pea 200 miljoni naelsterlinguni.
Samas jäeti vabaks kulutused, mida tiimid ei tee otseselt võistlustulemuste parandamiseks. Näiteks pole piiratud turunduskulud, pilootide palk ning võimalikud trahvid.
Eelarve piiridesse jäävatel tiimidel lubatakse kasutada liikuvaid esi ja küljetiibasid, mis parandavad oluliselt teelpüsivust. Lisaks võivad säästurežiimil tiimid võistlushooaja välisel ajal piiramatult testida.
FIA teavitas, et kõik tiimid, kes tahavad osaleda 2010. aasta MM-sarjas peavad oma avaldused esitama 22.-29. maini ning ühtlasi teatama ka, kas tiim arvestab eelarve ülempiiriga.
Samuti otsustas FIA liita sarjaga veel kolm uut tiimi.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
alates 2010 keelatud tankimine sõidu ajal ning rehvisoojendajad.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74948
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74948
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
2010 autode min. kaaluks 620kg, senise 605kg asemel.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74954
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74954
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Williams ja McLaren võitlevad eelarve kärbete vastu:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74953
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74955
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74953
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74955
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Huvitaval kombel mahtus veel 1990te 1. pooles vabalt 26 masinat ära, lisaks veel raamsarjade (F3000-s oli ka parimatel aegadel pea 40 masinat) tehnika. Pigem tuleks kokku tõmmata mõttetu tilu-lilu (vahepeal olid tiimide motorhome'd juba mitmekordsed lossid) pealt.
Uutest tiimidest on huvi tundnud siis: Lola, D.Richards (Prodrive/Aston Martin), ameeriklased (USGPE), iSport (GP2), ART (GP2, Nicolas Todt), eks-Campose GP2 tiim (Hispaania ärimees Alejandro Agag), sportautodespetsid Epsilon Euskadist (eks Benettoni manager Joan Villadeprat) ja A1GP omanik Tony Teixeira (teemandiäri). Realistlikeimad kandidaadid oleks minu arust neist just Lola, Richards ja mõni GP2 tiim.
Uutest tiimidest on huvi tundnud siis: Lola, D.Richards (Prodrive/Aston Martin), ameeriklased (USGPE), iSport (GP2), ART (GP2, Nicolas Todt), eks-Campose GP2 tiim (Hispaania ärimees Alejandro Agag), sportautodespetsid Epsilon Euskadist (eks Benettoni manager Joan Villadeprat) ja A1GP omanik Tony Teixeira (teemandiäri). Realistlikeimad kandidaadid oleks minu arust neist just Lola, Richards ja mõni GP2 tiim.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 24 Mai 2006, 18:42
- Asukoht: Tallinn
kui mälu ei peta, siis oli eelmisel sajandil meeskondadel ka varuautod jms. nüüd on ainult 2 autot, peaks ruumi loogiliselt olema piisavalt.raulito kirjutas:Kuhu FIA need meeskonnad majutada kavatseb. Osadel radadel ju vaid 12 meeskonnale garaazikoht. Pannakse telgid püsti?
teine variant on "make it happen or you're out" poliitika, ehk see on rohkem radade omanike probleem. bernie viib tsirkuse sinna, kus ruum leitakse ja thats it.
2010 läheb käiku "medalite-käsi kullas, p.... mullas" süsteem. Sõitja, kel kõige rohkem võite hooajalt, kroonitakse meistriks.
Kui kahel või rohkemal sõitjal on võite võrdselt, hakatakse punkte lugema. Pilootide- ja tiimide punktiarvestus jääb samaks.
Lisaks sõidetakse kvalifikatsiooni voorud kergetel autodel. Q3-s ei pea enam peale minema võistlus kaalus.
Kui kahel või rohkemal sõitjal on võite võrdselt, hakatakse punkte lugema. Pilootide- ja tiimide punktiarvestus jääb samaks.
Lisaks sõidetakse kvalifikatsiooni voorud kergetel autodel. Q3-s ei pea enam peale minema võistlus kaalus.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Siiski võidab see, kel hooajal enim punkte kogutud:valmacher kirjutas:2010 läheb käiku "medalite-käsi kullas, p.... mullas" süsteem. Sõitja, kel kõige rohkem võite hooajalt, kroonitakse meistriks.
Kui kahel või rohkemal sõitjal on võite võrdselt, hakatakse punkte lugema. Pilootide- ja tiimide punktiarvestus jääb samaks.
Lisaks sõidetakse kvalifikatsiooni voorud kergetel autodel. Q3-s ei pea enam peale minema võistlus kaalus.
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 3748.shtml
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Ferrari lahkub F1st!
http://sport.postimees.ee/?id=118357
Opaaa.Samas...kui tõsi see on? Neid kahtlaseid uudiseid tuleb viimasel ajal Postimehest nagu Vändrast saelaudu.
http://sport.postimees.ee/?id=118357
Opaaa.Samas...kui tõsi see on? Neid kahtlaseid uudiseid tuleb viimasel ajal Postimehest nagu Vändrast saelaudu.
lol, tra need loobumiste uudised hakkavad üle viskama.
Nagu Susan Boyle juba!
Nagu Susan Boyle juba!
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
85% pakun, et nad kõik bluffivad.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 4727.shtml
Selle artikli juures on minuarust ülinaljakas see, et Massa pildi alla on kirjutatud "An employee of the Ferrari team"
Kõigest üx töötaja siis nagu , kelle nimi pole kellelegi teada:D
Selle artikli juures on minuarust ülinaljakas see, et Massa pildi alla on kirjutatud "An employee of the Ferrari team"
Kõigest üx töötaja siis nagu , kelle nimi pole kellelegi teada:D
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Hea artikkel kogu sellest jamast:
http://www.bbc.co.uk/blogs/andrewbenson ... drawn.html
http://www.bbc.co.uk/blogs/andrewbenson ... drawn.html
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]