Ma eeldan, et FIA juhitud sari sureks siis lihtsalt välja!?Kiiver kirjutas:Et siis oleks FIA sari, IRC ja veel üks sari?GC kirjutas:Võib olla ma kaldun nüüd väga utoopiasse, aga kas analoogset sarjaKristo kirjutas:Vabalthingav kaheliitrine (nagu s2000) on hoopis teine mootor kui kaheliitrine, mil turbo küljes.
Mingi FIA-tüüp, kes arvas, et lihtsalt mingi bolt-on-turbo-kit teeb asja huvitavamaks, ei teadnud mootoritest kahjuks suurt midagi.
Olgu see wrc-sari, mis ta on, aga ilma turbota autod ei tohiks seal küll esimest viiulit mängida. Siis ei vaata seda enam keegi, kole igav on.
Viimastest fia üllitistest võib aru saada, et jätkatakse samal suunal, mis juba viimased 10 aastat tiimidele ei meeldi, ehk siis igaks aastaks uued reeglid ja kalendrimuudatused. Natuke stabiilsust aitaks tublisti kaasa.
FIA-st mööda minnes ei ole võimalik ellu kutsuda!? Või on tiimidel mingid siduvad lepingud? F1-s vahepeal ju oli päris kõva jutt, et tehakse uus sari.
s2000 - kas WRC tulevik?
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Ralli MM sarja tulevik siis tehnika osas selge. FIA rallikomisjoni poolt tehtud ettepanek, et 2011 aastast sõidetakse sarjas S2000 autodega, millel kaheliitrised, vabalthingavad mootorid, sai WMSC poolt heakskiidu ja kinnituse. 2010 siis veel mõlemad autod, 2011 ja 2012 S2000 ja aastast 2013 loodetakse minna üle samade autode juures väiksema kuluga 1,6 liitriste turbomootoritega. Aamen. Link ka.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/73747
http://www.autosport.com/news/report.php/id/73747
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Hallloooo! 1,6 liitrised.Kiiver kirjutas:Ralli MM sarja tulevik siis tehnika osas selge. FIA rallikomisjoni poolt tehtud ettepanek, et 2011 aastast sõidetakse sarjas S2000 autodega, millel kaheliitrised, vabalthingavad mootorid, sai WMSC poolt heakskiidu ja kinnituse. 2010 siis veel mõlemad autod, 2011 ja 2012 S2000 ja aastast 2013 loodetakse minna üle samade autode juures väiksema kuluga 1,6 liitriste turbomootoritega. Aamen. Link ka.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/73747

Tere hommikust mida võrrid hakkavad sõitma.
Päris huvitavaks kisub vist.

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nujah, onu maksu suur S2000 vaimustus saigi siis ka lõplikult kinnitatud. Sellega seoses tuleb meelde ca 15 aasta tagune turismiautonduses käinud heitlus klassi 1 (DTM) ja kah 2-liitriste supertouringute (BTCC; STW jne jne) vahel. Esmane võitja oli supertouring (pärast seda kui DTM/ITC kadus), kuid üle mõistuse kalliks kujunemise tõttu kadus see klass ka nii kolm aastat pärast "vana" DTM-i/ITC surma...
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
No selge, et Loeb nende võrridega sõitma ei hakka. Ei tea, kust ta praegugi enam motivatsiooni leiab. Aga minu kartus S2000 kui läbikukkumise osas sai kinnitust juurde. Arvutist võib ju olla jah põnevam jälgida sekundite võitlust, aga kohapeale kuskile kaugemale mina neid vaatama minna ei viitsi. Vaadates ka F1's toimuvat siis Maxil on katus puhta ära sõitnud. Teades tema lõbutsemisi...ei tea kas on mingi kurja haiguse kuskilt külge saanud, mis aju laastab.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
sa pole vist väga palju raja ääres olnud?kajakas1 kirjutas:No selge, et Loeb nende võrridega sõitma ei hakka. Ei tea, kust ta praegugi enam motivatsiooni leiab. Aga minu kartus S2000 kui läbikukkumise osas sai kinnitust juurde. Arvutist võib ju olla jah põnevam jälgida sekundite võitlust, aga kohapeale kuskile kaugemale mina neid vaatama minna ei viitsi. Vaadates ka F1's toimuvat siis Maxil on katus puhta ära sõitnud. Teades tema lõbutsemisi...ei tea kas on mingi kurja haiguse kuskilt külge saanud, mis aju laastab.
Sekundeerin. Täpselt minu mõte mis tekkis seda värsket toredat uudist lugedes. Et raja äärde seda kulgemist pole sügavat mõtet minna vaatama. Kuid arvutist jälgimine läheb põnevamaks. ikkagi sekund-sekundis pinge ja 7-8 erinevat tootjat ehk.kajakas1 kirjutas: Arvutist võib ju olla jah põnevam jälgida sekundite võitlust, aga kohapeale kuskile kaugemale mina neid vaatama minna ei viitsi.
Kurb mu meelest.
Kui Te käite rallidel autosi vaatamas, siis võite Tallinn Tartu maanteele minna, seal kah aeg-ajalt mõni lendab 200'ga mööda.
Raja ääres käime ikka maailma tippsõitjate sõiduoskusi vaatamas ning ega need auto nüüd nii lahjaks lähe midagi. Ning kui neil võimsus väixem on ja kergem kontrollida, siis seda agressiivsemaks peavad muutuma sõitjad, et kõik välja pigistada ja sekund sekundis heitluses võitjaks tulla. Praeguste kiiruste juures ongi kõige tähtsam sõita stabiilselt ja auto koju tuua, mida on ka Loebi sujuva sõidustiili edust näha.
Minu arvates on see WRC niigi segane spordiala, krdi 200'ga kuskil Soomes puude vahel talda anda, peab ikka natuke peast soe olema. Spordialad eelkõige peaxid siiski olema eesmärgiga leida parim sportlane ning kindlasti väixema võimsusega ning sellepoolest arvatavasti ka vastupidavamad autod peaxid olema suurepärased parima sportlase väljaselgitamisel
Enamus maailma spordialasid on tänapäevaks selle kõige tähtsama eesmärgi juba unustanud ning kogu asi on ainult üx suur busyness
Raja ääres käime ikka maailma tippsõitjate sõiduoskusi vaatamas ning ega need auto nüüd nii lahjaks lähe midagi. Ning kui neil võimsus väixem on ja kergem kontrollida, siis seda agressiivsemaks peavad muutuma sõitjad, et kõik välja pigistada ja sekund sekundis heitluses võitjaks tulla. Praeguste kiiruste juures ongi kõige tähtsam sõita stabiilselt ja auto koju tuua, mida on ka Loebi sujuva sõidustiili edust näha.
Minu arvates on see WRC niigi segane spordiala, krdi 200'ga kuskil Soomes puude vahel talda anda, peab ikka natuke peast soe olema. Spordialad eelkõige peaxid siiski olema eesmärgiga leida parim sportlane ning kindlasti väixema võimsusega ning sellepoolest arvatavasti ka vastupidavamad autod peaxid olema suurepärased parima sportlase väljaselgitamisel

Enamus maailma spordialasid on tänapäevaks selle kõige tähtsama eesmärgi juba unustanud ning kogu asi on ainult üx suur busyness
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Paha võrdlus! Suure sirge tee peal suudavad mõne aja paljud kiiresti sõita.RudiTurbo kirjutas:Kui Te käite rallidel autosi vaatamas, siis võite Tallinn Tartu maanteele minna, seal kah aeg-ajalt mõni lendab 200'ga mööda.
Mind köidab aga see kui "lollimoodi" kiiresti suudetakse ka kurvilisel metsateel sõita ja käin enamasti just kiiretes kurvides asja jälgimas. Kui meie kodustel rallidel on mõni tipptegija wrc-ga mööda tuisanud, siis andke andeks, etendus on läbi!
Ja mis tippsõitjate sõiduoskusi seal raja ääres ikka vaadata... selge ju, et oskavad väga hästi kõik. Ikka kiirust käid nautimas.
Miks Sa arvad, et kurvides S2000 kiirus WRC'le alla jääb silmnähtavalt?GC kirjutas:Paha võrdlus! Suure sirge tee peal suudavad mõne aja paljud kiiresti sõita.RudiTurbo kirjutas:Kui Te käite rallidel autosi vaatamas, siis võite Tallinn Tartu maanteele minna, seal kah aeg-ajalt mõni lendab 200'ga mööda.
Mind köidab aga see kui "lollimoodi" kiiresti suudetakse ka kurvilisel metsateel sõita ja käin enamasti just kiiretes kurvides asja jälgimas. Kui meie kodustel rallidel on mõni tipptegija wrc-ga mööda tuisanud, siis andke andeks, etendus on läbi!
Ja mis tippsõitjate sõiduoskusi seal raja ääres ikka vaadata... selge ju, et oskavad väga hästi kõik. Ikka kiirust käid nautimas.
Autodel on vähem tiibu, kuid see eest on nad tsipake kergemad minuteada.
Ning väikene lõiguke Aavalt :
«Ilmselt on need masinad WRCst kilomeetri kohta kaks või kolm sekundit aeglasemad,» tõdes ta. «Peamiselt puudutab see kiirendust, kurvide läbimisel võib hoog olla üsna sarnane ning hääl rallimasinale omaselt vali.»
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
Peamine murettekitav faktor minu jaoks on see, et põhimõtteliselt tuleb praegust WRC-d kannatada veel ühe aasta jagu.
Praegune WRC lihtsalt peab ära kaduma nii ruttu kui võimalik ning selle võib ohverdada ka teatava nn atraktiivsuse (mis on ka vaieldav ja erinevatele inimestele erinevalt mõistetav) arvelt, kui midagi muud ei suudeta välja mõelda. Lausa koomiline oli lugeda artiklit, kus papa ja poeg Wilsoni väitel näitab 5. koht "selget edasiminekut". No kammoon.
Praegune WRC lihtsalt peab ära kaduma nii ruttu kui võimalik ning selle võib ohverdada ka teatava nn atraktiivsuse (mis on ka vaieldav ja erinevatele inimestele erinevalt mõistetav) arvelt, kui midagi muud ei suudeta välja mõelda. Lausa koomiline oli lugeda artiklit, kus papa ja poeg Wilsoni väitel näitab 5. koht "selget edasiminekut". No kammoon.
Head asjahuvilised - väike korrutustehe näitab, et 2 sekundit kilomeetrilt annab EESTI rallidel ralli lõpuks kaotuseks keskeltläbi 4 minutit, 3 sekundit kilomeetrile annab aga 6 (!!) minutit. Ma siiralt kahtlen, et sinu pealtvaataja huvi Eesti esinumbrite ja 6 minutit kaotaja vastu on sama.RudiTurbo kirjutas:Kui Te käite rallidel autosi vaatamas, siis võite Tallinn Tartu maanteele minna, seal kah aeg-ajalt mõni lendab 200'ga mööda.
[SNIP]
Miks Sa arvad, et kurvides S2000 kiirus WRC'le alla jääb silmnähtavalt?
Autodel on vähem tiibu, kuid see eest on nad tsipake kergemad minuteada.
Ning väikene lõiguke Aavalt :
«Ilmselt on need masinad WRCst kilomeetri kohta kaks või kolm sekundit aeglasemad,» tõdes ta. «Peamiselt puudutab see kiirendust, kurvide läbimisel võib hoog olla üsna sarnane ning hääl rallimasinale omaselt vali.»
Paraku on nii, et enamus pealtvaatajaid lahkub peale kuuma gruppi. Ma võib ju fänn olla kuid viimaseid vaatan reeglina ringide lõpus kui service park peale tuleb või siis päris ralli lõpus.