Honda ostu soovijate hulka on lisandunud Sir Richard Branson Virgin Grupiga. Branson on vägagi huvitav tegelane, varsti hakkab tavainimesi kosmosesse lennutama, ehk suudab ka Hondast mingi raketi valmis ehitada
>
0
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ... www.liveforspeed.net
Vormel 1 rehvitarnija Bridgestone teatas, et sel aastal märgistatakse igaks etapiks pehmemad rehvid rohelise joonega.
Eelmisel aastal oli pehmete rehvide märgistuseks veel valge joon.
„Roheline värv valiti Bridgestone'i poolt, et toetada jätkuvalt FIA Roheliste Autode (Make Cars Green) kampaaniat,” teatas Bridgestone.
Bridgestone'i rehviarenduse juht Hirohide Hamashima kinnitas veel, et sel aastal saavad rehvide vahed suuremad olema. Näiteks kui eelmisel aastal viidi etappidele kaks kõige sarnasemat rehvi, siis sel aastal saab vahe suurem olema.
Sel aastal kasutavad meeskonnad Austraalia Grand Prix'l väga pehme ja keskmise seguga rehve, kuid eelmisel aastal olid väga pehme ja pehme segu.
Bridgestone kinnitas veel, et seda süsteemi kasutatakse vähemalt esimesel viiel võistlusel
Sponest
>
0
Viimati muutis valmacher, 28 Veebr 2009, 12:56, muudetud 1 kord kokku.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Eelmise hooaja lõpus pärast mitut intsidenti Ferrari boksipeatuse lõppu tähistama toodud traditsiooniline "pulgakommimees" asendatakse nüüd jälle elektroonilise valgusfooriga.
2009. aastast teeb Ferrari F1 tiim mitu õnnetust põhjustanud valgusfoori senisest turvalisemaks, lisades süsteemile sensori, mis ei luba autol boksist väljuda enne lubavat foorituld, vahendab f1-live.com. Uut süsteemi katsetati juba ka Bahreini testisõitudel
Mullu tekitas valgusfoor Ferraris palju segadust, mistõttu lahkus Felipe Massa Singapuri etapil boksist kütusevoolik auto küljes.
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Viasat Broadcasting teatas, et lisaks Eestis ja Leedus kehtivatele teleõigustele omandas ettevõte Vormel-1 maailmameistrivõistluste otseülekannete ainuõiguse ka Lätis. Õigusedkehtivad Eestis ja Leedus 2010. ning Lätis 2011. aasta hooajalõpuni.
Leping vormel-1 maailmameistrivõistluste korraldajaga FIA annab Viasatile ülekandeõiguse nii tasuta kui tasulistel kanalitel. Nii Eestis, Lätis kui Leedus edastatakse võidusõitude otseülekandeid Viasati kontserni kuuluvas TV3-s. Eesti televaatajale uue võimalusena hakatakse otse üle kandma ka treening- ja kvalifikatsioonisõite, mida saab näha sel aastal tegevust alustanud uues spordikanalis Viasat Sport Baltic.
"Treening-ja kvalifikatsioonisõitude lisandumisega saab meie vaataja jälgida vormel 1 sarja lähemalt kui kunagi varem. Ühtlasi täiendab vormel-1 hästi Viasat Sport Balticu esinduslikku spordialade valikut,” lausus Viasat Sport Balticu juht Karolis Dapkevicius.
2009. aasta vormel-1 hooaeg algab 29. märtsil Austraalia Grand Prix´ga Melbourne´is ja lõppeb 1. novembril Abu Dhabi Grand Prix´ga.
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Alates tänasest asus McLareni vormel-1 meeskonna juhi kohale Martin Whitmarsh.
Ron Dennise asemel ametisse asunud Whitmarshi peamiseks ülesandeks uuel hooajal on aidata Lewis Hamilton uuesti maailmameistriks, kirjutab Eurosport.
"Ootan esimest etapivõitu ning maailmameistritiitlit meeskonna juhina rohkem kui varem arvasin," sõnas Whitmars. "Kindlasti ei taha ma olla mees, kes ei suutnud Lewis Hamiltoni MM-tiitlini aidata."
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
valmacher kirjutas:
. Eesti televaatajale uue võimalusena hakatakse otse üle kandma ka treening- ja kvalifikatsioonisõite, mida saab näha sel aastal tegevust alustanud uues spordikanalis Viasat Sport Baltic.
"Treening-ja kvalifikatsioonisõitude lisandumisega saab meie vaataja jälgida vormel 1 sarja lähemalt kui kunagi varem.
.
Tõlge:
See lähemalt kui kunagi varem tähendab siis seda, et F1 kvalifikatsiooni vaatamisest võib suu puhtaks pühkida kui just MTV3max kaarti ei viitsi osta... et sina neeger vali - kas ostad meie sat vastuvõtu komplekti või pühi suu puhtaks.
Tegelikult puudub põhjus eriliselt vihastamiseks - mul antenn üleval ja küll ma kaardi ära uuendan. Klaari ja Vabamäe kommentaarid andsid selleks omal ajal piisava põhjuse, et TV3 pealt vaadata vaid siis kui sommid reklaamipausil.
valmacher kirjutas:
. Eesti televaatajale uue võimalusena hakatakse otse üle kandma ka treening- ja kvalifikatsioonisõite, mida saab näha sel aastal tegevust alustanud uues spordikanalis Viasat Sport Baltic.
"Treening-ja kvalifikatsioonisõitude lisandumisega saab meie vaataja jälgida vormel 1 sarja lähemalt kui kunagi varem.
.
Tõlge:
See lähemalt kui kunagi varem tähendab siis seda, et F1 kvalifikatsiooni vaatamisest võib suu puhtaks pühkida kui just MTV3max kaarti ei viitsi osta... et sina neeger vali - kas ostad meie sat vastuvõtu komplekti või pühi suu puhtaks.
Tegelikult puudub põhjus eriliselt vihastamiseks - mul antenn üleval ja küll ma kaardi ära uuendan. Klaari ja Vabamäe kommentaarid andsid selleks omal ajal piisava põhjuse, et TV3 pealt vaadata vaid siis kui sommid reklaamipausil.
Kusagil ei ole öeldud, et TV3 kvalli ei näita. Sama pole ka öeldud, et näitab. Sellele saab vastuse kui aeg käes on.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
FIA palus Bridgestone'il oma rehve 2010. aastaks muuta, sest nii mitmedki meeskonnad on sellenädastel Jerezi testidel kannatanud ülemäärase rehvikulumise all.
Kuna selleks hooajaks on toimunud nii palju muudatusi: võeti kasutusele slikkrehvid, aerodünaamikas kaotati lisatiivakesed, muudeti auto keret, paigaldati KERS; siis 2009. aasta Bridgestone'i tagarehvid kuluvad ootatust palju kiiremini.
Teadete kohaselt esitas FIA palve Bridgestone'ile, et muuta 2010. aastaks rehvide laiust, kas siis laiendada tagarehve või muuta esirehvid kitsamaks.
„Peame tunnistama, et tegime vea,” kinnitas FIA president Max Mosley. „Oleksime pidanud oskama oodata, et tagarehvid saavad olema nõrkuseks.”
„Palume Bridgestone'il 2010. aastaks rehvimõõtmeid muuta.”
Sponest.com
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
"TOKYO, Japan, March 6, 2009 – Honda Motor Co., Ltd. has announced the sale of the Honda Racing F1 Team (HRF1) to Ross Brawn, the former Team Principal of Honda Racing F1 Team.
The entire shares of the HRF1, held by Honda GP Holdings Ltd., the UK-based holding company for HRF1 that managed all operations of Honda’s Formula One racing, were sold to Ross Brawn. As a result of this sale, the team ownership has transferred to Mr. Brawn, who plans to have the new team compete for this year’s FIA Formula One World Championship."
From 2009 onwards, the following regulations will apply:
Cars
- Weights of all cars will be published after qualifying
- Wet tyres have been renamed as 'Intermediate'
- Extreme wet tyres renamed as 'Wet'
Drivers
- On the first day of practice, drivers must attend a pit lane autograph session
- All drivers eliminated from qualifying must be immediately available for interviews
- Any race retirees must be available for interviews on their return to the paddock
- Drivers finishing outside the top three must be available for interviews after the race
Teams
- A spokesperson must be available for television interviews during races
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
2010. aastaks kehtestas FIA vormel 1 sarja meeskondadele eelarve piirangu, mille kohaselt on lubatud kõiki kulutusi katta kokku 33 miljoni euroga.
FIA loodab, et sedasi on uutel meeskondadel kergem vormel 1 sarjaga liituda ning tagada neile autotootja abita pikem tulevik.
Eelarve piiramisega loodab FIA tagada väiksemate ressurssidega meeskondadele võrdne võimalus nendega, kes võivad raha suuremas mahus kulutada.
„Väikse eelarvega meeskondade tehnilist vabadust kohendatakse aeg-ajalt, et anda neile võimalus konkureerida rahakamate võistkondadega. Piiramatu eelarvega meeskondade jaoks mõeldud reeglid jäävad kindlaks,” seisis FIA avalduses.
FIA president Max Mosley kinnitas, et 33 miljonilise euro suurusesse eelarvesse peavad mahtuma ka pilootide palgad.
Mosley vastas antud küsimusele: „Kõik peale mootorikodu (kui meeskonnal on) ja FIA poolt kehtestatud trahvid. Kõik kulutused lähevad arvesse, isegi pilootide ja tiimipealike palgad.”
Sponest
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]