hei
kas keegi teab KERS täpsemaid tehnilisi lahendusi peale selle, et kogub pidurdusenergiat?
ntx kuhu ta seda kogub (ilmselt akudesse) ja kuidas see energia sealt uuesti ratastesse jõuab, mingite lisa elektrimootorite abil?
KERS
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Ferrari president Luca di Montezemolo ütles, et KERS-i (kineetiline energiataastamise süsteem) kasutuselevõtt järgmisel aastal on viga, kuna ta ei usu selle kasutuselevõttu lähitulevikus tänavaautodel .
"Ei ole võimalik teha kõike üleöö," ütles Montezemolo väljaandele Autosport. "See on aastatepikkune protsess. KERS on viga. Mida iganes me avastame, ei ole midagi ühist KERS-il vormel-ühes ja tänavaautodel."
Itaallane lisas, et kolme aasta pärast võib süsteem olla tähtis, kuid praegu on tegemist lihtsalt suurima kuluartikliga. "Ma ei ole põhimõtteline vastane, vaid leian, et praegune situatsioon on viga," lisas ta. "See peaks olema tuleviku jaoks ning vajab kolm või neli aastat tööd."
ERR SPORT
"Ei ole võimalik teha kõike üleöö," ütles Montezemolo väljaandele Autosport. "See on aastatepikkune protsess. KERS on viga. Mida iganes me avastame, ei ole midagi ühist KERS-il vormel-ühes ja tänavaautodel."
Itaallane lisas, et kolme aasta pärast võib süsteem olla tähtis, kuid praegu on tegemist lihtsalt suurima kuluartikliga. "Ma ei ole põhimõtteline vastane, vaid leian, et praegune situatsioon on viga," lisas ta. "See peaks olema tuleviku jaoks ning vajab kolm või neli aastat tööd."
ERR SPORT
Rallime Mönuga !
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 77
- Liitunud: 26 Dets 2008, 14:16
- Asukoht: Eesti
Di Montezemolole ei meeldi KERS sellepärast, et ta teab karmi tõde - Ferrari on KERSi arengus mõningal määral maha jäänud. Eks näis, kuivõrd see paika peab.
Ja Hondal pidavat veel KERS kõige arenenum ja parem olema. Kahju, et me kunagi seda ei näe, aga mine sa tea, kui keegi meeskonna veel ära ostab...
Ja Hondal pidavat veel KERS kõige arenenum ja parem olema. Kahju, et me kunagi seda ei näe, aga mine sa tea, kui keegi meeskonna veel ära ostab...

Isiklikult mulle see KERSi idee ei meeldi. Nagu mingi NITRO värk vormelites, et asi nagu NFS Underground oleks vms.
Iseenesest selle tehnoloogia arendamine F1's, et seda tänavaautode ökonoomsuse juures saaks tulevikus kasutada pole paha.
Aga huvitav oleks teada jah, et kuidas see energia siis lõpuks lisavõimsusena ratastesse jõuab ning kas sellest rohkem kasu kui ühe pika vajutusega pika sirge alguses ära kasutada või terve sirge vaixelt seda nuppu toxida väikeste boostidena.
Iseenesest selle tehnoloogia arendamine F1's, et seda tänavaautode ökonoomsuse juures saaks tulevikus kasutada pole paha.
Aga huvitav oleks teada jah, et kuidas see energia siis lõpuks lisavõimsusena ratastesse jõuab ning kas sellest rohkem kasu kui ühe pika vajutusega pika sirge alguses ära kasutada või terve sirge vaixelt seda nuppu toxida väikeste boostidena.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net