rally kirjutas:S2000 ei jää A8 erilist ju midagi alla. Kas 2011 läheb siis vabalthingav mootor ja 2013 tuuakse mingi 1,6 + turbo - debiilsus. Tulgu kohe järgmine aasta S2000 saaks varem A8 lahti ja turbo tulgu kah kohe S2000 peale.
Mis asi see A8 sul on? Audi vä?
Püüa teha teinekord nii, et kui sul tekib mingi oma arusaamine asjadest siis hoiad need enda teada, eks.
No kruusal polegi asi vast nii hull nende S2000 autodega, kuid asfaldil tagasipööretes, nutt tuleb peale kui jõuetu, kui tähele olete pannud, siis lõviosa publikust istub asfaldirallidel just tagasipööretes.
Mina tahan raja ääres olla ja ootusärevuset väriseda........
kajakas1 kirjutas:No selge, et Loeb nende võrridega sõitma ei hakka. Ei tea, kust ta praegugi enam motivatsiooni leiab. Aga minu kartus S2000 kui läbikukkumise osas sai kinnitust juurde. Arvutist võib ju olla jah põnevam jälgida sekundite võitlust, aga kohapeale kuskile kaugemale mina neid vaatama minna ei viitsi. Vaadates ka F1's toimuvat siis Maxil on katus puhta ära sõitnud. Teades tema lõbutsemisi...ei tea kas on mingi kurja haiguse kuskilt külge saanud, mis aju laastab.
sa pole vist väga palju raja ääres olnud?
olen kulla cali. olen. Päris kaugel ja päris palju. Aga mida sa nüüd öelda tahtsid siis?
edit: ma mõtlesin, et rohkem ei ütle, aga siis viskas üle. Sa vist pole ise kuskil asfaldirallil ntx käinud. 2-3 sekki km kohta on ise piisav argument, kus atraktiivsuse vahe pealtvaataja jaoks on meeletu. Aga WRC ja tulevase S2000 vahe ntx asfaldiralli tagasipööretes... ah mis siin rohkem jahuda. Teinekord pole mõtet mingit ühelauselist sarkasmi panna.
kajakas1 kirjutas:No selge, et Loeb nende võrridega sõitma ei hakka. Ei tea, kust ta praegugi enam motivatsiooni leiab. Aga minu kartus S2000 kui läbikukkumise osas sai kinnitust juurde. Arvutist võib ju olla jah põnevam jälgida sekundite võitlust, aga kohapeale kuskile kaugemale mina neid vaatama minna ei viitsi. Vaadates ka F1's toimuvat siis Maxil on katus puhta ära sõitnud. Teades tema lõbutsemisi...ei tea kas on mingi kurja haiguse kuskilt külge saanud, mis aju laastab.
sa pole vist väga palju raja ääres olnud?
olen kulla cali. olen. Päris kaugel ja päris palju. Aga mida sa nüüd öelda tahtsid siis?
edit: ma mõtlesin, et rohkem ei ütle, aga siis viskas üle. Sa vist pole ise kuskil asfaldirallil ntx käinud. 2-3 sekki km kohta on ise piisav argument, kus atraktiivsuse vahe pealtvaataja jaoks on meeletu. Aga WRC ja tulevase S2000 vahe ntx asfaldiralli tagasipööretes... ah mis siin rohkem jahuda. Teinekord pole mõtet mingit ühelauselist sarkasmi panna.
Nu kahjuks siis ma ei mõista sind ja seda kiunu siin. Ilusat sõitu on alati hea vaadata, seda olenemata autost. Mõtlesin jah, et oled niisama arvuti taga istuv tüüpiline "tatiprits". Õnneks pean oma arvamust muutma - tõeline rallisõber ikkagi. Kuid sinu murest ma endiselt aru ei saa.
edit: mõtlesin, et ei kirjuta, aga viskas see hala üle.
Trw kirjutas:Samas Huvitav on näha kuidas sõitjad neid asfalti tagasipöördeid lahendama hakkavad.
Mina isiklikult küll ei karda et elamus rajaääres saamata jääb.
Mul on sama tunne või siis arusaam. Ma ei tea võibolla olen liiga optimistlik või naiivne, Aga selles olen kindel, et sari läheb põnevamaks.
See ei ole põnev kui Loeb teeb reede juba vahe sisse ja siis kulgetakse sedasi pühapäeva õhtasse. Mis põnevus see on?
See, et auto rataste alt rohkem kruusa lendab ei päästa veel sarja. Minu arust on tulevik helgem siis kui Tootjaid on sarjas rohkem ja võidu eest võitleb neli kuni viis meest. Mitte ainult Loeb. See, et Loeb lõpetab on märk sellest, et mees kardab tihedamat konkurentsi. Kaks kui mitte kolm tiitlit on tulnud väga hõredas konkurentsis. Tapke või maha aga see on minu arvamus.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Aga ärme räägi erinevatest asjadest. FIA eesmärk oli auto ehitamist odavamaks muuta, et tõmmata juurde uusi tootjaid ja suurendada konkurentsi. No kes saaks selle vastu olla Aga miks jäetakse autole turbo lisamata? See on suht tühine kulu, mis aga lisaks palju atraktiivsust. Ja nagu ka mina mainisin: jah arvuti taga muutub asi põnevamaks, aga ma tahaks näha rallifänni, kes peale WRC'de mööda lendamist hirmsa huviga JWRCsid vaatab. Kui minna ikkagi kaugemale kalli raha eest rallit nautima, siis ma tahan näha kiiruseid. Sel hetkel mind väga ei huvitagi, kui palju Loeb Latvalast kiirem on vaid ma naudin raja ääres ehedat toorest kiirust. Näiteks. Ehk siis - muutusi on vaja, aga FIA teeb jälle elevandist sääske või vastupidi. F1's ei tea nad ise ka, kellel nad ikkagi tiitlit anda tahavad.
No palju neid kiiremaid wrc autosid siis ikkagi on neid 1, 2, 3, 5. Mitte rohkem. MM-il täiesti mõttetu käia vaatamas. 5 autot, siis tükk tühja maad, ja siis vabalthingavad esiveolised ja siis jälle mitte midagi. Niipalju kui mina olen neid S2000 autosid rajal näinud on neid ikka päris hea vaadata. Ainuüksi see vabalthingava hääl on juba midagi erilist.
Eks see turbo lisamine ole ikka üpris kulukas. Sellisel juhul ei saa piirduda ainult mootori täiesti ümber tegemisega, vaid tuleb muuta kogu tehnikat.
Jama ongi selles, et FIA poolt tulevad tuuled on nii muutlikud, et keegi ei tea kunagi, mis jama järgmine aasta jälle on ja mida muutma peab. Kuna kõik S2000 on juba vabalthingavaten välja töötatud, siis jälle neid muutma hakata on kulukas. Tuleb kõik arvutused uuesti teha, uued jupid nende järgi teha jne.
Üleüldse on kogu see tõmblemine reeglite ümber juba praegu WRC mainele suure kahju teinud ja selle parandamine saab väga raske kui mitte võimatu olema.
Esimese suure ämbri tegid nad minu arvates juba sellega, et otsustasid, et need S2000plus autod põhinegu S2000-l ja punkt. Eks Subaru minemaminek oli mingis osas raudkindlalt ka sest põhjustatud.
See et onu maksu näol on tegu vaimuhaige tüübiga, on ammu teada. Ja ennast huvitaks, mis ses S2000-s temale nii erilist on peale selle, et see klass omal ajal ringrajal selliseks...ütleme rahvuslikult laia kandepinna omandanuks kujunes ja hiljem WTCC alusklassiks kujunes. Turbodest loobumist mäletamist mööda just maks pushis erilise häämeelega.
See väide, mida mõni kaasfoorumlane püüab väita, et Loeb kardab konkurentsi on minu meelest b******t. Aga noh, pigem on üks tema praegune peakonkurent teinud kõik selleks, et MM oleks piisavalt konkurentsivaene.
no ei ole nii hull ju see asi? Vaatemängulisus ja see,kes paremini sõita oskab,mitte rohkem pappi välja ei köhi, võidab on ju parem? Kaua Citroen ja Fordki praegustes tingimustes viitsiks jätkata?
Varsti poleks ühtegi tehasemeeskonda alles enam.Kunagi sõidavad rallit äkki üldse lendavad elektriautod ja pilootideks robotid,see on paratamatus.Elu areneb edasi. Ei maksa nendesse reformidesse nii negatiivselt suhtuda.